הילדה ב ורוד
זה לא סיפר אימה

לא נורמלית-פרק ניסיון

הילדה ב ורוד 11/04/2016 711 צפיות 3 תגובות
זה לא סיפר אימה

"שמעתי שכל מיש שהיה קרוב אליה מת"
זה הדבר הראשון שאני שומעת כשאני נכנסת,לא שציפיתי שפה יהיה שונה,עברתי יותר מ 10 בתי ספר שונים,החלטתי ליהיות בתיכון הזה בגלל שפה,באזור הכפרי הירוק והמלא חיים,היה הבית של ההורים שלי,לפני שהם מתו,בזמן שאני חושבת את מחשבות אלו,לפתע,נכנס המורה לכיתה
"כיתה!שיהיה פה שקט"ברגע שהוא אומר את זה נפסקים המלמולים
"כיתה,זאת ג'וי,והיא תלמידה חדשה,תקבלו אותה יפה!"
פתאום,מצביעה אחת מן התלמידות(שנראת לפי דעתי כמו בובת ברבי ורודה במיוחד) ושואלת:
"המורה,זה נכון שיש לה קשרים עם השטן?"


תגובות (3)

נשמע מעניין מחכה להמשך

11/04/2016 21:26

ראשית, מאוד מומלץ לבצע הגהה בטרם העלאת הסיפור. אותיות מיותרות, אותיות חסרות, פסיקים, רווחים…

שנית, כדאי להאריך את הפרקים, שיהיה על מה להגיב. גם 'טעימה' צריכה להשאיר את הקורא עם טעם של עוד. כאן, זה אולי טיזר, פרומו, או לכל היותר 'כריכה אחורית'.

שלישית, מספרים יש לכתוב במילים. "עשרה בתי ספר", "חמש מדרגות", "שבעה עשר שקלים" וכדו'. כאשר המספר הוא חלק מהסיפור (חדר מספר 108, שנת 2015 וכד') ניתן לכתוב בספרות.

רביעית, כתיבה בזמן הווה, מקשה על הקורא. יותר נוח לקרוא בזמן עבר.

חמישית, עברית ופיסוק.
"מיש", שי"ן מיותרת.
יש להוסיף רווח לאחר סימן פיסוק! שימי לב להבא!
"להיות" – לא "ליהיות". יש להשמיט את היו"ד.
"האזור מלא החיים", 'חיים' היא מילת התאור, לא 'מלא'.
"לפני שהם מתו. (נקודה)", לכל משפט תקין יש נושא אחד בלבד.
"קבלו", בלשון צווי, בניגוד ל"תקבלו", בלשון עתיד.
הסוגריים מיותרות. את משפט ההסגר ניתן לתחום בין פסיקים.
"נראית" – לא "נראת". הה"א היא חלק משורש "ראה".

שישית, המשיכי לכתוב. מצפה לשיפורים בהמשך.

אני לא גזען, אני שונא את כולם.

12/04/2016 02:40

נשמע נחמד

20/04/2016 01:07
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך