uta
מקווה שהבנתם.. זה הכי מתומצת שיכולתי...

הג’קסונים תקציר הספר הראשון

uta 25/09/2014 538 צפיות 2 תגובות
מקווה שהבנתם.. זה הכי מתומצת שיכולתי...

ג'ורג' ואליס ג'קסון היו אנשים נורמאלים לחלוטין, וכך גם ילדיהם אבל הכול השתנה מהחלטה אחת, ג'ורג' ואליס החליטו להשתתף בניסוי להגברת יכולות האדם.
ברגע שלידיה ופיטר, הילדים שלהם. שומעים על כך הם מיד מנסים לעצור את הניסוי, אך הניסוי משתבש והמשפחה מקבלת כוחות על טבעיים.
אחרי שנה המשפחה מתגוררת בניו יורק ומנסה להסתגל לכוחותיהם החדשים, כול אחד כבר שולט בכוחותיו.
לג'ורג' יש את היכולת לשלוט בחשמל וברקים,
לאליס יש את היכולת לנטרל למישהו את הכוח למשך שעתיים.
ללידיה יש את היכולת לרוץ במהירות על טבעי.
ולפיטר יש את היכולת לשלוט בזמן.
נערה בשם מיי, חברתה הטובה ביותר של לידיה מגלה על כוחותיהם ושומרת על כך בסוד, ביינתים התאומים, לידיה ופיטר נכנסים לאוטובוס כדי להתחיל את יום הלימודים, כאשר פיטר מכיר נער חדש, ונזכר בסיטואציה מהעבר שגרמה לו להרוג באי ידיעה את חברו הטוב. כולם יורדים מהאוטובוס ופיטר יורד אחרון, הוא מכניס את היד לכיס כאשר הוא רואה פתק שכתוב אנחנו בדרך.
הוא נכנס לשיעור, בזמן שלידיה ומיי נכנסות לכיתה, להפתעתם, אין שם אף אחד. הדלת נטרקת ופרצי מים אדירים נכנסים דרך תעלות האוורור. לידיה מצילה את מיי אבל נכנסת לאשפוז בבית החולים כי בלעה כמות מים עצומה.
מצבה של לידיה מתדרדר ופיטר מחליט לעשות צעד נועז ולשנות את הזמן כך שלידיה ומיי לא יכנסו לכיתה.
ג'ורג' מקבל פתק אשר אומר שאליס, אשתו בסכנה. הוא רץ לעבר המשרדים של עורכי הדין שבה היא עובדת, אליס מורעלת וכך היא לא יכולה להביס את המפלצת שבאה לחסל אותה.
ג'ורג' נלחם בדיויד, אדם אשר היה אחראי על הניסוי בפניקס השחור, החברה שהמציאה את הניסוי. ודיויד מביס אותו בעזרת שני עוזרים ששולטים ביסוד המים והאדמה.
אליס ביינתים מנסה להיאבק במפלצת, אך לבסוף פיטר עוזר לה והשניים עוזרים לג'ורג'. פיטר מגלה כי יש לו הכוח לרפא פצעים בעזרת העברת הזמן רק על הגוף.
הוא מביס את דיויד והמשפחה אומרת שלא כדי להם להתעסק עם הג'קסונים.
לידיה נכנסת למחשב ובודקת על הפניקס השחור, שם היא רואה את הניסוי על דיויד ועל המשפחה שלה.
אישה בשם וולקנה, פורצת הביתה ומתחילה לשרוף אותו כי היא בעלת יסוד אש, לידיה נפגעת ממנה ווולקנה חוטפת אותה.
לידיה מתעוררת כאשר היא בלוע של הר געש, תלויה וכבולה בשלשלאות ביידים וברגליים, דיויד מספר לוולקנה שהיא אלמוות והיא יכולה להעיר את אביו.
וולקנה מתחילה לשרוף את רגליה של לידיה לפני פקודתו של דיויד.
ג'ורג' ואליס מקבלים רמז על כך שהיא נכנסה לאתר של הפניקס, ומחליטים לנסוע לשם ולהשאיר את םיטר עם סבתו, אורנה.
אורנה היא משוגעת, והיא חושבת שהיא שוטרת, היא אומרת לפיטר נבואה על כך שמיי עומדת למות. מישהו דפק בדלת, פיטר פתח את הדלת ולהפתעתו הרבה, מיי הופיעה שם. השלושה נוסעים לעבר הר הגעש ששם שמעו את צרחותיה של לידיה.
הם מצליחים להזהיר את אליס ואת ג'ורג', והשלושה ביינתים נאבקים בחיילים של דיויד, הוא מנסה לברוח יחד עם לידיה, אך פיטר לא מאפשר לו זאת והשניים נאבקים.
ג'ורג' עוזר לפיטר להאבק בדיויד, אך דיויד מצליח להפיל את פיטר להר הגעש, ווולקנה נאבקת בג'ורג'. ג'ורג' הורג את וולקנה בעזרת מכה עוצמתית של ברק והוא נאבק בדיויד. מתוך הר הגעש יוצא פיטר ומקבל כוחות מחודשים, הוא נאבק בדיויד ומצליח להביס אותו.
לוק, זה שיצר את הניסוי והפניקס שחור השתלטו עליו אומר לו שהוא היחיד שיכול להחזיר את כל אלה שעשו את הניסוי על עצמם לבני אדם, וההשלכה היחידה שתקרה היא שהוא ישאר היחיד בעל הכוחות.
העונה מסתיימת כאשר הוא לוקח ללידיה ולאימא שלו את הכוחות, הוא ומיי ביחד, וללידיה בכיסא גלגלים.


תגובות (2)

הבנתי יותר טוב, הסיפור מדהים, אני מחכה לעונה השנייה ודרך אגב פירסמתי עוד פרק של פיראנוס

25/09/2014 13:13
uta uta

תודה רבה

25/09/2014 13:29
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך