בקי
איזה יופי נפרדו המורה לאה וכל תלמידי ז' 1 כשהם מאחלים ומגישים לה קלף מהמם שישמר אצלה לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אהבה ראשונה פרק ט"ז

בקי 04/09/2011 603 צפיות 3 תגובות
איזה יופי נפרדו המורה לאה וכל תלמידי ז' 1 כשהם מאחלים ומגישים לה קלף מהמם שישמר אצלה לנצח!!!!!!!!!!!!!!!!!!

שנת הלימודים הגיעה לסיומה גם בגימנסייה הרצליה, .לאחר טקס קצר בחצר הגדולה , כשהמנהלת הגב' דקל מברכת את כל התלמידים, וכל מחנכת ומחנך של כיתות ז', גם הוא מברך ומאחל לכלם , חופשה נעימה, ולשוב לכתה ח' בכוחות רעננים וחדשים.

כתות ז' נכנסו לכיתותיהם והמחנכת הגב' לאה נכנסה גם היא , כשידיה עמוסות ככל הנראה עם התעודות של תלמידי הכתה.

"בקר טוב לכולכם תלמידים יקרים, היום אתם מסיימים כתה ז' ומתכוננים במשנה מרץ לחזור בשנה הבאה לכיתה ח'., אני רוצה להדגיש כי נעמתם לי מאד מאד, אתם כיתה מלוכדת, ידענית, סקרנית וההישגים מופלאים. באם למישהו מכם יש שאלה זה הזמן להצביע. יעל הרימה את ידה ובקשה את רשות הדיבור. לאה הזמינה אותה אל שולחנה כדי שתפנה לכולם ותאמר את דבריה.

"כתה ז' 1 היקרה לי אני אוהבת את כולכם חברי היקרים, אין זה סוד שבתחילת השנה , קשרתי קשר מאד הדוק עם יובל, אך לצערי הרב הקשר הזה נותק ומה הכוונה נותק? הוא פשוט לא צלצל אלי ולו פעם אחת, מכאן אני מאחלת לך יובל את כל האיחולים האפשריים, ואם יש באפשרותך להתקשר אלי אשמח ואודה לך מאד.

בשלב הזה אני נפרדת מכולכם כיתה ז'1 מאחר ובשנה הבאה אלמד בכיתה ט' וגם שם אצטרך להסתגל ולבנות חברות חדשה. יחד עם זה אתם תישארו חברי וחברותי לנצח, ובהפסקה לא ארפה מכם כי לשמחתי הרבה נשאר באותו בנין ובאותה חצר"

"למורה לאה היקרה – אין לי מלים להודות לך על כל מה שעשית עבורי, הוצאת ממני את כל הידע שהצטבר ב, אך נשאר תקוע בקרבי. תהיי לי בריאה וחזקה המורה לאה, וגם אותך אחפש בהפסקות כי את המשענת החזקה שלי. בהזדמנות זו הורי מבקשים להודות לכולם כיתה ז'1 ולמורה לאה המיוחדת במינה, ועם מילות קסם שרק לך ידועים המורה לאה הצלחת לשכנע את הורי להקפיץ אותי כיתה והיתר כבר היסטורייה. תודה לכולכם" ויעל שבה למקומה.

שלי אחת החברות הטובות של יעל ניגשה למורה, וזו שלפה מהמגירה שבשולחנה קלף ענקי ומהמם. היא ניגשה ליעל והגישה לה אותו "זו המתנה שלנו לך התלמידה המחוננ " במרכז הקלף היה כתוב ליעל שלנו היקרה עלי והצליחי. ומיד לאחריו הופיעו כל שמות התלמידים וכמובן גם שמה של המורה לאה . "וואו איך אתם מרגשים אותי, וואו, תודה רבה רבה רבה לכולכם וחופשה נעימה. כדי שלא תתפסו אותי בוכה כי זה אמור להגיע תוך שנייה , אני נפרדת מכם ושוב תודה רבה". יעלי עזבה את הכתה ועזבה תרתי משמע , בשנה הבאה סיפורים חדשים, זמירות חדשות.

בהצלחה יעלי!

המשך יבוא


תגובות (3)

עלי והצליחי יעלי :) העולם שייך לצעירים חחח כול הכבוד ליעלי ולתלמידי הכיתה שנתנו ליעל מתנה כולכך יפה :) תמשיכי

04/09/2011 16:01

תודה רבה מירי!!

בקי

06/09/2011 13:55

אני כל כך מתגעגעת לך מירי אין לי שמץ של מושג מדוע הפסקת בצורה כל כך אגרסיבית להגיב ובכלל ליצור קשר .

כתבתי לך במייל לא פעם ולא פעמיים אך אין תגובה.

מקווה שהכל בסדר (נראה לי שכן כי את מגיבה די הרבה) ומאחלת לך שבת שלום ממני באהבה בקי את זוכרת אותה זו מהאתר סיפורים ♥

15/06/2012 03:21
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך