בקי
וואו מצטיינת בלימודים, רוצים להקפיצה ישר לכתה ט' ולימודים בחו"ל בנושא השפות אנגלית וצרפתית ומיובל אין קול ואין עונה.

אהבה ראשונה פרק י'

בקי 02/09/2011 680 צפיות 9 תגובות
וואו מצטיינת בלימודים, רוצים להקפיצה ישר לכתה ט' ולימודים בחו"ל בנושא השפות אנגלית וצרפתית ומיובל אין קול ואין עונה.

יעלי רצה למעון של אביבי , ולמזלה הגיעה כשכל הילדים היו עדיין שרים ונהנים. יעלי לא רצתה שאביב תראה אותה, ולכן העדיפה להמתין לה בספסל שצמוד לכתה של, וכשהגננת תפתח את הדלת היא תכנס ראשונה. בינתיים היא כל כך ניסערת וכמובן צלצלה לאמה: "אמא'לה לעולם לא תנחשי מה אמרה לי היום המורה לאה:" "בשורות טובות יעלי , שאלה אמה"? "תלוי למי" "אוקיי אז גלי לי בלי רמזים". "אמא'לה כל המורים בדעה שהם רוצים להקפיץ אותי לכיתה ט'" "וואו אמרה זהר וואו" "וזה לא הכל מאמי".. ,

…"אני אמורה לנסוע שבועיים מהחדש הראשון של החופש ללונדון, ללמוד אנגלית ברמה גבוהה בבית ספר גבוה לשפות , ובחדש השני של החופש לנסוע שבועיים לפריז ללמוד את השפה ברמה גבוהה באוניברסיטה סורבון."

"איפוא את עכשיו " "במעון" "אוקי קחי את אביבי ואני אבקש רשות מהבוס חחחח להגיע הביתה" יופי מאמי אשמח שתבואי הביתה. דלת הכתה של אביבי נפתחה ויעלי כנשוכת נחש התייצבה הראשונה והגננת דלית אמרה: "אביבי שלום ולהתראות מחר" דלית שאלה את יעלי מה שלומה, ואם הכל בסדר והיא השיבה שהכל % 100.

אביבי שמחה שהיא הולכת ראשונה הביתה ועוד יותר שמחה כשיעל סיפרה לה שאמא תחזור הביתה עוד מעט. "יששששששששששששששש איזה כייף הלוואי ותסכים לקחת אותנו לאוכל גלידה מונטנה" "בא לך גלידה אביביי" "כן מאד" "אז אולי אקנה על החשבון ארטיק מלא שוקולד ואגוזים" "טוב אבל לא במקום אלא בנוסף ל" "אוקיי לא במקום" הן התקדמו לפיצוצייה הקרובה ויעל הרימה את אחותה שתבחר משהו שהמקפיא. היא בחרה במגי'נום ויעלי גם בא לה והיא בחרה בקסטה. שתי האחיות הלכו לאיטן הביתה כשהן זוללות בכייף את הגלידות ..

כשסיימו את הגלידות הגיעו בדיוק הביתה והאוטו של זהר כבר חנה בחנייה. שתי הבנות עלו במעלית וצלצלו בפעמון, "פתוח" אמרה זהר. "באנה חמודות שלי כל כך התגעגעתי אליכן , ויש לי עוד הפתעה בשבילכן , גם אבא יבוא היום מוקדם הביתה ואנחנו רוצים לנסוע לבקר את החברים שלנו ברחובות שאתן מאד אוהבות להתארח אצלם". "מאמי ענתה אביבי לא בא לי לנסוע לרחובות, בא לי לנסוע למקום אחר" "אוקיי מתוקה נחכה שאבא ישוב ואולי יש לו רעיון לאן כדאי לנו לנסוע"

"וכעת יעלי אנא פרטי ונמקי חחחח למה לאה רוצה להקפיץ אותך כיתה" "אני לא חושבת שזה כדאי וגם על נושא חשוב זה נשוחח עם אבא"

המשך יבוא.


תגובות (9)

איזה כיף ליעל :) אני גם רוצה שיקפיצו אותי כיתה חחח וללכת לחול :)
תמשכי הסיפור מקסים :)

03/09/2011 11:26

שבת ברוכה מירי החמודה

מה שלומך? אני מקווה שהכל "סבבא" חחחח מה דעתך על התמונה החדשה שלי? ולגבי הסיפור תודה תודה תודה על התגובות שלך המהממות.

הלוואי ותממשי את כל מישאלות ליבך אמן !!! לו – יהי ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

להתראות בין הסיפורים

באהבה בקי♥♥♥♥♥♥♥♥

03/09/2011 11:34

ווואו! איזה כיף לה! חחח גם לי בא ללמוד בארה"ב…… בא לי לגור שם!
סיפור מדהים! מדהים! מחכה להמשך בקוצר רוח :)

03/09/2011 14:12

לג'סיקה המתוקה שבת ברוכה

תודה על התגובות שלך הכל כך מחממות את הלב. אם בא לך לגור שם תביעי מישאלה "אלוהים לעולם אינו מתעייף מלהגשים מישאלות בני אנוש, תבקשי ואם מזלך יהיה לגור שם , אני מבטיחה לך שכך יהיה. חוץ מזה גם בארץ שלנו "ברוכת חלב ודבש" גם כאן אם תפגשי את האחד והיחיד שתאהבי אותו ויחזיר לך אהבה ♥♥♥♥♥♥♥♥ גם כאן יהיו לך יופי של חיים, הכי חשוב מתוקה שלי ללמוד, ללמוד ושוב ללמד. בחורה בעלת השכלה מטבע הדברים תמצא בין חוג כזה של משכילים והאחד והיחיד יבקש את קיבתך.

ג'סיקה את סולחת לי שאני כהרגלי מרחיבה לדבר אבל את חשובה לי, כי לפי הכתיבה שלך המאד נעימה למקרא ומסוגננת להפליא ונראה שיש לך את זה ♥♥♥♥♥♥♥♥♥. אזי
תמשיכי בלימודים, בכתיבה וכמובן לעשות "חיים" כי "העולם נועד לצעירים ותדעו לנצל זאת

באהבה בקי♥♥♥♥

03/09/2011 14:59

ג"סיקה
מתנצלת "אות אחת ברחה לי מהמלה והמשמעות שונתה עקב כך בפרק הראשון מלה אחרונה התכוונתי כמובן לכתוב … קירבתך ולצעיר יצא לי קיבתך חחחח אל תדאגי מתוקה קיבתך תשאר בשבילך עד 120 שנה אמן!!! ושוב סליחה

באהבה בקי♥♥

03/09/2011 15:02

סלחתי, חח תודה, תמשיכי לכתוב כי את כותבת מדהים ♥

03/09/2011 19:35

איזה מהממת את ממש מתוקה, תנסי לצעוד "בדרך המלך" ולהגשים את מישאלותייך וכפי שאמרתי יותר מפעם "לחיים אין ש.ח. יום שחולף לא שב" אז קדימה להסתער על החיים ולהנות כל דקה כל שנייה.

תודה ג'סיקה ושבוע טוב מעמק לבי.♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

ב ק י

03/09/2011 20:29

בקי, את לא חייבת על כל סלנג לשים גרשיים ולא כותבים סבבא אלא סבבה

08/09/2011 18:53

ערב טוב דוט
מכל מלמדי השכלתי מקבלת באהבה את ההערה שלך ולהבא אכתוב רק סבבה !

תודה רבה וליל מנוחה ממני בקי ♥♥♥♥♥♥♥♥

08/09/2011 20:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך