אוננות משותפת (+18)

Sodybeyoter 03/03/2022 3843 צפיות תגובה אחת

תוכן מיני – 18 ומעלה…

אני מסיים לראות משחק, קם ומסדר את הסלון, מניח את הכלים המלוכלכים בכיור והולך לכיוון חדר השינה. הבית שקט ואני שומע את הטלויזיה בחדר פועלת. אני מתקרב ופותח מעט את הדלת ורואה אותך מרוכזת במסך שעל הקיר שמראה לך סצנת סקס לוהטת במיוחד. עכשיו אני מבין מה היו הקולות ששמעתי מהמסדרון. את חצי שוכבת חצי נשענת על ראש המיטה, מכוסה בשמיכה מספיק דקה כדי שאוכל לראות את היד שלך זזה מתחתיה. אני עומד בכניסה, מסתכל עלייך בלי לזוז, משתדל לא למשוך את תשומת ליבך. את עוצמת ופוקחת את עינייך לסירוגין כל כמה שניות ואני מרגיש איך התחתונים שלי הופכים לצמודים יותר עם כל שניה שעוברת. אני שולח יד לתוך המכנסיים שלי, נוגע בעצמי ומתחרמן מלראות אותך עושה אותו דבר לעצמך. את נאנחת ואני מחליט שזה הזמן הנכון להצטרף אלייך.

אני הולך מעט לאחור ומוריד את הבגדים שלי מחוץ לטווח הראיה שלך רק בשביל לראות את התגובה שלך כשאכנס עירום. כבר ראיתי אותך בסיטואציות דומות בעבר אבל אף פעם לא הראיתי את עצמי ולמעשה את לא יודעת שראיתי אותך מאוננת בעבר. הפעם אזרתי אומץ, פתחתי את הדלת והופעתי בחדר ללא בגדים לגופי. היד שלך מיד הפסיקה לזוז והסתכלת עלי בחיוך נבוך. "אפשר לעזור?" את מצחקקת, ואני מגייס את הקול הכי סקסי שלי ועונה "נראה לי שאת זאת שצריכה קצת עזרה". אני מתקרב אלייך לאט, הזין שלי מעט רפוי אבל אפשר לראות עליו שהוא עירני ורוצה להיכנס לפעולה. אני מתקרב לצד המיטה ונעמד קרוב לראש שלך, את מבינה מה אני רוצה ומיד מקרבת את הפנים שלך אל המפשעה שלי. בלי משחקים ובלי הקדמות את מכניסה את כולו לתוך הפה שלך, מרגישה איך הוא גדל בתוכך תוך שניות ספורות ואז את מצרפת את היד ומתחילה להכניס ולהוציא אותו בתנועות קצובות.

את שואבת את כולו פנימה והקולות שיוצאים ממך בזמן המציצה מדליקים בטירוף. הוא קשה לגמרי עכשיו ואת מצליחה להכניס את כולו פנימה, יד אחת מלטפת לי את הביצים בזמן שעם היד השניה את נועצת ציפורניים בישבן שלי. אני זז קדימה ואחורה, מזיין לך את הפה ורואה אותך מסתכלת עלי מלמטה. אני תופס לך את השיער בשתי ידיים ומגביר עוד את הקצב, שומע אותך נחנקת אבל לא מפסיק. הציפורניים שלך ננעצות עמוק יותר, מסמנות לי שאת על אדי החמצן האחרונים ואני עוצר. את מזיזה בכוח את הראש שלך לאחור ולוקחת אויר, ממלאת את הריאות שלך בחמצן ונאנחת בזמן שאת מנסה להסדיר נשימה. אני נותן לך כמה שניות להירגע ואז שוב מקרב את הראש שלך אלי. את פותחת את הפה ומכניסה את הזין שלי שוב לתוך הפה שלך ואנחנו מתחילים עוד סיבוב. אני מגביר לאט לאט את הקצב והעוצמה ואת מתחילה לדמוע את הדמעות שאני הכי אוהב בעולם, אלה שגורמות לי להתקרב לאורגזמה במהירות.

כשאת שוב מחזקת את נעיצת הציפורניים בישבן שלי אני נעצר ומושך אותך בשיער למעלה. את מתרוממת ונעמדת על המיטה מולי, אני ממהר להוריד לך את התחתונים ומצמיד את השפתיים שלי אל הדגדגן שלך. הידיים שלי אוחזות אותך חזק במותניים, והאגן שלך מתחיל לזוז לפנים ולאחור בתנועות קצובות. הלשון שלי מרטיבה אותך והטעם שלך מתפשט לי בחלל הפה ונספג בכל בלוטת טעם אפשרית. את מחזיקה לי את הראש ומצמידה אותי אלייך, מייצרת חיכוך באיזור הדגדגן שלך, כזה שמאוד מהר גורם לך להתחיל לגנוח. אני שולח אצבע אל הכוס החם והרטוב שלך, מלטף אותו בעדינות ולאט לאט מחדיר אותה אלייך. הרטיבות שלך מזרזת את התהליך ואחרי כמה שניות אני כבר מצרף אצבע שניה ועם שתיהן אני משחק לך בנקודת הג'י. הגניחות שלך הופכות לצעקות והאגן שלך זז במהירות ביחד איתי. הטעם שלך משתנה ואני מרגיש את הגמירה הראשונה שלך נוזלת לי לתוך הפה. אני בולע אותך בתאווה, זז מעט לאחור ומסתכל עלייך מתנשפת. אחרי כמה שניות אני דוחף אותך לאחור ואת נופלת על הגב, אני מטפס אלייך ומנשק אותך תוך כדי שהזין שלי מתחכך ברטיבות הבלתי נגמרת שלך.

אני כמעט מחליק לתוכך מרוב שאת רטובה, תנועה קטנה שלי עם האגן וקצה הזין שלי כבר נמצא בתוך הכוס הרותח שלך. את נאנחת ואני ממהר להוציא אותו החוצה, רק בשביל לדחוק אותו שוב פנימה לאט. התגובות שלך לא רצוניות – הגב מתקער, העיניים נעצמות, הראש נשלח לאחור, הנשימה נעשית כבדה, עמוקה. החושים שלך מתחדדים. אני שוב מוציא ושוב מכניס אלייך את הקצה, לאט לאט, נותן לך להרגיש כל תזוזה קטנה, כל מילימטר שחודר אלייך. האנחות שלך הולכות ומתחזקות עם כל תנועה שלי, הרגליים שלך נפתחות עוד קצת עם כל חדירה, כאילו את מנסה לגרום לי להחליק פנימה. אחרי כמה פעמים את פוקחת את עינייך ומביטה בי מלמטה. את מניחה שתי ידיים על התחת שלי ומנסה לדחוק בי להיכנס עמוק יותר. אני מתרצה ונכנס פנימה עד הסוף בבת אחת, רק בשביל לשמוע אותך צועקת מהנאה. שתי שניות אחר כך את שוב צועקת אבל הפעם מתסכול אחרי שאני שוב יוצא ממך. "תיכנס כבר" את חצי מייללת חצי מתחננת, ואני חודר אלייך שוב בעוצמה ומיד יוצא החוצה. הסדין ספוג כבר מהרטיבות שיוצאת ממך. אני יורד ממך, נשכב על הגב לידך ומסובב אותך כמו שאני רוצה. 69 מתחיל עכשיו ואת מורחת את הנוזל הקסום שלך על הפנים שלי במן שהזין שלי נמצא עמוק בתוך הגרון שלך.

את שואבת אותי לתוכך במהירות שתואמת את רמת החרמנות שלך. הראש שלך עולה ויורד ויד אחת שלך כרוכה סביב הזין שלי ומלווה את הפה שלך בתנועות מהירות. הכוס שלך נמצא בדיוק מול הלשון שלי, ואני מלקק אותך בתאווה. השפתיים שלך נפוחות, הדגדגן בולט החוצה ואת כולך בוערת. אני מעביר את הלשון שלי לאורך השפתיים וממלא אותן ברוק שלי, רק בשביל שהוא יתערבב עם נוזלי הגוף שלך. הידיים שלי אוחזות בך בצידי הגוף, אני מזיז אותך לפנים ולאחור על פניי ואת מורחת עלי את עצמך, משאירה עלי שבילים שהם רק שלך, רק שלנו. אני מחליט למשוך אותך אלי חזק יותר ואת עוזבת את הזין ומיישרת את הגב. עכשיו את יושבת על פניי ואני ממשיך להזיז אותך כל הזמן כשהלשון שלי כל הזמן בין השפתיים הרותחות שלך. את מזיזה את האגן יותר מהר ומצרפת את היד שלך להצגה. את מניחה אותה על הדגדגן ומעסה אותו במהירות, מקרבת את עצמך לגמירה. אני תופס אותך חזק במותניים ומרגיש אותך מתכווצת מעלי, את גונחת וצועקת עד שפתאום את מתרוממת מעט ומשפריצה על החזה שלי את הנוזל הקסום שלך שאני הכי אוהב בעולם.

את נזרקת לפנים ומסדירה נשימה, אני מלקק לך את המפשעות ושותה אותך בהנאה לא מוסברת. הראש שלך מונח על הבטן התחתונה שלי, ואת מנשקת אותה נשיקות קטנות ועדינות. הזין שלי עומד מול העיניים שלך, ואת שולחת יד ומזיזה אותו מעט כשאת יורדת במורד הבטן עוד קצת למטה. הלשון שלך מובילה, השפתיים מגיעות אחריה ואז גם השיניים, מלטפות ונושכות קלות כל פיסת עור שבה את נתקלת. כמה שניות עוברות ואת מתרוממת ויורדת ממני, מסתובבת אלי ועולה חזרה, הפעם עם הפנים אלי וכשהזין שלי בדיוק מול הכוס שלך. את מניפה רגל אחת מעלי ומתיישבת לאט, אוחזת אותי באצבעותייך ומכוונת לפתח החם והרטוב שלך. את מחדירה אותי לתוכך לאט, עולה ויורדת בתנועות קטנות, מרטיבה אותי ואת עצמך ואחרי כמה שניות אני מחליק פנימה בקלות. את שמה את הידיים שלך על החזה שלי ומתחילה לזוז לפנים ולאחור בתנועות קצובות ואיטיות, נותנת לי להרגיש את התזוזות בתוכך בזמן שאת מסתכלת עלי ועל התגובות שלי.

אני עוצם עיניים ומניח את הידיים שלי מעל ראשי, נותן לך לקבוע את הקצב והעוצמה. אני אוהב שאת שולטת בסיטואציה, אוהב לתת לך להוביל, בעיקר כשאת אחרי האורגזמה שלך, אז את מרוכזת בי ומצליחה לגרום לי לרעידות עונג בגוף. התחת שלך מתחכך לי ברגליים בזמן שאת מזיזה אותו לפנים ולאחור, מכניסה את הזין שלי עמוק לתוכך. את נשענת לפנים כשידייך עלי והשיער שלך נוגע לא נוגע בחזה שלי, מלטף ומדגדג לסירוגין. את זזה בתנועות חתוליות ומחרמנות שמטריפות אותי. אני מרגיש אותך סביבי, מרגיש את החיכוך כשאת מתכווצת ומרפה את שרירי האגן שלך ביחד עם התנועות שלך וכל מה שאני רוצה זה להתפוצץ בתוכך. אני פוקח את העיניים, מושיט אלייך את ידיי ואוחז אותך במותניים ועכשיו אני קובע את הקצב והעוצמה. את מבליטה את התחת שלך החוצה ומייצרת זוית שמאפשרת לי להיכנס עוד יותר עמוק לתוכך. אני מרגיש את נוזלי הגוף שלך נמרחים עלי ועוצם שוב את העיניים, מזיז אותך ומקשיב לקולות שבוקעים מגרונך.

את יודעת שאני אוהב אותך גונחת, ואת נותנת לי בדיוק מה שאני צריך בשביל להתקרב לאורגזמה משלי.
כשאני מרגיש שאני קרוב אני עושה תנועה חדה ויוצא ממך בהפתעה. את מסתכלת עלי בפליאה אבל לפני שאת מספיקה להוציא מילה מהפה אני מגלגל אותך הצידה ומתרומם. אני נעמד צמוד לקצה המיטה ומושך אותך אלי מהמותניים שלך. את מתרוממת על הברכיים ומבליטה את הישבן שלך לכיווני. אני מפשק את הישבן שלך, מעביר את הלשון שלי לאורך האזור החם שלך ומתיישר, מצמיד את הזין שלי אלייך ומכניס אותו עמוק לתוכך. כשאני מרגיש שנכנסתי עד הסוף אני נעצר, מאפשר לך לסדר את עצמך בגובה ובמרחק הנכונים. אחרי שאת מסתדרת את מתחילה להזיז את עצמך, תנועות איטיות שמטריפות לי את הנשמה. אני לא זז, מאפשר לך לעשות ככל העולה על רוחך. את מזיזה את האגן שלך לפנים ולאחור, למטה ולמעלה, בתנועות ישרות וסיבוביות, מערבבת לי את כל החושים עם ריחות וצלילים שמתערבבים אלה באלה. לאט לאט את מוצאת את התנועה שעושה לי טוב, חוזרת עליה ומגבירה את הקצב. אני מניח את הידיים על המותניים שלך ותופס אותם חזק, לוקח פיקוד ועכשיו אני קובע את הקצב והעוצמה.

אני מזיין אותך חזק, נאנח ביחד איתך בכל פעם שאני נכנס אלייך. אני מזיע וטיפות זיעה מטפטפות מהמצח שלי על הגב התחתון שלך. אני לא עוצר לרגע, ממשיך להיכנס ולצאת בקצב מהיר, בעוצמה שמטלטלת אותך וגורמת לך להתקרב לאורגזמה נוספת. את מרגישה אותה מגיעה ומתפוצצת בצעקות לתוך המזרון. אני ממשיך לזוז בתוכך באותה מהירות, האורגזמה שלך תמיד מחרמנת אותי בטירוף ואני מרגיש שגם אני קרוב לאורגזמה משלי. אני מנתק יד אחת מהמותן שלך ותופס לך את השיער, מושך אותו בחוזקה אלי וגורם לך לקער את הגב. את בשליטה מוחלטת שלי עכשיו ואני זז בתוכך כמו חיית פרא מיוחמת. עוברות עוד כמה שניות ואני מרגיש שהר הגעש הפרטי שלי עומד להתפרץ. אני גונח עם כל תנועה ותנועה, עוצם את העיניים ושופך לתוכך טיפות של אהבה מזוקקת. אני פוקח את עיניי ויוצא ממך, מסדיר נשימה לאיטי. את משתטחת על המיטה, שוכבת על הצד ומסתכלת עלי. אני מחייך אלייך בזמן שאני נכנס לחדר האמבטיה ושניה לפני שאני סוגר את הדלת את אומרת "מזל שבאת לעזור, לא הייתי מסתדרת ככה לבד".


תגובות (1)

צ'ילה, שמלה צהובה וקרן, לחיי העמוד שנסגר השוטר דניאל

11/05/2022 12:37
16 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך