אהבה ראשונה

בקי 01/09/2011 581 צפיות אין תגובות

פרק ג'

למחרת יום השני ללימודים, שמו פעמיהם כל התלמידים, לבתי הספר. גיבורנו יעל ויובל, נפגשו בבוקרו של יום חדש, ויובל אמר ליעל כי "נהנה מאד מהביקור שלו אצלה" והיא השיבה לו שגם היא נהנתה מאד מאד"

,
." לכתה ז' 1 נכנס מורה די צעיר , ומיד הציג את עצמו: "שמי מיכאל" ואני המורה שלכם למתמטיקה והנדסה. כדי שאכיר באיזו רמה אתם נמצאים במקצועות אלה, אעביר לכם טפסי שאלות וכל אחד מכם שיפתור את השאלות וישרטט את הנדרש ממנו ולא לשכח לכתוב בראש הטופס את השם שלכם וכך אני מקווה אצליח להכירכם טוב יותר "וכמובןבאיזו רמה נמצאת כלל הכתה, ובבוא הזמן אחלק אתכם להקבצות וכל אחד יוצב להקבצה שמתאימה לו.

מיכאל, אמר לתלמידים" המחנכת שלכם לאה התרשמה מאד מהכיתה והיללה אתכם בפני, ואכן היא צודקת אתם נראים לי ילדים נפלאים, ונקווה שנחיה בכיף במהלך כל השנה.

הוא חילק את הטפסים והילדים החלו לענות על השאלות וכמו כן לשרטט שרטוטים כפי שנתבקשו. יעל ויובל גם הם החלו בפתרון המבחן בחלוף דקות קצרות, הם יעל ויובל הצביעו, " ומיכאל שאל? יש לכם איזו בעיה" "לא המורה" פשוט סיימנו!!.

השיעור תם והצלצול בישר "הגיע הזמן קצת להתאוורר" כל התלמידים מסרו למיכאל את הבחינות וחלק היו עם חיוך על פניהם וכמובן שחלק יצאו לחצר "לא משהו"

יעל ויובל לא נפרדו גם בהפסקה והמשיכו לשוחח על כל הנושאים שילדים בגילם, מתעניינים בהם . ההפסקה הזו הייתה קצרה והצלצול "הודיע – כולם לכתה.

בשיעור זה נכנס מורה אחר לכתה והציג את עצמו: שמי רון ואני המורה שלכם באנגלית. גם רון נהג כפי שמיכאל נהג ולאחר שיחה קצרה בינו לביו התלמידים חילק בין כולם טפסים עם שאלות והם נתבקשו לענות עליהן. יובל ויעל הפעם היו מספר שניים לסיים את המבחן מאחר ותלמידה בשם נוי הקדימה אותם ומיד אחריה הצביעו יובל ויעל לסיום המבחן. רון אסף משלושת התלמידים את המבחנים , הוא עבר עליהם בחטף, ועל פניו ניכרה שביעות רצון.

ההפסקה הבאה בישרה על ארוחת בקר, יעל הוציאה מתיקה כריך גדול ושאלה את יובל היכן ארוחת הבקר שלו"? "שכחתי אותה בבית", ללא ניד עפעף חילקה את הכריך לשניים והעבירה אותו ליובל. וואו, איזה כריך טעים, יובל אני לא כל כך רעבה, אז אנא קח את החצי השני, חבל שאזרוק אותו" מה פתאום לזרוק? יעל מה פתאום לזרוק? הוא פשוט לא יכולה היה לשמוע שמישהו רוצה לזרוק אוכל. יעל הבינה מיד שיש בעיה במשפחת והבעיה הינה "בעיה כלכלית.

גם לאחר ארוחת הבקר נכנס לכיתה מורה חדש והציג את עצמו שלום לכולכם שמי עודד ואני המורה לפיסיקה. גם הוא כמו עמיתיו הקודמים נתן לכתה בוחנים כדי להבין מה רמתו של כל תלמיד ובסה"כ מהי רמתה של הכיתה.

לשיעור האחרון נכנסה המחנכת שהתקבל על ידי התלמידים במחיאות כפיים סוערות. וואו, התגעגעתם אלי? מאד מאד ענו כולם במקהלה. יופי גם אני אליכם". ובכן קיבלתי מחמאות גדולות מאד לגבי מספר תלמידים לגבי חשבון והנדסה וכן לגבי "אנגלית" ואני כבר אמסור לכולכם בעוד יומיים מידע לגבי כל אחד ואחת מכם. ועכשיו ברשותכם אני רוצה לשוחח עמכם מעט על עניניי דיומא. כפי שבודאי כולכם יודעים בארצנו הקטנטנה והכל כך ייחודית מתקיימות הפגנות בנושאים שונים, כמו כן בכל עיר כמעט הוקמו אהלים והאנשים גרים בתוכם "הלכה למעשה" גם שביתת הרופאים שהחלה כבר לפני המון המון המון ימים טרם מצאה את פתרונה.

"אני מבקשת מכולכם כי לשיעור הבא תכינו עבודה מאד יסודית שכותרה : כיצד ניתן להתמודד עם המצב הקשה במדינתנו האהובה"??

המשםך יבוא


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך