כן או לא

26/07/2015 647 צפיות אין תגובות

קודם כול לגבי הסיפור שלי לכול המעוניינים בהמשך קצת נצקעתי והיה לי הרבה על הראש לכן לא המשכתי אני עוד אמשיך אותו למען אלו שמתעניינים
את זה כתבתי על דף סתם ככה מה שיצא ברגע של עצבים
הוא ליטף וליטף לא פיספס שום חלק בגוף והיא? היא צמאה לו היא רק רוצה שימשיך עוד ועוד.
היא מרגישה ביטחון,שלווה,מין הרגשה כזאת שכול החיים היא הייתה על ספינה מתנדנדת ועכשיו הגיעה לחוף מבטחים.
והוא מה איתו? הוא מלטף ומתוך חשש שמא הוא פוגע בה הוא מסתכל בתוך העיניים לקבל אישור, והעיניים הגדולות,החומות נוצצות העיניים שמשום מה תמיד נראות עצובות הפעם לא הן רגועות שמחות.
והוא חושב לעצמו היא האחת? נכון היא דואגת שאני רחוק או בסכנה,כואב לה כשכואב לי, היא צוחקת מהבדיחות שלי ומכינה לי לאכול כשאני רעב למרות שבפועל היא לא יודעת להכין חביתה.
אבל למה כן? בשבילה הרי אני אקלקל אותה אני לא טוב מספיק בשבילה אני שלא סיימתי 12 שנות לימוד,אני שמעדיף לשבת ולשתות עם חברים וחא להתכרבל בבית מול הטלוויזיה אני שבכול יום מחליף בחורות כמו גרביים איך אני אעשה לה את זה הרי היא כול כך טוב.
האם אני יכול להיות יותר טוב בשבילה?כן אני יכול השאלה היא לא אם אני יכול אחא אם אני רוצה?
מה אני לא רוצה אותה כחלק מהחיים שלי? בטח שאני רוצה ובטח שאני יכול להיות טוב יותר בשבילה הרי אני איתנ עכשיו וחא שותה עם חברים אני נוגע בה ולא באיזה בחורה אקראית ולה אני מסתכל בעיניים שלא כמו לאחרות ואני אוהבת את העיניים העצובות ועוד יותר כשהן שמחו. טכשהיא צוחקת הלב שלי מתמלא אז כן בטח שאני רוצה!
עדיף להתאהב ולהתאכזב ולא לוותר ולהתחרט ואולי אולי היא לא אהבת אמת ואולי זה לא יחזיק הרבה אבל כרגע הקיום שלה ממלא את החסר שבי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך