התגעגעתי אלייך

Wings 22/10/2015 699 צפיות 3 תגובות

"התגעגעתי אלייך." הוא לחש אל אוזנה, לחיו צמודה אל לחייה והיא אינה יכולה שלא לתהות האם הוא ינשק אותה, או שגם הפעם כל שהם יעשו יהיה להתלחשש בפינות האפלות של הבית.
ידיו טיילו על גופה, מלטפות ברכות ונראה שהוא מאבד את עצמו ברגע, אך היה ברור שלמרות הכל זו אינה פעולה פזיזה או חסרת מחשבה, זו הייתה דרכו לתבוע בעלות עליה, או לפחות על גופה.
"תמיד היית שונה מנערות אחרת." הוא המשיך ולחש לה, זה היה מוזר, השקט מסביב, נראה שהקולות מהמסיבה לא הגיעו אל הפינה הקטנה שלהם, או שאולי הם פשוט לא שמו לב לכך.
"מה גרם לי להיות כל-כך שונה?" זו הייתה הפעם הראשונה בה היא דיברה בשיחה הזו והוא לא היה יכול להתעלם מקולה, הוא היה עדין ושקט, אך בהחלט לא משהו שאפשר להתעלם ממנו.
"את שונה מנשים אחרות שאני מכיר," הוא ואמר ומוצא את עצמו מתעסק בחצאית שלה."היה ברור שמהרגע הראשון שאת לא תתני לאף אחד לומר לך מה לעשות," הוא מוסיף ומרים את מבטו אל עיניה."והעיניים שלך, אלוהים," הוא אמר וצחק קלות."מהרגע הראשון הן אתגרו אותי לדבר שלא הבנתי, שאני עדיין לא מבין." הוא הוסיף והתקרב אליה עוד מעט, הדרך היחידה בה הם היו יכולים להיות קרובים יותר, זה אילו היא תרים את ראשה עברו.
בסופו של דבר, היא הרימה את ראשה לכיוונו, ולמרות שהוא ידע שהיא מחפשת את מבטו, הוא לא היה יכול להוריד את עיניו משפתיה.
"אני כל-כך רוצה לנשק אותך כרגע." המילים יצאו מפיו בלי מחשבה אפילו, אך הוא לא הספיק לבקש סליחה על דבריו משום שהיא דיברה לפני שהספיק לחשוב על בקשת סליחה אפילו.
"למה אתה מחכה?" היא שואלת, שפתיה נמצאות במרחק קצר משפתיו, כל-כך קצר שהוא רק צאיך להזיז מעט את ראשו והן יפגשו.
"אני מרגיש כאילו אני צריך לבקש רשות לפני שאני מנשק אותך."הוא אומר לא בטוח מה הוא אמור לעשות, האם עליו לבהות בשפתיה עוד זמן מה אך לא לנשק אותה, כפי שהוא עושה כבר זמן מה או שכדי לו פשוט לנשק אותה כבר ולסיים עם זה.
"אז פשוט תבקש כבר." היא אומרת בקוצר רוח מסויים, זה היה מוזר, היה ברור שהיא לא אחת מהנערות הזולות ההן אשר יתנו לעצמן להגיע לפינה חשוכה עם בחור כמוהו, אך משום מה היא מצאה את עצמה בדיוק במצב הזה.
בסופו של דבר, הוא סגר את המרחק בין שפתיהם ולמרות שההנאה הייתה קצרת מועד, היא בהחלט הייתה שווה את ההמתנה.


תגובות (3)

וואו,יש לך כתיבה ממש ממש יפה וטובה. את חייבת להוציא ספר!

23/10/2015 12:40

אני מאוהבת בכתיבה שלך *~*
כתוב בצורה מעולה

23/10/2015 15:34

מהמם.

23/10/2015 16:31
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך