לתחרות הסיפורים של קטניס אוורדין

Edward ScissorHands 13/03/2015 689 צפיות 7 תגובות

האיש הלך לאיטו על החול, לא משמיע כל רחש כשעיניו נצנצו לאור הגלים שהתנפצו על הסלעים. פניו היו אטומים, חוץ מחיוך נינוח על שפתיו. ילדה חיוורת עם שיער שחור כבד ועיניים שלא הפסיקו להחליף צבעים עמדה כפסל מאחוריו, בוהה בו.
"תמיד אהבת את הים?" שאלה בקול דק ועצוב-תמידית. הוא הסתובב והביט בה בעיניים קרועות לרווחה.
"א-אני?" שאל. היא הנהנה ושום רמז לשעשוע לא היה על שפתיה הוורדרדות. "א-איך?" גמגם. היא משכה בכתפיה הקטנות והבד הלבן הרופף שעל כתפיה רקד במקומו.

הוא קימט את מצחו והתקרב אליה. "אבל… את חיה. את נושמת." הוא אמר. "אני יכול להרגיש את זה." לחש בקול נואש. היא נענעה בראשה לשלילה. "אין לי מושג מה אני, אבל חיה אני לא." היא הושיטה יד שנראתה לבנה כשלג באור הירח וחיוך מתקתק שלא הגיע לעיניה התפרש על שפתיה.

"לא ענית על השאלה שלי," אמרה בתוכחה. "כן. תמיד אהבתי את הים." אמר בתבוסה ואז הביט בחשד בידה המושטת. "אני… אני יכול בכלל?" שאל.
"אתה יכול לנסות." הציעה. ידו עלתה בהיסוס ואז ירדה על ידה. להפתעתו הברורה, היא נחתה על ידה. "את.. קרה." אמר. "גם אתה," אמרה בניסיון עלוב לילדותיות.

"מירינה." אמרה ובידה החופשית טפחה על חזה. "אלונזו." אמר, עדיין מבולבל בבירור. "אני יודעת." מלמלה. ואז עיניה המשונות התרחבו בעצב. "קרולין עדיין חיה. כמה נורא." אמרה ועזבה את ידו.

הוא נרתע לאחור ובהה בה בזעזוע. "א-איך את יודעת?" שאל בלחישה. מירינה רק נענעה בראשה לשלילה והתרחקה ממנו. "אני צריכה ללכת." אמרה בקולה המתוק והמצמרר ודילגה הרחק משם, שמלתה הלבנה מתנופפת מאחוריה.
"מירי! התחלתי לדאוג לך!" קראה אישה מתולתלת ושזופה. הילדה קימטה את מצחה בתסכול.
"אמרתי לך לא לקרוא לי ככה." סיננה. האם המאמצת מיד הנהנה ועיניה, שנראו כאילו הירוק כורסם באדום, נהיו מזוגגות. "כן. את צודקת." מלמלה.

"בואי לאוטו." אמרה והתנערה כאילו יצאה מטראנס, למרות שלא היה לה סיכוי לחמוק מהבור בו הייתה שקועה כה עמוק. הן נכנסו לאוטו והאישה התחילה לנסוע. "תזכירי לי, למה באנו לחוף הים?" אמרה ועיניה כוסו דוק ערפל.

"רצית לראות את השקיעה." אמרה מירינה וחדרה בעיניה אל עיניה של האישה. המבט נהיה יותר מזוגג.

ופתאום המכונית סטתה בחדות אל התהום חסרת הגדר. ומירינה ישבה בחיוך מרוצה על שפתיה, תוהה מה יקרה במותה לכאורה.


תגובות (7)

לרוב מבטאים גמגום עם שלוש נקודות, כמובן שזה לא הכרח, אני רק מציינת.
הסיפור נראה לי מאוד מבלבל, לא בדיוק הבנתי מה קרה.
בסך הכל סיפור יפה ומסקרן, בהחלט יש לך כישרון.
בהצלחה בתחרות.

13/03/2015 21:49

תודה, וקראתי את הסיפןר שלך, והוא גם מאוד יפה. אני בכוונה השטרתי אוצו מסתורי ומבלבל בשביל לתת למוח שלכם להשלים אותו לבד; מי זו קרולין? מה הכוח של הילדה? מה היא עשתה לאמה המאמצת? מה יקרה? מה הסיפור מאחוריה? וכ"ו….

13/03/2015 23:13

    אני מבינה שאת רוצה להשרות בלבול, אבל אני חשה שאפילו לא הבנתי שבריר מן הסיפור.
    האם מירינה ואלונזו מכירים?
    לשם מה נפגשו?
    והאם מירינה חיה או מתה?
    זה היה מעורפל מידי לטעמי.

    13/03/2015 23:21

סליחה אם זה הרושם שקיבלת. הייתי עונה לך, אבל עד הודעה חדשה מקטניס, אני נשארת חסויה בנוגע לסיפור.

13/03/2015 23:23

בסדר, אני רק הבעתי את דעתי, אני חושבת שלהגיב על סיפורים אחרים מעודד תחרות.
זו גם בסך הכל ביקורת בונה, את יכולה להתייחס אליה ואת יכולה גם לא. להגיד "אני מצטערת שזה מה שאת חושבת" זה משפט שחוסם את דעתי ומציג אותי כבורה, זה אולי אחד המשפטים השנואים עליי.
כן, זו דעתי, אני עומדת מאוחריה.

13/03/2015 23:38

לא התכוונתי להציג אותך כבורה בכלל. כשכתבתי את זה, התכוונתי שחבל לי שחשבת שהסיפור מעורפל. אם הבעתי את עצמי לא נכון, אז זו באמת אשמתי וזו זכותך המלאה להתעצבן. ואני לא מערערת על הדעה שלך. אני מעריכה אותה מאוד כביקורת בונה לסיפורים הבאים שלי אבל בוחרת לא ליישם אותה בסיפור הספציפי הזה, כי כבר פרסמתי את הסיפור לתחרות,נוזה יהיה כמו לרמות אם אשנה אותו מעצות של אחרים.
מקווה שהרגעתי את הרוחות.
-♡-

13/03/2015 23:54

לא צפיתי שתשני עכשיו, הכוונה הייתה לאפשר שיפור בשלבים הבאים של התחרות, להפוך אותה ליותר מאתגרת.
אשמח אם גם את תתני ביקורת על הסיפור שלי לתחרות, כמה שיותר נוקשה יותר טוב.
אני שמחה שכל אי ההבנות הובהרו.
שהטובה מביננו (וכמובן גם שאר המתחרים) תנצח.
^-^

14/03/2015 00:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך