dani9196
שמתי את זה בקטגוריית "סיפורים בחרוזים" כדי להראות מרדנות.

ציניות, אירוניה וסרקזם

dani9196 16/05/2014 4750 צפיות 298 תגובות
שמתי את זה בקטגוריית "סיפורים בחרוזים" כדי להראות מרדנות.

כיוון שקיים בארץ בלבול קטן בין משמעויותיהם של ציניות, אירוניה וסרקזם, אבקש להדגים את ההבדל בקטע הבא, לשירות הציבור.

ציניות היא לצפות בסרטון הזה שכאן:

ולהגיב כדלקמן: "כמה נדוש! מספר פעמים שכבר ראיתי את הסיפור הזה מוצג בווריאציות שונות, במטרה לרגש, בהתיימרות שהסיפור יגרום לנו לרצות להיות אנשים טובים יותר. תעשו לי טובה! המסר האמתי מהסיפור הזה הוא שאם רואים ילד שעשוי לגדול ממנו רופא, צריך להשקיע בו, בתקווה שלכשיגדל, יזכור את הטובות שעשינו לו ויספק לנו שירות רפואי בחינם (כאשר מאנשים אחרים הוא ממשיך לדרוש מחירים מופקעים, תוך התעלמות מגסיסתם וצעקתם לעזרה). או בקיצור – טוב כשיש קומבינות.

– ציניות היא השקפת עולם קרירה שלא מאמינה בטוב ליבו של האדם ולא נותנת אמון בסביבה.

אירוניה היא לקרוא את השיר הבא (שאני כתבתי):

http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=846868&blogcode=14112896

ולהבין שהזקן מתאונן על חוסר האונים שלו ועל אכזריותו של העולם, כיוון שלא עולה בידיו לקחת את תמימותו של ילד קטן וחסר אונים באכזריות. צחוק הגורל!

– אירוניה היא התבטאות בה משמעותם של הדברים בשעת עשייתם סותרת את משמעותם האמתית או הכללית יותר (כמו שבמקרה שלנו, הזקן חשב שהעולם אכזר אליו ופוגע בו בעוד הוא חסר אונים, כאשר בעצם, לאמיתם של דברים, הוא האכזר הפוגע בחסרי אונים – ודי מגיע לו, סתם בלי קשר).

סרקזם הוא לקרוא את כול זה ולהגיב: "יופי, ממש לא ידעתי את זה!" (בטון מלגלג, ממנו משתמע שכן ידעתם את זה, לשון סגי נאור.

– סרקזם היא צורת דיבור לגלגנית שבדרך כלל מתבטאת באמירת ההפך ממה שמתכוונים אליו (בליווי טון דיבור שמצביע על כוונה סרקסטית).

נ.ב. עוד דוגמה לציניות תהיה לקרוא את הקטע הזה ולומר: "המחבר כתב שהקטע נתפרסם במטרה לעזור לאנשים לעמוד על ההבדלים שבין ציניות, סרקזם ואירוניה, אבל בעצם, כול מה שהמחבר רוצה הוא לפרסם את הבלוג שלו, (שנמצא כאן: http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=846868).


תגובות (298)

לא אמרת שאת עוזב את האתר,זה לא נראה כאילו עזבת
אז אתה עוזב או לא?

16/05/2014 13:42

    אכן אמרתי, לא שהייתה בזה כול התחייבות כלפייך, או כלפי כול אחד. בנוסף, אכן עזבתי, בדרכי שלי, כפי שהסברתי כבר.

    16/05/2014 13:45

    מתי הסברת? וסתם שאלה,אתה תמיד מדבר \ כותב בשפה גבוה או שיש מקרים שאתה מדבר בשפה רגילה. חחחחח והצחקת אותי במה שכתבת,אתה ממש אוהב להעביר ביקורות חחחחח מסכן הסיני,לא יפה.

    16/05/2014 13:48

    הסברתי בתגובות על אחד (או כמה) מן הסיפורים בהם היה דיון על העזיבה שלי (משמע שיש לך כ-360 תגובות לעבור עליהן אם את רוצה את ההסבר).
    וכן, לפעמים אני מדבר בשפה רגילה.
    התגובה על פרסומת הסלולר התיאלנדית הייתה רק כדי להדגים נקודה מסוימת ואין בה כדי לשקף את דעותי. מה שכן, הסיפור שהוצג בקטע באמת די נדוש ולדעתי לא צריך להיות אנשים טובים רק מתוך הציפייה לקבל בחזרה. בכול זאת, התרגשתי (באותו המידה שהתרגשתי מה"גרסה הישראלית" של הפרסומת – הפרסומות של סלקום). זה שיש לי שכל להבין שהפרסומות האלה טיפשיות ושמנסים לרגש אותך רק כדי שתקנה את הפלאפונים שלהם, לא אומר שאני לא בן אדם.

    16/05/2014 13:59

אני מצאתי שהשתמשתי בכל המילים הלא נכונות כדי לתאר סרקזם.
כל הכבוד על היוזמה.

16/05/2014 13:57

    חחח תודה.

    16/05/2014 14:00

אני כועסת.
עד שכתבת משהו, כתבת את זה?
ציפיתי למשהו שנון ומדהים..
דניאל.. הכעסת אותי.
כולם אומרים שהמצב השתפר מאז שעזבת, אבל זו טעות מרה!
גם את הסיפורים הטובים המעטים לקחת.

16/05/2014 14:09

    היי, זה כן שנון ומדהים!
    חוצמזה, יש לי בלוג! תקראי דברים משם!!! (אם כול כך בא לך.)
    והמצב כן השתפר מאז שעזבתי (עבורי, לכול הפחות).

    16/05/2014 14:12

    דניאל מחבר מילים?!
    אני בהלם.
    ברצינות. זה מוזר.

    16/05/2014 14:14

    מיכל, את עוד לא מכירה אותי…

    16/05/2014 14:20

    מן הסתם שאני לא מכירה אותך.

    16/05/2014 14:25

    אם היית מכירה, לא היית מתפלאת שאני מחבר מילים (בגבול הטעם הטוב, כמובן).

    16/05/2014 14:28

הממ.
למה לפרסם את הבלוג שלך אם אתה יכול להעלות כאן ולחסוך לכולם את העבודה המפרכת שבלהעתיק את הכתובת ולהדביק למעלה איפה שכותבים את הכתובת?
מעניין מה יקרה אם ערס יקרא את הקטע הזה שכתבת.

16/05/2014 14:13

    למה להעתיק ולהדביק אם אפשר לשמור את הבלוג שלי במועדפים של הדפדפן? ; )

    16/05/2014 14:21

    ככה עשיתי מזמן כבר. 0-0
    אבל יש כאלה שלא שומרים במועדפים. ;)

    16/05/2014 14:24

    ולשאלתך, בכול פעם שאני נכנס לפה, אני רואה סיפורים כמו "הנשיקה הרישונה בקרחת היער" (כבר בכותרת יש שגיאות כתיב…) אז אני מעדיף להימנע מביקורים תכופים כאן.

    16/05/2014 14:24

    מעולם לא ראיתי כזה סיפור.

    16/05/2014 14:26

    לא משנה.

    16/05/2014 14:26

    זה הסיפור האחרון שהתפרסם (רק מחזק את הנקודה שלי…)

    16/05/2014 14:27

    לא ראיתי את זה!
    אבל אין בכותרת שגיאות כתיב.

    16/05/2014 14:28

    היא תיקנה את זה עכשיו, ככה שכן, עכשיו כבר אין.

    16/05/2014 14:30

    אוי נו באמת, בואו כולנו נחפש בנרות סיפורים שבהם יש שגיאות כתיב.

    16/05/2014 14:32

    זה הסיפור הארון שהתפרסם בזמן שהגבתי. לא הייתי צריך לחפש הרבה…

    16/05/2014 14:34

    *האחרון

    16/05/2014 14:35

    לחפש בנרות משמע- נצתרך להתאמץ כדי למצוא שגיות, אבל שגיות רואים באתר על ימין ועל שמואל.

    16/05/2014 14:36

    ורק כדי להבהיר את הנקודה שלה, "יוקי" כתבה עם מלא שגיאות…

    16/05/2014 14:39

מרדן.

16/05/2014 14:13

איזה מרד עשית פה, ממש הפכת את סדרי העולם עם הטירוף שלך.
בכל מקרה, אתה עדיין חייב לי הסבר על הסרטונים האלה שהעלת בשיר שלי.

16/05/2014 14:28

    אני חייב לך?! למה שלא תשאלי את "Deep tought"?

    16/05/2014 14:41

    ברור שאתה חייב לי! אתה לא להעלות קישורים לסרטונים בלי שום הסבר, לאלץ אותי פסיכולוגית לראות אותם, ואז לא להסביר לי למה לעזאזל!
    אין לי מושג מי זו, כך שזה יהיה קשה לשאול אותה.

    16/05/2014 14:42

    טוב, אם את מתעקשת.
    בסרטון הראשון יש דולפינים. (נכון שהם חמודים? וגם חכמים!)
    בשני מוצג דג שמפריך לכאורה את קיומו של האל.
    באחרון אפשר לראות אנשים פורצים לאנשהו עם מכונת ירייה…

    16/05/2014 14:51

    יש לי עיניים, והן ניחנו ביכולת לראות.
    השאלה שלי היא למה העלית את הסרטונים האלה?
    דולפינים הם פחות החיות שלי, אני יותר בקטע של זאב, אריה, לביאה, חד קרן.

    16/05/2014 14:53

    *נחנו? ניחנו?

    16/05/2014 14:54

    חחח זה ממש הצחיק אותי

    16/05/2014 15:05

סרקסטיק באנגלית פירושו ציניות בעיברית או סרקזם בעיברית?

16/05/2014 14:28

כשהזבת הדברים לא השתפרו, אבל דעתך על העינין מפתיעה אותי. זכותך.

16/05/2014 14:28

    #כשעזבת?

    16/05/2014 14:32

    השתפרו עבורי!

    16/05/2014 14:33

    אין לי כוח להגיב על משהו שהוא לא תלונות על בעיות תנועה.
    אני שונאת בעיות תנועה!
    נשאלת השאלה החשובה- מה לעזעזאל כל כך חשוב בבעיות תנועה שמכריחים אותנו לתרגל אותם באינספור דרכים שונות עד שנקיא את המשוואה הארורה; מהירות*זמן=דרך ?
    התשובה- כמו כל דבר, משרד החינוך רוצה להמאיס עלינו את חיינו כדי שנתאבד והמורים יקבלו כסף על לא לעשות כלום .

    16/05/2014 14:40

    בעייני, הדברים גם השתפרו.
    אני לומדת לפסק, לכתוב בלי שגיות(ליזה אוהבת לתקן אותי).
    והכי חשוב למדתי לאהוב את האתר, לא לכעוס על כל דבר ולבחור את הכותבים המועדפים עלי כך שלא יהיה לי צער על כתיבה לקויה(התאהבתי במילה ליקוי).

    16/05/2014 14:41

    ואת כול זה יש לזקוף כמובן לעזיבתי את האתר.

    16/05/2014 14:43

    שגיאות*

    16/05/2014 14:43

    אוף נמאס לי!
    המורים מקבלים משכורת של מקלפי ירקות(בהגזמה).
    שורפים אין ספור שעות מהחיים שלהם על חינוך הדור החדש, ועוזרים לכולנו להגיע לבגרויות כשאנחנו שפויים וחיים.
    תפסיקו להאשים אותם הם עובדים יותר קשה מחצי מהאוכלוסיה(בהגזמה).

    16/05/2014 14:45

    סליחה, אבל זה שלמורים קשה לא אומר שמערכת החינוך שלנו טובה.

    16/05/2014 14:46

    כיוון שהדברים שרובי אמרה כל כך הוצאו מהקשרם, רובי קפצה מהגג כמחאה על חוסר הבנת הנקרא שיש בעולם הזה.
    אני, מחשבה הנאמן, אגיב את תגובתה לעניין.
    המחאה הייתה על חומר הלימוד, המורה למתמטיקה שלה היא אדם מתוק ונחמד, כך שאין שום קשר לזלזול במורים.

    16/05/2014 14:49

    הצדק איתך.
    #שגיאות

    16/05/2014 14:51

    ציטוט: "משרד החינוך רוצה להמאיס עלינו את חיינו, כדי שנתאבד והמורים יקבלו כסף על לא לעשות כלום"
    מה זה השטויות האלה?
    למה שהמורים. יקבלו כסף כשהם לא מלמדים.
    ולמה שנתאבד רק בגלל בעיה בחשבון.
    (וכנראה המשכתי את הוויכוח של יהלי).
    אז סליחה על התגובה הנזעמת והמאוד לא קשורה לעניין.

    16/05/2014 14:56

    אוף! אין לי כוח לוויכוח הזה כאן! יש הסכמה די נרחבת על כך שמערכת החינוך שלנו במשבר לא קטן. תבדקי את העניין ותיווכחי בעצמך.

    16/05/2014 15:02

    1. משרד החינוך הוא זה שקובע את חומר הלימוד.
    2. הדברים נאמרו בהומור ציני. אם כל התלמידים יתאבדו בגלל בעיות התנועה, לא ישארו תלמידים ללמד, והמורים יקבלו משכורת על לא לעשות כלום.
    3. מיותר לציין שאין שום קשר בין הדברים שרובי אמרה לבין אלו שאת אמרת.
    4. זה לא להתאבד מבעיית חשבון! זה להתאבד כמחאה על הנושא כולו! הנושא הוא הגזמה מטורפת של משוואה מסכנה אחת! בואו נתרגל אלגברה במקום להתקע ארבע שיעורים על עשרות בעיות שכולן מבוססות על משוואה אחת ועל ידע בסיסי בהבנת הנקרא!

    16/05/2014 15:02

    המחשב של רובי, אתה כאין וכאפס לעומת "Deep tought" – המחשב החכם בעולם (מלבד כדור הארץ). למרות זאת, אתה מסוגל לדבר, שזה די מחוכם.

    16/05/2014 15:05

    הו דניאל, אילו יכולתי להסמיק הייתי עושה זאת עכשיו.
    רובי לא טרחה לספר לי על המחשב הזה לפני שקפצה מהחלון, אנא הרחב את הידע שלי בעניין.

    16/05/2014 15:07

    תוכל להרחיב את הידע שלך בעניין על ידי קריאת הספר "מדריך הטרמפיסט לגלקסיה" – ספר גאוני.
    מה שכן, מלבד מחשב בידיוני מספר, היה מחשב אמתי בשם זה – שמו של מחשב השחמט הטוב בעולם היה בהתחלה "מחשבה עמוקה" לפני שהוחלף ל"כחול עמוק".

    16/05/2014 15:11

    אם זה המצב חביבי, יש לך שגיאת כתיב בשם- deep thought שכחת את ה-h
    אני אקרא את הספר, תודה.

    16/05/2014 15:19

    כול הסרטוננים ששלחתי היו קטעים מהסרט שעשו עליו.

    16/05/2014 15:21

    סוף סוף הסבר! אני אקרא ואגיד לך מה דעתי עליו.

    16/05/2014 15:25

הצדק היה איתה בנופלה מהבניין, כרגע הוא לא כל כך יעזור לה.
היכוני לנקמה.

16/05/2014 14:55

מי זה הממורמר הלז? אל תגידו בחוצות פן תשמחנה בנות המואבים פן ישמעו על כך בנות ערסים הקטנים!

16/05/2014 15:05

    שאול ובניו נהרגו שוב או שקרה משהו שלא הבנתי?

    16/05/2014 15:06

    הייתם חייבים להזכיר את זה?
    עד שהקטע זה הכבר יצא לי מהראש!

    16/05/2014 15:08

    אם היית רק חצי חכם ממה שאתה חושב שאתה היית טורח להסביר לך (זה צופן פשוט שאמור לקחת לך חמש דקות גג לפתור אותו…)

    16/05/2014 15:10

    מה?
    אני מעוניינת בהסבר.
    מה הרעיון לקחת פסוק ולעוות אותו בכוונה תחילה?

    16/05/2014 15:13

    אם הייתה לך רק שמינית מן החוכמה שאתה מאמין שברשותך, הייתי טורח להסביר לך שהבנתי את משמעותו של ה"צופן" הפתאטי שלך, רק שלא הבנתי לשם מה הלשון התנכית?

    16/05/2014 15:16

    אני ידריך אותך שלב שלב כדי לפתור את הצופן (אם דניאל ויתר על הניסיון לפתור אותו…) כדי שתבין למה הכנסתי את הפסוק באופן מקוטע ושגוי לכאן…

    16/05/2014 15:16

    ומה המשמעות דני?

    16/05/2014 15:17

    אין לי שמץ של מושג קלוש שבקלושים, אבל אם הייתה לך רק שמינית מן החוכמה שאתה מאמין שיש לך (ואכן יש לך) היית טיפש פי שמונה ממה שאתה עכשיו ולכן אני מניח שהיה קל לפצח את הצופן שהיית כותב במצב כזה. אמנם במצב הנוכחי, הצופן שלך פשוט בלתי ניתן לפיצוח, היות ויש לך כול החוכמה שאתה מאמין שיש לך ואתה מסוגל להגות צפניםמחוכמים פי שמונה ממה שאני מסוגל לפצח בקלות. אני אפילו לא אחשוב לנסות לפענח אותו, זה פשוט בלתי אפשרי.

    16/05/2014 15:24

בגלל שכנראה דני לא באמת יודע אני יסביר….

16/05/2014 15:22

    חלוק איתנו את חוכמתך ויהירותך הרבה (אה, את השני כבר עשית)

    16/05/2014 15:24

    אתה גורם לי להיראות צנוע ועניו.

    16/05/2014 15:26

    סטיבן! הצטרפת אלינו!
    פלאר, כל חברי הצ'אטרום נוכחים כרגע, בידנו יש את הכוח ההרסני להומור ציני וחסר גבולות, אני מציעה לך להודות בתבוסתך.

    16/05/2014 15:27

    אין לך זכות ביכלל לדבר על דני ברצינות… יש לך להשטפר הרבה בכתיבה. אז סייג לחכמה שתיקה… P:

    16/05/2014 15:28

    הוא כותב ברמה ירודה בכוונה…

    16/05/2014 15:29

    מי שלא מנסה לא טועה ואני תמיד צודק…

    16/05/2014 15:30

    "ואני תמיד צודק" בוא תעוף על עצמך עוד יותר חחח

    16/05/2014 15:30

    פלאר באמת תמיד צודק – גם כשהוא טועה (אני יודע מניסיון).

    16/05/2014 15:32

    במקרה הזה אני נאלץ להסכים עם דני… (כשהוא צודק הוא צודק)

    16/05/2014 15:34

    חח המישפט הזה קצת גאוני… אוקסימורון כזה…

    16/05/2014 15:34

כבר ידעתי את הדברים האלה אני גאה בעצמייי!!!
ודניאל אתה בן היחידים שאני חושבת שהם טובים תרתיי משמעע!
גם בטור בן אדם וגם בטור כתב!
איך אנשים אוהבים ליתקוף בלי סיבה בן אדםםםםםםם!

16/05/2014 15:25

    תודה רבה רבה רבה. חחחח

    16/05/2014 15:27

    היה חסר לך "רבה"

    16/05/2014 15:29

    סליחה. *רבה. חחחח

    16/05/2014 15:30

מי זה הממורמר הלז הוא לשון תוכחה + שלמילה הלז יש עוד שימוש שכאשר רוצים לשים משהו לצחוק בפני ציבור לא פונים אליו ישירות אלה מדברים עליו…..
עכשיו לקטע המקראי- "אל תגידו בחוצות פן תשמחנה בנות המואבים " על המואבים היה אסור להיכנס לעם ישראל (להתגייר) בדיוק כמו שפה באתר אין ערבוב בין סיפורי הערסים\מפורסמים לשאר (במידה ונשארו כאלה…) אבל יש מואבית אחת בתנך שנכנסה לעם ישראל.

אתה מתחיל להבין את התשובה דני?

16/05/2014 15:28

    לא. הגאונות של זה פשוט מהממת אותי. אני לא מסוגל לחשוב מרוב שזה עמוק.

    16/05/2014 15:31

    זה בגלל שהכלל תקף רק לגבי מואבים.

    16/05/2014 15:31

    באמת דני… נותנים לך חידה עם צופר בסוף אתה אפילו לא מתכון לנסות?

    והנה הרמז (שאתה מין הסתם כבר יודע) מי היא אותה מואבית ומה יצא ממנה?

    16/05/2014 15:32

    וחוץ מזה אומרים מואביה.
    אומרים רות המואביה ולא רות המואבית.

    16/05/2014 15:32

    לא… הכלל תקף גם לגבי עמונים

    16/05/2014 15:33

    דוד… שמש?

    16/05/2014 15:33

    הבנתי את הבסיס של הרעיון, אבל קשה לי להאמין שיווצר המשך הגיוני מפיו של אדם שלא יודע מהן אותיות אית"ן…

    16/05/2014 15:33

    ההתייכסות שלי היתה למין, זכרים ונקבות.

    16/05/2014 15:36

    ההתייחסות* :P

    16/05/2014 15:39

    אגב חביבי, האיסור הזה התייחס לגברים, ולא לנשים.
    בימי מלכות דוד , אנשים המשיכו להציק לדוד שרות היא גויה (מאותה סיבה שאתה חושב) עד שבא חכם אחד, נופף בחרבו ואמר "כל מי שאינו שומע הלכה זו ידקר בחרב, כך מקובלני מבית דינו של שמואל הרמתי: עמוני – ולא עמונית, מואבי – ולא מואבית"

    16/05/2014 15:42

להסביר עד הסוף? (באמת לפחות תנסו אנשים זה לא כזה קשה…)

16/05/2014 15:37

    את אומרת ששילוב של סיפורי ערסים ומפורסמים ייגרום ליצירה של ז'אנר חדש ומצוין (כמו, לכאורה, דוד המלך)? אם כן, צדקתי.

    16/05/2014 15:43

    כואב לי המוח מרוב לימודים(עלק לימודים, שינון אין סופי של חומר שהאכילו אותי בכפית)

    16/05/2014 15:43

    לא… אתה טועה כמרחק המזרח מין המערב… אתה יודע למה דוד לא בנה את בית המקדש?

    16/05/2014 15:44

    אמממממ… בגלל שהוא היה אידיוט חלקלק וחמום מוח?

    16/05/2014 15:46

    דוד לא בנה את בית המקדש כי ה' לא הסכים לו לעשות זאת, הוא אמר לו שרק בנו שלו יבנה אותו.
    בפעם השניה- אתה טועה בפירוש הפסוק עם המואביות.

    16/05/2014 15:46

    דוד לא בנה כי הוא רצח, ומי שבנה את בית המקדש היה חייב להיות טהור או משהו…

    16/05/2014 15:47

    אם לדייק- כי דוד היה איש מלחמה.

    16/05/2014 15:48

    טוב בגלל שאני חייב לעוף לעזור לשבת אני יסביר בקצרה דוד ידוע כמחולל המלחמה כמלך שלא יכל לבנות את הבית של ה' בגלל כול הדם שעל ידיו והוא מיוחס לבית מואב כך גם אצלנו דני שהוא לא בדיוק כותב סיפורים (תתקן אותי אם אני טועה) אבל כותב הרבה דברים אחרים אחרי פעם אחת שהוא נפגש עם סיפורי הערסים הוא יוצא למלחמת חורמה נגד מה שהוא חושב לירידה ברמת האתר…

    באמת זה לא קשה ואפילו די פשוט…

    16/05/2014 15:48

    ה' לא הסכים לו לבנות את בית המקדש ואמר לו שרק בנו יוכל לעשות כן מאותן סיבות שאני ציינתי, לא?

    16/05/2014 15:49

    ורק למען הסר ספק
    מר !born this way אתה לא חכם במיוחד….

    16/05/2014 15:49

    שבת שלום

    16/05/2014 15:50

    ומדוע ה' לא רצה שהוא יבנה את המקדש? בגלל שדוד עסק במלחמות ושפך דם.
    (סתם בגלל שהחומר של המתכונת עדיין טרי במוח)

    16/05/2014 15:50

    פחות בגלל האדיוט, יותר בגלל החמום מוח.
    פלואר- בשם האלוקים, הטענה שלך עם המואביות היא לא נכונה!
    האיסור הזה התייחס לגברים, ולא לנשים.
    בימי מלכות דוד , אנשים המשיכו להציק לדוד שרות היא גויה (מאותה סיבה שאתה חושב) עד שבא חכם אחד, נופף בחרבו ואמר "כל מי שאינו שומע הלכה זו ידקר בחרב, כך מקובלני מבית דינו של שמואל הרמתי: עמוני – ולא עמונית, מואבי – ולא מואבית"

    16/05/2014 15:50

    1. אני בת.
    2. מעניין שאחרי ההכרות העמוקה שלך איתי אתה אומר לי את זה, באמת, אתה מכיר אותי כל כך טוב, זה לא שבמקרה פגשתי אותך באיזה דיון רנדומלי שבו אתה מהלל את עצמך בלי סוף.
    3. בפעם האלף- האיסור היה על מואבים, לא על מואביות, בגלל זה רות המואבית יכלה להתגייר! למה לעזאזל אתה לא מבין את זה?!

    16/05/2014 15:53

    בקיצור, אתה מנסה להאשים את דניאל בהתנהגות של צה"ל.

    16/05/2014 15:53

    וואו, פלאר, אתה האדם הכי מתנשא, אטום ומעצבן שאי פעם פגשתי.
    וזה אומר הרבה, כי סטיבן ודניאל פה לידי.

    16/05/2014 15:55

    היי , סטיבן לא אטום.

    16/05/2014 15:56

    אז אם לסכם את הדיון, מר פלאר, אתה כנראה ההתגלמות של הבורות הדתית (מהבחינה של אמונה עיוורת ומטופשת), השנאה לכל דבר שונה והסימפטיה המזויפת. ואחרי ל זה אתה מנסה להאשים את דניאל בדעות קדומות.

    16/05/2014 15:59

    סטיבן מתנשא. דניאל אטום ומתנשא. שניהם מעצבנים מעט.
    דניאל טיפה יותר [סליחה, אני לא רוצה להעליב אתכם אבל זאת האמת]
    שוב, לא מתכוונת להעליב אתכם.
    אתם נחמדים מאוד אחרי שמתרגלים לדבר איתכם.

    16/05/2014 16:01

    אי אפשר להתווכח עם זה…

    16/05/2014 16:02

    רובי, נראה לי שמישהי פה אוהבת את סטיבן…
    רייצ'ל, תודה לך.
    ותפסיקו לרדת על פלאר! הוא הרבה יותר חכם מכולכם. עובדה – הוא היחיד שהבין את פיתרון החידה שלו.

    16/05/2014 16:05

    ואוו, אי אפשר להתווכח איתי.
    זה חדש לי. תתווכחו, אנשים! תתווכחו! זה משעמם כשלא מפקפקים בי, אני לא רגילה לזה.
    תפקפקו בי, תהרסו לי את הביטחון העצמי! מישהו?

    16/05/2014 16:06

    טוב, אם את מתעקשת…
    אוקי, תני לי פעם אחת שהתנהגתי בהתנשאות!

    16/05/2014 16:07

    אנחנו לא אמרנו שפלאר לא חכם. אני אמרתי שאתה [הכוונה לדניאל] אטום, זה לא אומר שאתה לא חכם.
    ושסטיבן מתנשא, אבל הוא עדיין חכם.

    וסטיבן, אתה יכול להציץ בתגובות שבסיפורים שלך. או בסיפורים שלך בכללי, זה יספק לך הוכחות לכל החיים.

    16/05/2014 16:09

    ברור שאני אוהבת את סטיבן!
    ואני לא יורדת על פלאר, אני פשוט ניסיתי להסביר לו אלף פעמים למה הוא טועה ובסוף הוא פטר אותי בתגובה המחכימה "מר !born this way אתה לא חכם במיוחד…."
    הוא חשב שאני גבר! איזה גבר היה שם תמונה של גב של אישה כתמונת פרופיל?! הא?! ומה זה הטענה הזאת על רמת ההשכלה שלי?! חוצפן.

    16/05/2014 16:10

    אני יודע, אבל את ביקשת ממני להתווכח! וחוץ מזה, אני כן אמרתי שפלאר לא חכם.

    16/05/2014 16:11

    אף פעם אסור לצחוק על השכלה של מישהו בלי להיות אותו מישהו. רק אתה יכול לצחוק על ההשכלה של עצמך.
    אבל אז תצא מפגר אז אף אחד לא יכול לצחוק על השכלה, וזהו.

    16/05/2014 16:12

    למעשה, ב-"מורשת", הוא שאל אותי למה שארצות הברית ורוסיה, שכבר כבשו את גרמניה והחזירו אותה, וגם התחייבו להגן עליה, לא יכבשו אותה שוב. אני חושב שזה ראוי ללעג.

    16/05/2014 16:14

    סטיבי,
    אתה מתנשא שלא מתנשא וזה יותר גרוע.
    מה פתאום כולם כותבים עם שגיעות {ממש הצחקתי את עצמי עכשיו.} כתיב?

    16/05/2014 16:16

    אני הייתי צריכה לקרוא את זה שלוש פעמים כדי להבין למה אתה מתכוון, אבל כשהבנתי אני יכולה להגיד- אכן ראוי ללעג.
    ואני נורא גאה בעצמי שהבנתי את זה.

    16/05/2014 16:16

    יהלי (ככה קוראים לך, נכון?), לא הבנתי…

    16/05/2014 16:18

    אני חושב שחתולים שמחליקים על בננות ביוטיוב ראויים ללעג, אבל זו רק דעתי.

    16/05/2014 16:19

    נו באמת יהלי! עד שאני גאה בעצמי שהבנתי משהו את הורסת לי?!

    16/05/2014 16:19

    בואו פשוט נעבור לדבר בצ'אטרום… יותר קל…

    16/05/2014 16:20

    אף אחד לא יבין לעולם,
    סטיבי המתנשא.

    16/05/2014 16:21

    יש צאט רום? לא הורידו את זה בעיצוב החדש של האתר?

    16/05/2014 16:21

    בגוגל פלוס.

    16/05/2014 16:23

    אממ… לא מכירה… אני די חדשה בגוגל פלוס.
    אני עוד בשלב של ההתלהבות מהפרופיל ולהבין איך מעלים תמונות [יש לי הרגשה שמשהו במשפט הזה לא נכון, מישהו יודע מה לא נכון פה? מה לא נכון אצלי?!]

    16/05/2014 16:25

    זו קהילה פרטית. תני לי את המייל שלך בפרטי ואני אשלח לך הזמנה.

    16/05/2014 16:26

    בואי לגימייל, אני יסביר לך.

    16/05/2014 16:27

    שלחתי לך, סטיבן. ואני במייל, יהלי.

    16/05/2014 16:29

    אני עוד בשלב של ההתלהבות (שם פעולה) מהפרופיל ולהבין (שם פועל) איך מעלים תמונות
    אז פעם אחת השתמשת בשם פעולה ובפעם השנייה בשם פועל – לא מסתדר!

    16/05/2014 16:32

    אז אם הבנתי נכון זה אמור להיות:
    אני עוד בשלב ההתלהבות מהפרופיל ו… אוף… איך?! זה לא עובד! לשון זה מעצבן! מי האידיוט שברא לבני אדם לשון?! בלי לשון הייננו שקטים, העולם היה מקום טוב יותר ו…. חרא, אני מתחרפנת.
    הלכתי לקחת את התרופות הרגעה.
    תתקן את המשפט בשבילי? ^^

    16/05/2014 16:35

    לא רוח׳לה, את לא.

    16/05/2014 16:36

    הצורות הבאות הן הנכונות לבטא את המשפט:
    -אני עוד בשלב של התלהבות מהפרופיל והבנה איך מעלים תמונות.
    -אני עוד בשלב של להתלהב מהפרופיל ולהבין איך מעלים תמונות.
    (זה נכון דיקדוקית, אבל המשפט הזה בכול מקרה לא הכי נכון הגיונית).

    16/05/2014 16:36

    אם עוד פעם אחת תקראי לי רוח'לה אני נשבעת, אני אשקה אותך בחומצה רדיואקטיבית שתצמיח לך אשכים ואז אשדך אותם לשולחן ואתלוש אותם, ואז אצפה בך מדממת למוות ואכרות איברים אקראיים מהגוף שלך!
    את יכולה לקרוא לי רייצ'ל, ריצ'רו וזהו. לא שום עיוות אחר. רחל, רחלי, רוח'לה, רחוול יביאו למותך.

    16/05/2014 16:38

    למה לא הגיונית?
    סליחה, אני פשוט רוצה לדעת… אם כבר מתקנים אותי שאני לפחות אפיק מזה לקחים לעתיד…

    16/05/2014 16:39

    וואו, איזה חשובה אני מרגישה!
    'אתאי לווי הזמין אותך להצטרף לצ'אט רום' עם תמונה גדולה של סטיבן.

    16/05/2014 16:40

    אפשר להיות מעצבנת ולבקש שתצרפו אותי גם? משעמם לי בחיים.

    16/05/2014 16:42

    אותי הוא לא מצרף,
    האתאי הזה.

    16/05/2014 16:42

    נראה לי שהצ'אטרום כולו כבר עייף מכדי להתנגד למשהו, אז אני פשוט אדאג לצרף כל מי שנראה לי מתאים.

    16/05/2014 16:49

    ואגב, זה עתי לביא.

    16/05/2014 16:50

    בבקשה? *עיניי כלבלב*

    16/05/2014 16:50

    והנה שוב יהלי המסכנה והמנודה חברתית נשארת בצד.
    יופידידי.

    16/05/2014 16:54

    גם אותי הם השאירו בצד, החוצפנימים האלו.
    באמת, לילדה (אני) משעמם בחיים. לא תשיעו אותה?

    16/05/2014 16:55

    באה למייל, ילדה {את}?

    16/05/2014 16:56

    א. יהלי, אני כרגע שלחתי לך הזמנה.
    ב. א.מ.ש, פשוט תשלחי לי את המייל שלך בפרטי.

    16/05/2014 16:56

    קיי.

    16/05/2014 16:57

    ואגב, קוראים לי מיכל.

    16/05/2014 16:58

    סטיבי,
    לא שלחת.
    זה המייל;
    [email protected]

    16/05/2014 16:58

    כתוב לי שאת לא בגוגל פלוס…

    16/05/2014 17:05

    עכשיו אני כן..

    16/05/2014 17:14

    אבל הוא אומר לי שלא.

    16/05/2014 17:20

    רובי, כאי שתצרי משתמש חדש. שוב. ותשלחי לי את הכתובת שלו.

    16/05/2014 17:29

    ואולי גם את, יהלי, כדי שתוכלי להצטרף.

    16/05/2014 17:30

    המממ בסדר

    16/05/2014 17:36

מה קרה, stories3, שאת כותבת פתאום טוב?

16/05/2014 15:44

    אם היית יודעת איזה כיברת דרך עברתי היית שותקת. את לא מכירה אותי ואני מרגישה שאת חושבת שיש לך את הזחות לבוא ולהיתנשא עליי!!
    והשגיעות שלי לא נבעו מחוסר קליתה , אלה מיזה שזות לא שפת האם שלי. עכשיו כשהתחלתי ליכתוב אני למדתי הרבה, ניסיתי לעבור קמה שיותר על טעויות ולמדתי… אני עדיין לא מאה אחוז ואני מודעת לזה אבל אני גאה בעצמי ובדרך שעברתי. זה הכול P::

    16/05/2014 15:48

    תרגיעי, אני לא מתנשאת!
    שאלתי בנחמדות, כי ראיתי בכמה תגובות אחרונות שלך שיש לך הרבה פחות שגיאות!
    איפה את רואה פה התנשאות? שאלתי בנחמדות מה עבר עליך עד עכשיו, כי לא התחברת הרבה זמן!
    למה ישר לתקוף?

    16/05/2014 15:50

    הא, באמת? מה שפת האם שלך?

    16/05/2014 15:50

    רוסית

    16/05/2014 15:51

    היי, כמוני!
    את עלית לארץ או שנולדת פה?
    כי אני נולדתי בארץ אבל דיברתי רק רוסית עד גיל שש בערך….

    16/05/2014 15:53

    moy radnoy yezik toze ruskiy
    אבל אין לי מקלדת רוסית!!!

    16/05/2014 15:55

    נולדתי פו אבל ההורים שלי לא בידיוק יודעים עיברית… קצת בסיסית אז יוצא שאני מדברת איתם רק ברוסית… ובכיתה א' אפשר להגיד שבאמת ניחספתי לשפה עיברית ולמדתי לדבר אותה קמו שצריך… והשנה היתחלתי ליכתוב היתחברתי לתחום הזה

    16/05/2014 15:58

    גם שפת האם שלך היא רוסית? זה נחמד.
    גם לי אין מקלדת רוסית פה, הסרתי אותה לא מזמן כי היא רק הפריעה לי ואמרתי לאמא שאני לא צריכה אותה בכלל.
    ועכשיו אני צריכה אותה.
    אני יודעת רוסית, אבל לא ברמה הכי גבוהה. יש לי המון בלבולים קטנים, בין 'אי' ל'יי'
    ועוד קטנים כאלו, אבל אני מדברת טוב רוסית, שוטף.
    ויש לי אוצר מילים די רחב…
    יצאתי שוויצרית, סליחה.

    16/05/2014 15:58

    את בערך כמוני…
    נחמד. איפה את לומדת עברית? בבית ספר?
    בת כמה את?

    16/05/2014 15:59

    מגניב!!!
    וכן בבית ספר רגיל
    11

    16/05/2014 16:01

    וההורים שלי דוחפים אותי לילמוד עיברית… אני גם ככה לא בידיוק יודעת ליקרוא ברוסית… כאילו קצת כזה… ממש בקושי… הם מעדיפים שאני אלמד לדבר עיברית מאשר ליכתוב ברוסית

    16/05/2014 16:02

    לא ענית לי בת כמה את. אני בת שלוש עשרה [כמעט]
    ובאמת נחמד שאת דומה לי.

    16/05/2014 16:05

    אמרתי, 11 וחצי

    16/05/2014 16:06

    אהה…
    אז את גם לא קטנה ממני בהרבה. נחמד להכיר אותך.
    היי, אם השתפרת בכתיבה אולי תכתבי עוד משהו? זה יהיה נחמד מאוד, כי עכשיו אנשים נכנסים לפרופיל שלך ולא יודעים שהשתפרת.

    16/05/2014 16:08

    נחמד להכיר גם אותךך!!
    סוף סוף אנשים שמבינים ולא ישר תוקפים אותי על שגיעות ודברים שלא ידעתי בכתיבה…..
    האמת שפשות האתר הזה קצת פגע בי.. הייתי מפרסמת דברים ואנשים היו תוקפים אותי והיו אומרים לי דברים קצת פוגעים
    נגיד התגובה הזאת "*מקווה *לרווחה, וטעות ענקית שמת סמיילים מעכשיו גמרתי להגיב ביי."
    סליחה באמת שזות השפה שלי ושאני לא מספיק מבינה בישביל לדעת שאסור לסים סמיילים בסיפור. זה עולם חדש שניחספתי אליו ואנשים פשות לא קולתים את זה!
    חוץ מזה שתחשבי איזה מצחיק זה יהיה כשהם ינסו לילמוד רוסית ואני אצחק עליהם שיש להם שגיעות כתיב PP:

    16/05/2014 16:13

    ניסיתי ללמד את ילדי הכיתה שלי רוסית, ולצחוק עליהם היה שווה את כל הטרחה.
    האמת שהתגובה הזאת באמת הייתה קצת פוגעת, אבל ראיתי ששאר התגובות לא ממש ניסו לפגוע אלא לתקן.

    16/05/2014 16:14

    כן, אבל עדיין.. אני גם מחקתי חלק מרוב כל התגובות XDDDD

    16/05/2014 16:30

    וואו, אפשר למחוק?! תגובות?!

    16/05/2014 16:33

    חח לא… מחקתי חלק (מהסיפורים) מרוב כול התגובות

    16/05/2014 16:35

    אהה… אוקי.

    16/05/2014 16:42

אלוהים, אני עברתי על התגובות, כשהתחלתי היה שבעים ומשהו ואחרי שהגבתי כמעט מאה!
אתם מהירים.

16/05/2014 15:44

    אני כבר לא עומד בקצב!

    16/05/2014 15:48

    דני, התגעגענו.
    אוי, הבטחתי לבקר אותך ושכחתי… איזה באסה.
    פרסמת כבר משהו? שווה לי לבדוק?

    16/05/2014 15:48

    פרסמתי כמה…

    16/05/2014 15:51

    ומה עם העיצוב דניאל?!
    אתה יודע שעיצוב זה דבר חשוב!
    אני הולכת לבדוק אותך, וחבל לך אם אתה לא מעצב טוב מספיק.
    תן לי רק קישור כי…. איבדתי את זה לפני איזה שבוע.

    16/05/2014 15:54

    תודה. אני הולכת לבדוק אותך, שמה עליך עין, דני!

    16/05/2014 16:01

    הו, דניאל, 42 זו התשובה להכל!
    [אם אני לא טועה, קראתי את זה די מזמן…]
    והעיצוב מתוק. עברת את המבחן שלי, דניאל. והסיפורים שלך יפים [אבל אני לא מחדשת לך כלום] ובקרוב גם יהיו לך קוראים רבים יותר, אל תדאג, תמיד לוקח זמן להשיג קוראים.

    16/05/2014 16:03

    יאיי! תודה על העידוד.

    16/05/2014 16:07

    הגבתי לך.
    אבל נראה לי שעשיתי סלט עם כל התגובות אז מחילה.

    16/05/2014 16:10

    יוקי, אני פשוט הולך למחוק את כול התגובות שלך, מלבד אחת.

    16/05/2014 16:15

    טוב שיש אותך.
    כי אני לא יודעת לעשות את זה והבלוג שלך משגע אותי.

    16/05/2014 16:18

    למה הבלוג שלי משגע אותך?

    16/05/2014 16:23

    בגלל שהוא לא מובן.
    אני לא מצליחה להבין את המבנה שלו.
    לא יודעת לעבור מעמוד לעמוד, תמיד אני מגיעה לבלוגים אחרים ולא יודעת איפה שלך.
    לא יודעת היכן כל היצירות שכתבת ו.. לא מבינה לען נעלמו התגובות שלי.

    16/05/2014 16:28

    תגישי Bug-report לישראבלוג…

    16/05/2014 17:03

כל חיי חייתי בשקר.
א. אני לא צינית. אני סרקסטית. או שניהם.
ב. יש פרסומות יותר לא-קשורות משל סלקום.

וזה לא די ברור שמטרתו של משרד החינוך כשבהוראתו מלמדים אותנו "רכבת א' ורכבת ב' יוצאות מעיר א' ועיר ב' במהירות כזו וכזו, מתי הן ייפגשו?" ודומיו היא כדי שפעם אחת נקפוץ מול רכבת בשביל לבדוק את העובדות בשטח?

16/05/2014 16:07

    קשה לי להאמין שעדיין לומדים את החרא הזה בכיתה י'. אנחנו סיימנו עם זה בכיתה ד'.

    16/05/2014 16:09

    למדתי את זה עם אבא שלי בכיתה ב', אבל בבית הספר עוד לא למדנו את זה.
    בכלל. אף פעם. נלמד בעוד שלוש שנים אם אני לא טועה [אני ז' עכשיו]

    16/05/2014 16:10

    עדיין מלמדים את זה!
    אני בכיתה י, חמש יחידות מתמטיקה (אלגברה אהובתי) ואנחנו עכשיו לומדים בעיות תנועה.
    זה פשוט זלזול באינטילגנציה שלי.

    16/05/2014 16:12

    לומדים כל שנה אותו הדבר רק ברמה גבוהה יותר, אנחנו לומדים שטחים כל שנה אבל בכל פעם יש משהו טיפה קשה יותר.

    16/05/2014 16:15

    זה זלזול באינטיליגנציה שלך, אבל נראה לי שזו הפרזה בערכה של האנושות.

    16/05/2014 16:16

    כן,קושי לך.
    זה פשוט הקלה והבנה מהי האנצטלגנציה שלי.
    חחח

    16/05/2014 16:17

    אינטיליגנציה

    16/05/2014 16:18

    אנצטלגנציה!!!

    16/05/2014 16:26

    שפו ל-yuyi שכתבה מילה קשה ללא שגיות כתיב לבד.
    (אדם צריך להחמיא לעצמו כאיש אינו מחמיא לו)

    16/05/2014 16:31

    באמת? טוב לדעת.

    16/05/2014 16:32

    *שאפו חחח

    16/05/2014 16:32

    זה היה בצחוק! חחח
    אין דבר כזה אנצטלגנציה!

    16/05/2014 16:45

    בדקת?
    אולי זאת מילה אחרת לגמרי שמשמעותה ׳טימטום׳?

    16/05/2014 16:48

    (אני בוכה)
    השלת אותי!
    אין לך לב, לפגום במאמצי ללמוד.
    אם לא ההיתי רואה את התגובה שלך ההיתי בטוחה שאכן את המילה הזאת אני יודעת לכתוב.
    אותי זה לא מצחיק.

    16/05/2014 16:49

    חשבתי שזה היה ברור שצחקתי.
    רק התלהבתי מהמילה החדשה שהמצאת…

    16/05/2014 16:59

    אז כתבתי נכון?!
    למה אתה הורס את הידע שלי עם שטויות?! יכולתי לטעות בגללך ולכתוב ככה לנצח, אתה מסוכן בשבילי, אסור לי להתקרב אליך!

    16/05/2014 17:05

    צחק זה טוב לבריות, רק לא עלי, זה הורס לי אותה.
    צחוק איתי עלי.
    או שפשוט צחק על העולם.

    16/05/2014 17:06

    מחר?
    זה בעייתי.
    אני שומרת שבת.

    16/05/2014 17:28

    רייצ'ל, לא אמרת שאת שונאת דתיים? והנה את מקימה בית עם יוקי.

    16/05/2014 17:39

    אבל יוקי דתייה נחמדה, אני לא מגעילה שאומרת 'כל הדתיים מעצבנים'.
    יש דתיים נחמדים. יוקי אחת מהם.

    16/05/2014 17:40

    אנשים שמעצבנים הם כאלה ללא קשר לאמונה שלהם. מה שאמרת זה כמו להגיד: "יש גם רוסים נחמדים." אין קשר בין נחמדות לבין אמונה, בדיוק כמו שאין קשר בינה לבין גזע (או זה לפחות מה שהחברה שלנו מנסה לדגול בו בזמן האחרון – שיוויון לכול, ללא קשר לדת גזע או מין).

    16/05/2014 17:47

    דניאל, בחייך, אני עייפה ומסוממת ואחד הפיצולים הישנים שלי החליטה לחזור בלי הודעה מוקדמת, אפשר לנהל את הדיון הארוך הזה מאוחר יותר?

    16/05/2014 17:48

    דניאל, מה הבעיה ברוסים? *מבט נעלב*

    16/05/2014 17:52

    זה היה רק לצורך העניין. השתמשתי ברוסים כי אני כזה והרגשתי בנוח עם זה.

    16/05/2014 17:53

    אתה רוסי?

    16/05/2014 17:55

    כולכם רוסים?
    מה קורה פה?
    ^לאמגלהמהאני^

    16/05/2014 17:55

    אני רוסי מאוד…

    16/05/2014 17:56

    הו. מגניב.
    ומה ההבדל בין רוסי לרוסי מאוד?
    אני נולדתי בישראל אבל כל המשפחה שלי מרוסיה. אני אוהבת את רוסיה.

    16/05/2014 17:58

    הו, צריכים לקרוא לאתר הזה ׳סיפורוסיה ועוד אחת.׳

    16/05/2014 17:59

    רוסי זה רוסי רגיל, רוסי מאוד זה אחד כמוני.

    16/05/2014 18:15

    למעשה, אני במקור גרמני.

    19/05/2014 14:18

זה לא קשה יותר.

16/05/2014 16:16

    הם מנסים לעשות את זה קשה יותר, לא אמרתי שהם מצליחים…

    16/05/2014 16:17

    העולם הזה אנוכי.
    אני עם חיוך מטופש על השפתיים עם שמונים בשלוש יחידות.
    אני טובה ברבי מלל, הבנת פרשנים, כל ההיסטוריה תנ"ך,גאוגרפיה(מגמת ארץ).

    16/05/2014 16:25

    כדי שתרגישי טוב יותר אני אעשה רשימה של הדברים בהם אני גרועה:
    1. לבקש סליחה
    2. לשנן דברים שלא מעניינים אותי (נכשלתי בלקט)
    3. להכריח את המוזה שלי לעבוד.
    4. לא לגמגם כשאני נואמת מול קהל גדול.
    יש עוד דברים, אני חוסכת אותם ממך.

    16/05/2014 16:28

    אם אני אתחיל זה לא ייגמר לעולם, אז אני פשוט אגיד- הכל. אני גרועה בהכל.

    16/05/2014 16:32

    היי! זה דבר לא נחמד להגיד על עצמך! כל אחד טוב *במשהו*

    16/05/2014 16:34

    אין דבר כזה אדם שגרוע בהכול קמו שאין דבר כזה אדם שטוב בהכול

    16/05/2014 16:34

    חחח.
    אז גם אני אפרט
    1. אני נוטרת טינה
    2. אני לא מסוגלת להבריז בלי ייסורי מצפון משיעור ספורט
    3. אני חרשנית נוראה.
    ו..
    אקח את הרעיון שלך ולא אמשיך לפרט.

    16/05/2014 16:35

    לא.
    אני יגיד לך משהו שאת גרוע בו זוגתי לנישאים.
    את לא מסוגלת להודות בדברים שטובים בך.
    אני כנה(לפעמים כנות שגובלת בחוסר טאקט)
    כך שזה מעלץ אותי להיות כנה עם עצמי.
    כדי לך לנסות את זה.

    16/05/2014 16:38

    גם אני רוצה;
    1. אני נחמדה מידי, וזאת מגבלה וגם החמאה לעצמי. אני פשוט לא יכולה להגיד לא למישהו או לעמוד על שלי מחשש שמישהו יעלב. זה עצוב.
    2. אני פשוט האדם הכי לא ספורטיבי עלי אדמות.
    3. אני חולה על לשיר אבל נשמעת כמו כלב ים {מהנחה שהקול שלו נוראי.}
    4. ?

    16/05/2014 16:38

    אז תפסיקי ליהיות נחמדה מידי… בימקום לחשוב על אחרים תחשבי על עצמך

    16/05/2014 16:41

    עכשיו דברים טובים:
    1. אני אדם אוהב.
    2.אני כנה
    3.אני חכמה(על פי אמות המידה שלי)
    4.רחשתי לעצמי חברים טובים.
    5.אני תמיד ממשכה ללמוד
    6. יש לי הגו תקין
    7. חחח חפרתי לכם עכשיו תורכם.

    16/05/2014 16:45

    אוקי, אני עושה רק עשר דברים:
    1) אני לא נחמדה בכלל, לא אכפת לי מה האחר ירגיש. אני פשוט אגיד את הדבר הראשון שיקפוץ לי לראש, גם אם הוא מעליב נורא.
    2) אני לא מסוגלת לשלוט בעצמי, במובן של עצבים, אני מתעצבנת נורא מהר.
    3) כל המגבלות הפיזיות שלי שעליהם אני לא מפרטת.
    4) אני דחיינית איומה
    5) אני לא מסוגלת להכריח את עצמי לעשת דברים, אני עושה רק מה שאני רוצה.
    6) יש לי ערך עצמי נמוך מאוד, אני אף פעם לא יכולה לראות דבר טוב במה שאני עושה. ובכל פעם שאני מחמיאה לעצמי קצת אני מרגישה שוויצרית נורא.
    7) אני לא מסוגלת לכעוס על אנשים לאורך זמן, ואני סולחת מהר מידי.
    8) אני שונאת כל דבר בי ומנסה לחקות אנשים אחרים ובגלל זה יש לי פיצול אישיות
    9) אני נוטה להעריץ אנשים מהר מידי בלי לברר עליהם יותר מידי, לרוב על פי מראה חיצוני.
    10) אני מתעסקת יותר מידי ברזון ובקלוריות בלי שום היגיון ומנסה להרזות כל הזמן, למרות שאחרי שאני מרזה או לא אוכלת אני מרגישה מפגרת אם אני אוכלת משהו אני מרגישה שמנה ו… אני עוצרת פה.
    הייתי יכולה להמשיך לנצח נצחים אבל אני הבטחתי רק עשר.

    16/05/2014 16:47

    אני אתייכס רק לשווצריות שציינת.
    חלק מהרעיון של להשוויץ זה להיות יותר מידי ענו.

    16/05/2014 16:52

    ודברים טובים:
    1. אני יכולה להיות חכמה… נראלי…
    אני כבר מרגישה שוויצרית. אני פשוט ממשיכה עם הדברים הרעים:
    11) אני משקרת כל הזמן וזה כבר הרגל אצלי
    12) אני אנוכית מאוד
    13) לרוב אני מתנהגת כמו מפגרת למרות שאני לא באמת מפגרת. אבל זה מרגיש כל כך שוויצרי להגיד שאני לא מפגרת!
    14) אני מפחדת מהר מדברים
    15) אני לא מסוגלת לעמוד על שלי, אבל כשזה משהו חשוב אני עומדת על שלי בלי להתחשב בשום דבר.
    16) אני מקללת כל הזמן.
    17) אני מחוברת יותר מידי לפלפון ולמחשב
    18) אני לא חושבת על דברים לפני שאני עושה אותם
    19) אני אימפולסיבית ויש לי הפרעות קשב וריכוז, אני לא מסוגלת להתרכז בשום דבר יותר מחמש דקות ואני היפראקטיבית.
    בואו נסיים פה, טוב?

    16/05/2014 16:56

    יוקי, עכשיו נזכרתי שלא תכננו מספיק טוב את הבית שלנו!

    16/05/2014 17:01

    נכון.
    אני אמרתי בלי קירות וורודים.
    אני רוצה כחול.
    (אני כבר חצי שנה, מנסה לשכנע את אחותי שיצירו לנו על הכיר בחדר, להקת דולפינים)
    זה לא הולך:-(

    16/05/2014 17:11

    חבל לך… יוקי, בואי נדחה את הדיון על הבית למחר, נגיד מחר בבוקר, תתחברי ונדבר על העיצוב. אנחנו צריכות גם את ליזה, אחרי הכל היא גם אחת מהשלישיה שלנו.

    16/05/2014 17:17

    אני שומרת שבת אז נדבר על זה במוצ"ש או ביום ראשון.

    16/05/2014 18:21

דניאל\סטיבן
שכחתי את השם משתמש שבו השתמשתי ליצירת החשבון שהשתמשתי בו בצ'אטרום, אחד מכם יכול לשלוח לי את כתובת המייל שלי? (כדי שאני אוכל להתחבר שוב)

16/05/2014 16:38

    רק רגע…

    16/05/2014 16:41

    אני לא מצליח למצוא את זה…

    16/05/2014 16:44

    אתה לא מצליח למצוא את הכתובת מייל שלי? זה לא אמור להירשם בפרופיל שלי או משהו כזה?

    16/05/2014 16:45

    מתברר שלא…

    16/05/2014 16:47

    לא אם חסמת את זה בהגדרות הפרטיות…

    16/05/2014 16:47

    אפשר להיות מעצבנת ולבקש עוד פעם שתצרפו אותי בתירוץ של משעמם לי בחיים?

    16/05/2014 16:47

    אוך, אהבלה שכמותי.

    16/05/2014 16:50

    כנל?

    16/05/2014 16:50

    אני פשוט אחכה עד למוצש, עד אז אני אהיה בבית שלי , כתובים שם כל המיילים שפתחתי.

    16/05/2014 16:58

    נשמע כאילו הצטרפת להרבה קבוצות עם אנשים זרים מהאינטרנט…

    16/05/2014 17:04

    האמת שלא, סתם תחביב מוזר של פעם.

    16/05/2014 17:27

דניאל תמיד יש לך מלא תגובות שרובן ביכלל לא קשורות למה שכתבת חחח :))

16/05/2014 16:47

    נכון, זה נקרא שחופרים לי!

    16/05/2014 16:48

    לחפור זה בריא לנשמה.

    16/05/2014 16:49

האם יש בחירה חופשית?

16/05/2014 17:41

    בנוגע למה?

    16/05/2014 17:43

    בחיים בכללי או שמה אנחנו רובוטים אורגנים שמעבדים נתונים שמוכנסים אלינו (ראיה שמיעה ריח וכו') ועל פי זה מגיבים?

    16/05/2014 17:44

    אני אשאל את הפילוסופים, ברגע שהם יפסיקו להתחבט בעניין ויגיעו למסקנה.

    16/05/2014 17:47

לא קלטתי…
הכל פה אותו דבר!
זה פשוט מילים שמקביות אחת לשנייה

16/05/2014 17:47

    לא, זה לא.
    סרקזם זה להגיד ההפך ממה שמתכוונים אליו ועל ידי זה ללעוג או "לעקוץ".
    ציניות זה לא לתת אמון בטו ליבם של אנשים ולהיות בעל צורת הסתכלות קרה על העולם.
    אירוניה היא כאשר משמעות הדברים סותרת למפרע את כוונת האדם.

    16/05/2014 17:52

    הבנתי…תודה

    16/05/2014 17:54

    בשביל זה אני כאן (וכדי לפרסם את הבלוג שלי).

    16/05/2014 17:56

פלאר, אני מעוניינת לקיים איתך דיון בדבר נכונתם של הדברים שאמרת.
דברים שאני רוצה להבהיר:
1. לא, לא נפגעתי מזה שאדם רנדומלי שמעולם לא דיברתי איתו יגיד שאני לא חכמה, כיוון שזה יהיה טיפשי מצידי לעשות זאת.
2. עברתי על התגובות, אתה עדיין טועה בעייני.
3. אני לא מכירה אותך, כך שיכול להיות שאתה בהחלט גאון כמו שאתה מייצג את עצמך, אבל עד שאני לא אווכח בכך בעצמי אני אתייחס אלייך כאחד כזה.
5. אשמח לדעת מאיפה הפסוק הזה על המואביות, כי לפי מה שאני זוכרת הוא נאמר על הפלישיתים.

16/05/2014 17:57

    הוא בכוונה עיוות את זה למואבים

    16/05/2014 18:14

    התורה בתחילת פרק כ"ג [ב – ט] בספר דברים מונה קבוצות שונות של אנשים האסורים לבוא בקהל:
    לֹא יָבֹא פְצוּעַ דַּכָּה וּכְרוּת שָׁפְכָה בִּקְהַל ה'.
    לֹא יָבֹא מַמְזֵר בִּקְהַל ה', גַּם דּוֹר עֲשִׂירִי לֹא יָבֹא לוֹ בִּקְהַל ה'.
    לֹא יָבֹא עַמּוֹנִי וּמוֹאָבִי בִּקְהַל ה', גַּם דּוֹר עֲשִׂירִי לֹא יָבֹא לָהֶם בִּקְהַל ה' עַד עוֹלָם.

    כל הקרדיט לאתר ישיבת ההסדר ירוחם

    אני ישמח לקיים דיון אך זה יצטרך להידחות למוצש שבת שלום

    16/05/2014 18:59

וואט אז אני בעצם סרקסטית?
אה.
תמיד חשבתי שאני צינית.

06/06/2014 21:22

טוב אממ האמת שטעית… סרקזם ואירוניה זה בדיוק אותו הדבר — אירוניה זה פשוט המילה העברית לסרקזם, כמו שמרשתת זה המילה העברית לאינטרנט..
זה בסדר הרבה מתבלבלים בכל הנוגע לזה.
סרקזם / אירוניה = אמירת ההפך ממה שמתכוונים אליו באמת.
וצחוק הגורל זה לא אירוניה כמו שחשבת, אלא זה נקרא אפסורד או דבר מגוחך כמו נגיד שהסנדלר ילך יחף, דבר זה הוא לא אירוני, אלא דבר אפסורד…

מסקנה >>> לא להאמין לכל מה שרשום בויקיפדיה.

03/12/2014 22:06

    וואו, כמה שאני שונא אותך כרגע! כול התגובה הזאת היא שגיאה אחת ענקית.
    טעות ראשונה שאמרת – סרקזם ואירוניה זה אותו הדבר – טעות! אם את לא מאמינה לויקי, בדקי במילון.
    טעות שנייה – אירוניה היא מילה עברית, כמו מרשתת – לא נכון! המילה אירוניה נגזרת מהמילה הלועזית Irony ובדקי זאת אם את לא יודעת אנגלית ולא מאמינה לי!
    טעות שלישית – סרקזם/אירוניה משמעותם אמירת ההפך ממה שמתכוונים אליו. גם את המילה "אירוניה" וגם את המילה "סרקזם" אפשר לתאר באופן מאוד כללי ולא מדויק כאמירת ההפך ממה שמתכוונים אליו, באותה המידה שאפשר לתאר עיגול וציפור כדברים שמציירים – אבל ההגדרה אינה מדויקת ולא תמיד נכונה בכול המקרים וכמובן שלא הופכת את שתי המילים לדומות במשמעותן.
    טעות רביעית וחמישית – המילה "אפסורד", משמעותה צחוק הגורל – המילה "אפסורד" לא קיימת בשפה העברית. ישנה המילה "אבסורד" – עם ב', שמשמעותה סיטואציה שעומדת בסתירה להיגיון, אך לא בהכרח נחשבת לצחוק הגורל (למרות שבמצבים מסוימים כן).
    אני הבאתי מקור לדברי – ויקיפדיה, וזה לא המקור היחיד לידע שלי ואני יכול להראות לך עוד כמה מילונים שכתוב בהם את אותו הרעיון. מאיפה מגיע הבטחון שלך שאת צודקת?! ><
    נשבר לי כבר מאנשים שאומרים לי שאני טועה עם כזה בטחון בצדקתם בלי שום ביסוס. בואי לפרטי ואני אביא לך כמה עשרות מקורות שמראים שאת טועה בכול חמש הדברים האלה! (לא באמת כועס עליך אישית אבל זה כבר הפעם העשרים בערך בכמה חודשים האחרונים שמישהו בלי ידע מבוסס אומר לי שאני טועה בנושא שאני מכיר לעומק).

    03/12/2014 22:44

תודה

04/12/2014 01:40

    בבקשה, אני מניח.

    04/12/2014 01:42

לא שאישית הייתי צריך שיעור עברית,(שפת האם…וכל זה) אבל טוב לדעת שיש עוד אנשים שיש להן זין לעשות את זה..ואחרי זה עוד לפתח דיון על זה,אז…שוב,תודה.

04/12/2014 01:45

    אז אתה יודע שמה שכתבתי בפוסט הזה נכון, נכון? עכשיו תראה את התגובה של "מוזרה שכזאת", זו שהגיבה לפניך, ותראה מה זה "אפסורד".

    04/12/2014 01:47

אין לי מה להגיד לה, היא גם ככה לא תבין ותגיד לי שאני טועה…
(בהגייה נכונה ובטון הנכון שבו הטקסט הכתוב שלמעלה, זה הצחיק אותי)

04/12/2014 01:50

    אשמח לקבל הקלטה חח

    04/12/2014 01:52

הקלטה אין…תאלץ להסתפק בעובדה שהתבדחתי על חשבונה.

04/12/2014 01:55

    לא באמת צפיתי ממך לשלוח הקלטה

    04/12/2014 01:57

    וזה מחק לי סמיילי בוכה מצחוק. מתכנתים עצלנים.

    04/12/2014 01:58

לא באמת ציפיתי ממך להתייחס לחלק הזה של התגובה

04/12/2014 01:58

    לא באמת ציפיתי ממך לקחת את התגובה האחרונה ברצינות

    04/12/2014 02:00

לא באמת ציפיתי ממך שלא באמת תצפה לציפייה השקרית שלי בתגובה הראשונה שלי לשלך

04/12/2014 02:01

    לא באמת ציפיתי שכול זה יהפוך לכזאת חפירה

    04/12/2014 02:03

*סמיילי מחוק של בוכה מצחוק*
(לא באמת בוכה מצחוק, אף אחד לא באמת צוחק באינטרנט).

04/12/2014 02:04

    חוח לפעמים כן. היו לי כמה מקרים שהתפקעתי מצחוק, אבל צודק, זה נדיר…

    04/12/2014 02:09

משעמם לי מכל הדברים שאני כותב

04/12/2014 02:26

    איזה דברים?

    04/12/2014 02:27

גם מה שפרסמתי עכשיו וגם בכללי..
נראה לי שאני צריך שוב לשקוע בגבריאל בלחסן ואולי יצא לי מזה משהו

04/12/2014 02:28

    בהצלחה. אני הולך לשקוע בשינה.

    04/12/2014 02:30

אני באה לעבור על התגובות כהרגלי, ואז אני רואה שיש פאקינג 296 מהן.
אמ… נופ.
עשית לי חשק להיכנס לבלוג שלך :P

04/12/2014 08:10

    הבלוג שלי מת

    04/12/2014 10:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך