uta
בהצלחהההה

הסבר למה לא העלתי אתמול את התוצאות

uta 14/08/2014 621 צפיות 6 תגובות
בהצלחהההה

אז המשפחה שלי ואני נסענו לצפון והייתי צריך לישון מוקדם, ועכשיו אנחנו במלון ושכחתי לעלות את התוצאות של שלב שלוש
אזז..
התוצאות:
אני פשוט יאמר מי ניצח ומי הודח:
המנצח/ת: NeverTell סיפור מושקע מאוד..
המודח/ת: שנהב :( מצטער… מכול הסיפורים שלך היה פחות מושקע סוריי
אורי ושלב ארבע..
נשארתםם
נועאדר
קארין
מחבר הסיפורים
NeverTell
ונטע..
אז שלב ארבעעע תהיה הדחה כפולה!!! אז תשקיעו טוב
חוץ מNeverTell שהיא מוגנת!..
אז עכשיו המשימה שלכם היא….
לעשות את הפרד האחרון, שלפי דעתכם יקרה בספר ״חיסול מהיר״ לכל מי שלא יודע על מה הספר מדבר שיקרא את הפרקים שכבר העלתי, כי יש לכם עד י ו ם ר א ש ו ן הזה להגיש לי את העבודות!..
מי שיהיה הכי קרוב למה שיקרה ינצח


תגובות (6)

העלת את זה פעמיים…

14/08/2014 17:12

של שנהב הכי פחות מושקע? אתה יודע, אתה אמור לתת ביקורת לכל אחד. אתה אמור להגיד מה רמת הכתיבה ומה צריך לשפר. גם לחלק הערות טובות ולכתוב מה אהבת זו ביקורת. לך לסיפור של מישהו ובמקום לכתוב, "סבבה:)" או, "יפה^^." תכתוב דעה ארוכה ותתעמק בקטע! זה פשוט נורא שככה אתה מנהל תחרות רצינית בין מתמודדים.
וזה לא משנה בשיט כרגע אם שנהב השקיעה בסיפור או לא, לא ממש לא סיבה למה להדיח אותה. תגיד אולי שהכי פחות אהבת את שלה, אבל לא ככה. אתה צריך לפרט את הסיבות. ישמצב שהיא נתנה את כל כולה ולא יצא משהו מיוחד ומישהו אחר לא השקיע אפילו דקה של מחשבה על הסיפור שלו לתחרות ויצא לו- וואו!
אז בבקשה, בשלבים הבאים- תן ביקורת בונה. תסביר. תפרט. תנמק. תתעמק בכל סיפור ששולחים.
אני מקווה שלא נפגעת, אבל כך לא אמורה להיות תחרות.
אוהבת ♥

14/08/2014 17:20

    עכשיו קראתי עד החלק השני.
    אמאאא
    אתה לא מתבייש לעשות פרסום לסיפור שלך? גאד. אתה רציני?
    הם צריכים עכשיו לקרוא הכל ועוד לעשות לזה סוף [שרוב הסיכויים שממש תאהב אחד ותהיה במחסום כתיבה אז תחליט שזה יהיה הסוף של הסיפור].
    אני ממש מאוכזבת ממך יוטה. ציפיתי ליותר מכותב כמוך.

    14/08/2014 17:29

חחח לא כאילו אתה רציני? אתה כואב תגובות כמו "יפה" "וואו" "ממש אהבתי" וכל החרטה שלך ואז אתה בא ומנחית את המכה?
לך תשפר לעזאזל אל תגיד וואו כל הכבוד ואז תדיח מבלי שהמתמודדים יודעים במה הם טעו.

ואין כזה דבר הכי פחות מושקע, אני בטוחה ששנהב נתנה את הנשמה שלה בקטע הזה כמו בכל קטע.

14/08/2014 17:24

אי אפשר לעשות את המשימה! איך אני אמורה לנחש מה יהיה? זה לא חוכמה

14/08/2014 17:40

וואי ממש תודה ♥ אני לא מאמינה שניצחתי ^^ חחח ^^

14/08/2014 22:32
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך