דו קרב שירים
דבר ראשון, ברגע שהבנתי מה זה בדיוק תחרות סיפורים רציתי להשתתף באחת, אבל אף אחד לא עשה תחרות. אז החלטתי להרים את הכפפה ולעשות תחרות משלי. זאת לא בדיוק תחרות, זה דו קרב. דו קרב בין שני כותבים שיודעים שהם טובים בכתיבת שירים. מי שחושב שהוא מתאים יכתוב לי בתגובות. כשאני אכריז בסיפור אחר שהתחרות מתחילה שני המתחרים יעו שיר בנושא שאני אגיד. בכותרת של השיר צריך להיות את שם השיר ושזה לתחרות שלי. בתחרות יהיו שלושה שלבים. השלב הראשון יהיה לכתוב שיר קצר על הנושא שאני אתן. בשלב השני אני אתן אתגר נוסף )(אם אותו השיר) והשלב השלישי יהיה הגמר. לאחר הגמר אני אכריז בסיפור נוסף על מספר הנקודות שכל אחד צבר והוא יהיה המנצח. אני אכתוב באותו דף באיזה שיר הוא כבל כל מספר נקודות, ולמה.
יש מקום לשני מתחרים.
תגובות (29)
אני אשמח לנסות
אני יותב מאשמח להשתתף!
נ.ב.
כותבים עם אותו השיר, לא אם)
אני כותבת בעיקר שירים, אז גם אני אשמח להשתתף.
חחחח אם כי אני המגיבה השלישית.
ואנדריאנה, יש אתגר שלפי מה שכתבת על עצמך אני מנחשת שתהיה דיי מאתגרת בשבילך…
מה?! לא. שניים? מה שניים -_- זה ירגיש אישי מדי להתחרות. אני בעד לפתוח את זה לחמישה. או יותר טוב, לכל מי שירצה. שישלחו לך כאן קישורים. עד תאריך מסויים. מבניהם תבחרי כמה משתתפים שבאלך, אאפפיחללוו שניים.
סתם הצעה
אוקי, אני רואה שיש הרבה נרשמים, אז יש לי רעיון: כל זוג יתחרה בדו קרב, ושני המנצחים יתחרו בשלב אחד אחד נגד השני. כולם מסכימים?
אני מסכימה.
אבל אבל
שניים זה כזה אישי נגד השני :/ עאעה
אני אמנע מלהשתתף
בסדר, נחכה להסכמה של כולם. ( ואת תתחרי נגד 1999)
מי מתחרה נגדי?
אני.
מצפה לך תחרות קשה דניאל. (אמרה במבט מיסתורי ואפל, מחכחת ידיה בתחמניות.)
psy1730
יופי פסי…
זה אומר שאוליב נגד אדריאנה?
מתי נדע מתי מתחילים?
אני אכתוב עוד "סיפור" ובו אכריז על ההתחלה והנושא החדש.
תיראו, אמרתי לכל מי שלא אישר בתגובות לסיפורים שלו לחזור לכאן. עכשיו נשאר רק לחקות.
לאשר מה?
מה? אני אמרתי שלא אשתתף כשזה בין שניים :/
היי, אממ אני לא יודעת לכתוב שירים ולכן אני לא אטרח אפילו להירשם אבל אם את כן רוצה להרשם לתחרות סיפורים… יש אחת שהמשמתמשת "קטניס אוורדין" פתחה לא מזמן
אה תודה אני ארשם.
ואוליו אני לא יודעת, אני אבדוק אם הרוב מסכימות לרעיון שלי ואם לא אני פשוט אעשה בין כולם.
אני מעדיפה את הרעיון של אוליב גם כן, נראה לי מעניין יותר.
בסדר… אני יודעה לכולם שהתחרות היא לא דו קרב אילה תחרות גדולה.
יאיי יאיי יאייי
בסדר
טוב, אני מחקה יומיים ובראשון פותחת את התחרות.
אני אשמח להשתתף, נשמע מעניין. לא מבטיחה יצירות מופת או אפילו משהו שווה קריאה, אבל אני אנסה, לכיף.
סבבה
דוקה רעיון נחמד