מרתף
אני חושב שמתוך איזשהו מרתף בעיניים שלה המוות קרץ לי. זה לא שהוא עשה מעשה מטופש כמו קריצה, אבל הוא היה שם, ועוד איך.
עצרו חשוד צעיר בגין המוות שלה. היו עליו את כל הראיות שכמעט היה צריך בשביל להרשיעו בביטחון של מאה אחוז.
אבל אם הם היו מתעלמים מן האיכות המזוויעה של הקלטת בה היא הולכת ברוב לפגוש אותו, עוצרים בשניה שהיא מסתובבת לרגע אחורנית ועושים זום על הפנים שלה – אפשר לראות פנים מפוחדות כל כך כאילו מלאך המוות אחריה רודף.
היא כבר פגשה את המוות שלה.
חשבתי שראיתי את המוות קורץ בעיניים שלה. הוא לא עשה מעשה מטופש כמו קריצה, אבל הוא היה שם ועוד איך.
תגובות (11)
הסבר?
לגבי מה? עלילה? משמעות?
אני מניח שמשמעות. כאילו, למה היא מפוחדת כשהיא הולכת ברחוב?
היא פגשה מישהו שירצח אותה. הדובר זה מי שחושבים שרצח אותה. זה עושה יותר הגיון? מה אתה חושב
אותו המפגש בין שלשתם היה מתוכנן מראש..?
הכל כדי לרצוח אותה ולהפליל אותו?
או שאותו צעיר היה במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון?
ואם יש בניהם קשר מסויים?
והאם*
חחח נסחפתי טיפה
בכל אופן, הכתיבה טובה, בהחלט גורם להרגיש משהו.
יהההה אני ממש שמחה על מה שכתבת בסוף! ואני לא חושבת שהיה מתוכנן להפליל אותו או שבהכרח יש קשר .
אז מה הכוונה במשפט ״היא פגשה מישהו שירצח אותה״?
כאילו מעיד על כך שהפגישה הזו נקבע מראש למען מימוש הרצח
זה מספר יודע הכל. זה שהופלל מדבר בדיעבד
כן, יותר הגיון. אממ אני לא יודע. מצד אחד המבנה של הסיפור אסתטי וזה. מצד שני… חסר פה. בסיפור קוראת עלילה שדורשת אורך ופירוט רבים יותר. קוראים את זה וחושבים, "אז מה? מה רצו להגיד כאן?". כמובן שאם תגדילי את הסיפור זה יהרוס את האסתטיקה שלו. הבהרתי את עצמי? מה חושבת?
כן זה גם מה שאני חשבתי