neomy-k
היי :)
מקווה שהאורך בסדר...חחח
אשמח לשמוע מה אתם חושבים! =)

פחד – פרק 4

neomy-k 15/11/2012 1125 צפיות 12 תגובות
היי :)
מקווה שהאורך בסדר...חחח
אשמח לשמוע מה אתם חושבים! =)

הייתה זו שריקת הפתיחה של הלילה האכזרי. הזמן בו הם אהבו להתעלל בי ולשחק בראשי – פעם אחר פעם. זה היה מתחיל ברגע בו כולם היו נרדמים. כולם – חוץ ממני.
הבית, שרוי בדממה אלחוטית ובאפלה רוחשת, העיב על תחושת החופש. הרגשתי כלואה בתוך פחד אינסופי, פחד משתק שהדגיש את הפעימות המשוועות לרגיעה, על פני השקט המאיים.
זמן לא רב אחרי שהרעד היה אוחז בי – הם התחילו להסתובב בבית. צעדיהם דוממים, לא מפיקים ולו רחש קל ביותר בעוד עיניי קובעו אל הפתח הצר של החדר שדלתו פתוחה לרווחה.
הייתי מסתכלת על אבא מהלך חרישית, בראש מורם. עובר על פני הפתח ונעלם בהמשך… שנייה אחר כך הייתי שומעת את דלת חדר השירותים נפתחת בחריקה (שיכולה הייתה להיות מקרית, ללא קשר למגע.).
הוא אף פעם לא היה חוזר משם.
אז הייתי צופה ב"אימא" עומדת לפתע בפתח ונועצת מבט עמום וחסר חיים קדימה, אל חלל החדר. היא הייתה עומדת כך קפואה, למשך שתי דקות לפחות, מתעלמת מקיומי השברירי ואז צועדת אל תוך החדר.
בערך בשלב הזה הייתה חומקת יבבת בעתה מבין שפתיי. הייתי נלחצת אל הקיר ומהדקת סביבי את השמיכות העבות, אבל הדמויות מעולם לא הביטו בי בלילה…
"אימא" הוסיפה להיכנס פנימה עד שהייתה עומדת במרכז, מסתובבת והולכת שוב עד שהייתה נעצרת אל מול דלתות הארון. הארון שמוקם ממש מול המיטה שלי עליה ישבתי בחצי שכיבה, מכווצת ורועדת.
היא הייתה מנסה לפתוח את הדלתות בידיה, אך הן חדרו – כמו תמיד- מבעד לעץ הנוקשה. אחרי שלושה ניסיונות קדחתניים היא התייאשה, פסעה לאחור ויצאה מהחדר…
אחרונה, הייתה ג'ייל. הדמות המקבילה שלה תמיד הופיעה ביום, בכל רגע בו קפאתי מאימה בביתי ולכן חיכיתי לה. כל לילה. דרוכה, מכינה עצמי לעוד דמות אחת שתבקר אותי.
אבל לילה אחר לילה, היא לא הייתה מופיעה.
למרות שהייתי מתורגלת, למרות שכבר הייתה מקובעת אצלי הידיעה שכמה שלא אחכה לה, היא לא תבוא, הייתי מצפה לה. הייתי מחכה בעיניים פקוחות וקפואות, מצפה שתגיע בכל רגע, בכל דקה ותעשה משהו. משהו שיגרום לי סופית לאבד עשתונות ולאבד את שריד האנושות שעוד נותר בי…

אני חושבת, במבט לאחור, שהציפייה גרמה לי לחוש את האימה, עצומה יותר מכל רגש שהרגשתי אי פעם בחיי הקצרים. אני חושבת שהאימה שגרמה לי הייתה עצומה יותר מהאימה שהייתה מתפרעת בתוכי אילו דמותה של ג'ייל הייתה מופיעה.
הפחד מפני הבלתי נודע – זהו הפחד הנורא מכולם.
שמעתי כבר לא פעם על אנשים שאיבדו את שפיותם או מתו כתוצאה מאימה, בעתה מועצמים יתר על המידה. הייתי מודעת לכך שזה אפשרי וגם ידעתי שזה הולך לקרות לי, בקרוב. עצם העובדה שהצלחתי לשרוד חודש שלם במצב הזה, היה מעל ומעבר לכל מה שהייתי יכולה לדמיין.
הייתי נואשת, שבורה, אך לא היו לי ברירות. לא ידעתי מה לעשות. איך שאני ראיתי את זה, היו לי רק שני אפשרויות;
1. לספר להורים שלי את האמת.
2. להישאר במצב הנוכחי ולחכות לרגע בו הפחד יכריע אותי.
לא משנה באיזו אפשרות הייתי בוחרת, הייתי יוצרת נפסדת. תראו. במידה והייתי מספרת להוריי מה באמת קורה מתחת לפני השטח, הם היו כועסים על ה – "שקרים" שאני מספרת ואולי אף מוותרים עלי מרוב ייאוש. ואם הייתי בוחרת להשאיר את המצב כמות שהוא, השנה השלוש-עשרה תהיה עשויה להיות השנה האחרונה לחיי האומללים…
אז בחרתי בחוסר האונים. באפשרות השנייה בעודי מקווה שבקרוב, משהו ישתנה.
מה שלא ידעתי היה שהשינוי עמד באופק. הוא היה עתיד להגיע אלי בתוך זמן קצר מאוד אבל לא… זה לא היה בדיוק בדרך עליה חשבתי בכל פעם שקיוויתי לשינוי, יום אחר יום…

עוד שלושה שבועות עברו.
הגעתי הביתה מבית הספר ותחבתי את המפתח בחור המנעול אך להפתעתי הדלת לא הייתה נעולה.
דחפתי את הדלת ונכנסתי פנימה, מלווה בקול חריקה חרישי. דבר מה לא היה כשורה, הדלת אף פעם לא נשארה פתוחה כשהגעתי מבית הספר.
"הלו?" ניסיתי לקרוא אל תוך הבית, אבל כל מה שחמק מבין שפתיי הייתה אנחה חלושה ומבוהלת כשהפחד חזר לשלוט בגופי. שקלתי את האפשרות לברוח החוצה ולא לקחת ולו צעד אחד נוסף פנימה, כשפתאום הדלת נטרקה מאחורי גבי בקול נפץ רם,
קפצתי ממקומי בבהלה וזינקתי אל הדלת, התחלתי לדפוק עליה בדיוק בשנייה בה קול חד וצורם – גבוה בכמה אוקטבות מקולי הרגיל – חדר לאוזניי והחריש את עולמי. ציפורניי שרטו את פני העץ בטירוף חושים אך הדלת נותרה סגורה.


תגובות (12)

צמרמורת…. אמרתי……… צמרמורת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה כל כך מפחיד, ממש הרגשתי שאני נמצא שם ססססססססססססס………..
ל ה מ ש י ך .
תמשיכי XDXDXDXDXDXDXDXDXD

16/11/2012 02:30

וואו.. וואו.. וואו..
אחותי ממש גרמת לי לצמרמורת!
י׳תותחית! תמשיכי!!!

16/11/2012 02:51

מהההה?!?
למה היא לא מחזירה לדברים האלה משהו?!
אם הייתי במקומה הייתי מתחננת איך להביס אותם!!
נוווווו
תמשיכיייייי

16/11/2012 03:07

*מתכננת

16/11/2012 03:07

המשך !!
איזה יפה זה !!

16/11/2012 03:16

זה. הסיפור. הכי יפה. שקראתי. באתר.
זה פשוט מדהים, הכתיבה שלך מושלמת, סימני הפיסוק והשפה הגבוהה מאפשרים לעלילה להיות ברורה ומדויקת.

מקווה שתקראי את סיפורי, ואשמח לשמוע מה את חושבת. :)

16/11/2012 03:30

תודה רבה רבה! D:
אני יכתוב עכשיו את הפרק הבא,
עשיתם לי את היום!! =))

16/11/2012 04:43

דרך אגב!
מה עם אגדת צללי המוות?

16/11/2012 04:47

וווןאוווו איזה מהמם!!!!! מפחיד אבל אני מתה על דברים מפחידים כמו סרטי אימה חחחחח תעשי יותר מפחיד ומחכה להמשךךךך!!! (אנני מגיבה רק עכשיו כי לא שמתי לב שזה יצא!!)
טעות שלייי!!! חח…
^___________^ אז מחכה להמשך!!

16/11/2012 04:49

אני ימשיך גם אותו עכשיו (אלא אם כן אחי או אחותי ירצו את המחשב בזמן הקרוב..חחח)

16/11/2012 04:50

חחח תודה דנה! שמחה לשמוע שאהבת D:

16/11/2012 04:51

מעניין אותי לדעת איך את עושה את הדימויים האלה..

16/11/2012 04:54
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך