הקו האדום של הכנרת
המנהל הבכיר הרים את הטלפון וחייג.
קול נעים ומסביר פנים נשמע מעבר לקו. ״שלום, אדוני. איך אוכל לעזור?״
המנהל הבכיר כחכח בגרונו. ״שלום לך. ביום חמישי הקרוב אתארח בצימר בישוב ליד הכנרת. אשתי החליטה כי היא מעוניינת להזמין ארוחת בוקר עד לחדר. הבנתי שאתם מספקים את השירות הזה.״
הקול מעבר לקו התנגן ברכות. ״נכון, אדוני. נוכל לספק לכם ארוחת בוקר עד לצימר.״
״ומהי העלות של השירות הזה?״ שאל בחשש.
״מאה ועשרים שקלים חדשים.״ נשמעה התשובה.
״אם כך, אני אשמח להזמין…״
״בסדר גמור. אדוני ירצה לשמוע מה כוללת הארוחה?״
״לא״, השיב המנהל הבכיר, ״מספיק שאת סוגרת לי את הפינה״
תגובות (4)
ממממ…………. לא ממש הבנתי את הסיפור, אתה יכול לנסות להסביר לי?
הרעיון הוא שלפעמים אנשים מחפשים רק לעשות וי, להשלים את המשימה, ופחות חשובה להם התוצאה.
אהה תודה,ממש מקסים!!!
תודה :-)