סיום השלב החמישי בתחרות+ הפתעה+ המשימה לשלב השישי! מפה הכל נהיה שונה!
זהו הודעה חשובה ביותר! מעכשיו כללי המשחק משתנים. מעשיו כל משימה תהיה שונה ומשונה ולא לפי ז'אנרים. מעכשיו אין הדחות. מי שכתב פחות טוב יודח ללא הדחות. מעכשיו, התחרות קשה יותר ויותר, עם כל שלב! תצטרכו לעבוד קשה מאוד.
אז קודם כל המודחת, מכיוון שעכשיו אין שלב הדחה נעבור ישר להדחה שהמודחת היא:
-שירושית123- אנו נפרדים ממך בצער רב. מעכשיו אנו 5 והמשימה הבאה בפתח, כמו שהבטחתי, היא קשה מאוד ומכינה אתכם לשלב הגמר תקרב, ולמשימה הבאה, שאני מבטיח שתהיה לא קלה בכלל, ויידרש מכם השקעה מרובה.
אוקיי אז המשימה היא לכתוב סיפור. כן, כמו שאתם יודעים זה לא כל כך פשוט. הסיפור צריך להיות 150 מילים או פחות. לא יותר אחרת הוא ייפסל. לא לעבור אפילו לא 151 מילים. עליכם ללמוד לכתוב סיפור עם עלילה, ועם מתח והכל, בדרך מקוצרת ומתומצתת. זה לא יהיה קל, ויש לכם עד יום רביעי לכתוב, בשעות הצהריים עד הערב. תתכוננו טוב טוב, כי אין שלב הדחה, על כל טעות אתם יכולים להיות מודחים. המתח בשיאו, והמשימה הקשה שלפני הגמר בפתח.
שימו לב! אתם רבע הגמר, שהוא יחסית קל, ואם אתם חושבים שלא, חכו למשימת חצי הגמר שתהיה קשה ביותר ואם זה לא מספיק, כמובן שהגמר תהיה המשימה הכי קשה שתחרות זו עשתה אי פעם. אז תתכוננו ואני מאחל לכולם בהצלחה!
מצטיינת התחרות: גלוש עם הסיפור היפה שלה. תקראו!
תגובות (36)
אתה עושה משימות קשןת מדי
אני יודע לאט לאט זה יהיה קשה יותר ויותר, ככה זה בתחרות.
שירושית הודחה?
איפה הצדק בעולם??
מצד שני, אין לי מושג מי האחרים שמתחרים..אז..
*לחץ אין מה להגיד*
אהממ..
בהצלחה לכם..? *חיוך לחוץ*
אין מצטיינת בשלב הזה?
מי עוד משתתף בתחרות?
150 מילים? איך אפשר לכתוב סיפור כשכול הזמן סופרים מילים?
רשמתי מצטיינת. המשתתפים אתם יודעים נראה לי. ו150 זו המשימה היא קשה אבל ככה התחרות.
וואט? מה? וואאאא?
אני מצטיינת?!
אבל אני זאת שהייתה אמורה לעוף!
וואו, אני בלתי צפויה. לחלוטין.
את המצטיינת!
אתה משקר!
אני?!
*אני עדיין בהלם*
כתבת סיפור נפלא מגיע לך!
אבל מה נפלא בו?
-עדיף שאני אשתוק-
בהצלחה לכולם:)
כל הכבוד לגלוש!!!
כל הכבוד לך. באמת סיפור יפהפה אבל של כולם ככה…
רועי אתה יודע שחג שבועות יוצר ביום שלישי ורבעי.
יש אפשרות להאריך את הזמן כי אני לא יכולה לכתוב ככה ביום וחצי.
מתה על אתגרים XD אבל.. רועי..- חחח אין לי מושג איך אני מצליחה את זה, צפוף מדיי x.x מה הסיכויים להארכת זמן?
וכל הכבוד לך גל!
גלי*
אוח XD
חח אוקיי אז גלי :)
רועי… לא הבנתי למה אתה מתכוון ב"סיפור"…
פשוט עד 150 מילים (כולל)
אבל הוא אמר: "עליכם ללמוד לכתוב סיפור עם עלילה, ועם מתח והכול, בדרך מקוצרת ומתומצתת."
משמע אני צריכה לעשות עלילה? לא הבנתי.
אמש, עופי לסיפור שלי!
את בעצם צריכה ללמוד לכתוב סיפור עם 150 מילים. אני לא מחייב עלילה אבל אתם צריכים ללמוד לכתוב סיפורים טובים וקצרים.
תאריך את זה עד לאחרי ראשון הבא כי זה חג והכל…
אוקיי אני מאריך עד ליום ראשון אבל התחרות צריכה להסתיים בקרו כי אני עוד מעט בטיולים להמון זמן ואני רוצה שהיא תסתיים לפני.
העלתי :)
העלתי עם תחושת פחד חמימה ומעורפלת. אני מפחדת. אתה מלחיץ עכשיו XD
חחח בסך הכל התחרות נהיית קשה. הכל בסדר רק עכשיו אתם צריכים לעבוד קשה.
מממ באסה שכתבתי את הסיפור לפני שראיתי שנתת הארכה רועי..
XD אבל בכל מקרה, העלתי :)
כולם כבר כתבוווו אתה יכול להמשיך?
אני חושב שיוקי לא העלתה אבל בכל מקרה רק ביום ראשון אני בודק
העליתי… (האמת שדי מזמן אבל שכחתי להגיד… חח)
חבל שאני מודחת :(
היה כיף חברים, אבל אני בכלל לא בטוחה בסיפור שלי *~*
הוא נורא.
מאוד נורא.
אוקיי, בוא נגיד שעוד שלוש וחצי (בערך) שעות מסתיים יום ראשון.
ואז מתחיל יום שני.
מי אמר שהוא צריך לסיים בקרוב את התחרות? (לא בקטע רע, פשוט… זה קצת מעצבן שאתה אומר שביום מסוים תבדוק ותכתוב את השלב הבא אבל אתה עושה את זה שלושה-ארבעה ימים אחרי זה. אני בטוחה שגם אתה מודה שזה לא הגיוני ומעצבן. אולי אין לך זמן והכול, אבל פתחת תחרות, תעמוד בזמנים שלך, בחייאת.)
לא בכוונה להעליב. סורי אם נפגעת.
א.מ.ש צודקת.
וזה רק כי אנחנו מחכים בקוצר רוח =)
סבלנות ^^ כן, יש בזה משהו אבל זה גם לא נחמד שדברים נגמרים מהר מדיי לדעתי..
מה שבעצם אני לא הכי משתגעת עליו זה הפעמים שאני קצת לחוצה לשמוע שלא עברתי, אבל זה לא קשור לזמן..
לא יודעת איך זה אצלכן XD
מאוד מצטער אבל אני מנסה ובזמן האחרון אני עומד בזמנים