oliv
לא. הכוונה לא חייבת להיות שהיא רק חולמת שהיא אוהבת את התמונות. זו לא הכוונה, על אף שזו התשובה הפשוטה ביותר

מלנכוליה

oliv 07/02/2015 786 צפיות 23 תגובות
לא. הכוונה לא חייבת להיות שהיא רק חולמת שהיא אוהבת את התמונות. זו לא הכוונה, על אף שזו התשובה הפשוטה ביותר

תמונה אחת כשחלמנו לפני שהתחלנו.
תמונה שניה אחרי שכבר היה מאוחר מדי.
ועם שתיהן אני בסדר, את שתיהן אני אוהבת.
אל תעיר אותי בבקשה. עמוק בפנים אני אשמח לא להתעורר.


תגובות (23)

תאמת אני יגיד לך הפעם לא כול כך הצלחתי להגיע לסוף דעתך, אולי חסר תוכן לא יודעת, מעניין אותי למה באמת התכוונת בסיפור הזה

07/02/2015 22:11

קראתי את הקטע הזה כמה פעמים מוקדם יותר היום וגם עכשיו, ו…פשוט כלום, לא הבנתי כלום.
אני מעדיפה לייחס לעצמי את חוסר ההבנה.

07/02/2015 22:17

נאא זה בסדר. זה פשוט משהו שגורם לי להרגיש תחושה מסויימת.
תזכרו בבן אדם לפני שהתחיל בניכם משהו ואז אחרי כשכבר היה מאוחר מדי. תאהבו את הכל. זהו זו המשמעות. בדרך כלל אנחנו גוררים שק של אכזבות או מועקה.

הדרך בה נפרדים מהתקוות ומהאדם
זה ללכת לישון… אולי לחלום חלום אחר.
וזה קצת עצוב להגיד לאדם
שאכפת לו ממך לא להעיר אותך
כרגיל בבוקר. לא להתקשר. לא לדאוג. לא לשאול כרגיל מה נשמע.
אתה אומר לו לא- תניח לי לישון.
זה בסדר אל תרגיש רע-
עמוק בפנים אני אשמח לא להתעורר.
להתעורר כלומר לקום למציאות בו הוא אולי מעיר אותך
אבל אתה עדיין מרגיש לבד.

07/02/2015 23:11

    אני פשוט רואה בללכת לישון כפל משמעויות. משהו מלנכולי. ללכת לישון ולהגיד שלא תתעורר בבוקר. זה קצת כמו למות. לפחות אצל הבן אדם האחר. מבחינתו אין יותר אתה. אתה ישן. ומבחינתך אתה חולם אולי אל מקום טוב יותר חייב להיות מקום. והוא שדחה את רגשותייך דואג לך ורוצה שלפחות תשאר לצידו אבל אתה אומר לו- אל תרגיש רע, יש בי חלק שרוצה את זה. להירדם. לא להתעורר. כמו איפשהו…למות.

    07/02/2015 23:14

    זה מדהים…
    קשה מנשוא, לפי דעתי…קשה יותר ממוות למען האמת.
    כי במוות אין תקווה, במצב כזה..יש.

    07/02/2015 23:24

    חחח אנדריאנה שלי 3> לא יודעת למה בא לי להגיד לך שאני אוהבת אותך מאוד.
    יצא לי לחשוב עלייך ביום האחרון והגעתי למסקנה שאני רוצה לשמוע עוד סיפורים שלך, זו הנאה. באמת.

    07/02/2015 23:30

    אגב זה בעקבות השראה מהשיר asleep של the smiths לא בטוחה שככה כותבים את זה. זה מהסרט כמה טוב להיות פרח קיר. סרט ככ טוב ושנון ועם מחשבה מאחורי

    07/02/2015 23:31

    חחח כתבתי לך בפרטי שאני מתגעגעת אלייך, אבל בטח לא תקראי את זה עד המילניום הבא.
    ראיתי את הסרט…סרט נפלא. בכלל המושג הזה..פרח קיר…מאוד קרוב ללבי.
    יאיי, חשבת עליי.
    נחמד לי.
    גם אני אוהבת אותך מאוד <3
    את השיר אינני מכירה.

    08/02/2015 01:21

    האממ האממ הוא מופיע בסרט וגם זה השיר האהוב על הגיבור בסרט; "I used to be a popular kid until Sam got me good music" (;
    הולכת לפרטי!!!

    08/02/2015 01:40

עדיין אני בבעיה, לא יודעת, כשאני הולכת לשון מתחיל לי רק חיים אחרים של חלומות ודמיונות, אבל את זה אני מבינה זה לא הבעיה, הבעיה שלי שאותו מישהו שדחה ופתאום גם דואג?, למי אתה דואג לזה שדחיתה? לא יודעת אני לא מצליחה להבין אולי בגלל שמעולם לא היה לי קשר מין הסוג הזה, לא יודעת

08/02/2015 00:19

    אתה יכול לאהוב מישהו ולרצות להיות קרוב אליו מבלי שתרצה להיות איתו במשהו שהוא מעבר לחברות עמוקה. זה לא שחור לבן את יודעת. יש לאהבה הרבה צורות ומרקמים ולא דווקא שני אנשים יחזיקו באותן תקוות רצונות וראיית העתיד כלפי השני. יש מי שיעדיף להשאיר קשר בלהחזיק ידיים, כשהוא בקשר רומנטי עם אנשים אחרים שאולי אין לו איתם קשר כל כך רגשי
    מומלץ לראות בחום את הסרט

    08/02/2015 01:08

איזה סרט?, ואת צודקת אבל אני עדיין לא מכירה את זה אז זה קצת רחוק לי מעולם המושגים, אני לא רואה איך קשר עם גבר יכול להיות מעבר לאהבה, אני יודעת שיש כאלה דברים אבל חוץ מי אנשים שמלמדים אותי או שאני מקבלת מהם חוכמה אני לא מכירה גברים שהם גם ידידים שלי עם שאיפות אחרות וכאלה כמו שאמרת, חח אני קצת בורה בגברים מי קרוב אני לא כול כך יכולה להכיר אותם ו לגעת בהם בקשר בין אישי של אחד מול אחד אני רק שומעת על זה מאחרים אבל מעולם לא הייתה לי זוגיות מי שלי, ואני גם פחדנית, פשוט . ותביני מה שתביני

08/02/2015 01:40

    "כמה טוב להיות פרח קיר"- כתבתי למעלה.
    איך קשר עם גבר יכול להיות מעבר לאהבה? כלומר- לא רק אהבה רומנטית? זה כמו מה שאפשר להרגיש לחברה מאוד מאוד מאוד קרובה ויקרה שלך שאת רוצה להחזיק לה את היד וללטף לה את הראש ובכל זאת את לא לסבית.
    אף פעם לא צברת הנאה רק מלהסתכל על מישהו? לצפות בו מדבר? מחייך? ובכל זאת לא לרצות להיות אהבת חייו, אלה רק אדם מאוד מאוד קרוב אליו? אם לא , אז כנראה לא פגשת באנשים הנכונים עד עכשיו.
    גבר זה כמו אישה רק שלגברים לפעמים נמשכים גם מינית זה הכל. אין כזה הבדל

    08/02/2015 01:45

רק לנשים כלומר עד היום היו לי רק חברות בנות, אני הודה על האמת הכרתי פעם מישהו דרך הרשת שהפכנו לקצת חברים וגם קצת דיברנו בטלפון ואפילו הייתי עוזרת לו בעבדות שלו של כתיבה וכאלה, אבל בסוף הבנתי שזה חסר תועלת מבחינתי, והרי ידעתי גם שאסור לי אילכתית להיפגש איתו ולפתח איתו קשר ידידות או קשר אחר, למרות שאולי אני צריכה להודות בפני עצמי שאולי רציתי קשר אחר ושהבנתי שזה פשוט לא יקרה מי כמה בחינות פשוט החלטי לנתק את הקשר, אני לא רואה סיבה להיות בקשר עם מישהו שהוא גבר מי בלי לקבל ממנו איזה שהו משהו בין אם זה חוכמה מסויימת ובין אם זה האהבה, והסכנה בקשר כזה פשוט לא שווה לי, חברות שלי שהם כמו אחיות שלי אני שמחה שאני רואה חיוך על פניהם אבל הם גם מעולם לא דחו אותי כמו החבר הזה של הדמות בסיפור שלך, לא יודעת, לא אוכל כנירא להבין אף פעם את הסיפור הזה כי הוא רחוק ממני

08/02/2015 01:54

    חברות גם דחו אותי. הסיפור על הקקי? הוא על חברה.
    אבל זה לא תמיד קורה.
    שוב- חבר. חברה. זה אותו הדבר. אפשר לפתח את אותם קשרים חבריים ועמוקים. אז למה לפסול בנים רק בגלל שיש להם בולבול? ( סליחה על המילה חח)
    כלומר, נגיד יש לי חברה. ויש לה בולבול. אני לא אדרוש ממנה או אהבה או חוכמה. את מבינה?? חח. היא חברה שלי. היא והבולבול שלה.
    ( ושוב סליחה על ההתנסחויות חח)
    הראייה שלך קצת צרה בעיניי.

    08/02/2015 02:44

אני לא לסבית אני לא אמשך לנשים אני כן סטירייטית אני כן המשך לגברים הסיכוי שלי לאיתהב בבן יהיה גדול לעומת בת שהוא אפסי, וזאת הסכנה שלי, אם אני אתקרב לבן אני עלולה לאיתאהב בוא, ולאיתהב במישהו זאת סכנה בשבילי בלי שום קשר לדת, אני לא מוכנה שישברו לי את הלב, אז אם היחסים ברורים כמו מישהו שאני לומדת ממנו אז זה סביר, אבל אם זה יחסי חברות עמוקים בלבלה זה גם קשר רגשי, וקשר רגשי מונוטוני יכול לבסוף להפוך למשיכה ואהבה, לא בישבילי לפחות לא עכשיו מצטערת ., אין כאן קשר למה שיש לו שם למתה אלה לסיכוי של משיכה מבינה?, ואני לא יכולה להרשות לעצמי את זה

08/02/2015 02:58

    האאאאא עכשיו את מובנת.
    כן.
    טוב. כן.
    אבל חשוב להגיד שקשרים עם בנים ביגרו אותי – כככלללל ככךךךך. למדתי להתמודד עם כככלללל ככךךךך הרבה דברים- מצבים!. אני אחרת.
    לא רק שהשכלתי יותר ממה שכל מורה יכל ללמד אותי; השכלתי על עצמי, קשרים, מצבים, רגשות- גם הכרתי כמה ח'ברה חכמים בטירוף שאתגרו אותי והרחיבו את דעתי. אני חייבת להם… וואו. כל כך כל כך המון. כלומר. פשוט לא להאמין. האופקים התרחבו. אני… וואו. פשוט תודה להם.
    גם בנות לימדו, אבל… חייבת להודות שהרבה פחות. בכל הנוגע לחברות כזו אני כבר די מושכלת באיך להיות חברה טובה. כבר אין ככ הרבה הפתעות. זה בא לי בטבעי מדי.
    רוב הבנות היום פחות עמוקות. פחות מתעסקות. או סתם יותר מיינדלס כזה. לפחות בגיל הזה. אצלנו. וזה מצער אותי. יש לי קשרים עמוקים עם בנות אבלזה רק בגללי שהשפעתי ושיניתי אותן במשך הרבה זמן. אני מסתכלת מסביבי ופשוט… אין.
    בנים, יש כל כך הרבה מוזרים שלא אכפת להם רק מסלפי ופייסבוק- אלה גם מפוליטיקה, דעות, פילוסופיה ושטויות…. זה לא שבנות לא חכמות או פחות יודעות או טובות! אבל אין בהן את הלהט הזה אולי כמו אצלם להתעסק בזה. פחות תחום עניין.

    אבל עכשיו ברצינות דקה. תקשיבי.
    בזכות קשרים שלי עם בנים למדתי מה זה רע. אני לא ידעתי לפני. מה תעשי עם הבעל שלך? מתי תדעי מה זה רע? זה לא כזה פשוט. כי יש גבולות והם מטשטשים. נכון שבעולם הדתי גבולות יותר ברורים. אך עדיין יש תחום אפור! אי אפשר שכל הגבולות יהיו מוכתבים. זה אף פעם לא 100%. ולדעת מה זה רע זה לא כזה פשוט. אוהההווו כמה לומדים מהנסיון. כלומר-כמה אתה הולך בשביל אהבה? כמה אתה נותן? כמה אתה מקבל? כמה זה בסדר? זה לא מידתי. אין מספרים. ותמיד מתעוררות בעיות עם ציפיות- גם עם הזוגות הכי מאושרים.
    המנגנונים התפתחו בי. היום אני כבר יודעת. זה נבנה. הוו כמה שאני יודעת. כמה אני עם עיניים פקוחות. היום אכזבה זו כבר חצי אכזבה, כי ידעתי מראש. יש כל כך הרבה מקומות לפול בהם ואני לא נופלת. אני מכירה כבר. אני מתוכנתת. אני רואה קשרים רעים בהם בנות אפילו לא יודעות שהן סובלות. הם קוראים לזה אהבה. איזה מזל שהיא לא מתחתנת עם זה :/ כי בעולם אדוק יותר היא הייתה.
    אז זה נראה לי אפילו הכרחי. להכיר את עצמיך לפני שאתה עורך היכרות עם מישהו אחר. לדעת לפני מי אתה וכמה אתה נותן. מה טוב לך. להיות עם כוננות למעלה.

    כככןןן. נשרטים. אבל… היי. זה לא יותר גרוע ממשבר עם חברה אם לוקחים הכל בפרופורציות. זה חלק מהחיים. צריך לגעת להתמודד כדי שאחר כך עם אדם חשוב יותר הנפילה שלך לא תרסק לך את כל העצמות. תני להן להתחזק כדי שבמצב אמת תקומי רק עם שריטה.
    אני כבר לא מפחדת. אין לי ממה לפחד. גם אם מישהו יעזוב אותי. אני אוהבת את עצמי יותר. ואני אהיה בסדר. ואני יודעת את זה כי כבר התנסתי. וזה הכי חשוב שבעולם. אם אסטרונאוט לא יעשה הדמיית ירח אז בירח הוא… אבוי

    08/02/2015 03:22

צודקת אבל אני כן רואה עצמי כמודעת, ואל תדאגי אני לא התחתן בפגישה השנייה, אני לא מטומטמת וגם מאוד פחדנית הגיד לך מה שאמרתי פעם לעדי אחותי החדשה, אני כן אעשה את זה בשידוכים כמו שעושים בעולם החרדי ואני כן הבטיח להיתחתן, אבל לפני זה אני ארצה לפחות לפחות חצי שנה של אירוסין שזה מותר, מאירוסים אפשר גם לגלות דברים ולבטל את הכול, אבל מה שאני באמת רוצה לגלות באירוסין זה אם אני מצליחה לסמוך עליו, לכן ארצה תקופה מאוד ארוכה של אירוסין וכן כבר קרו מיקרים ששמעתי שכבר באירוסין מבטלים, את יודעת מה ההבדל בין אירוסין לחבר? זה שאתה יודעה שאשכרה אחרי זה אתה הבטחת ואתה גם תקיים להיתחתן ואצל החרדים כימעט ואין גירושים מנסים לשמור על הבית כמה שאפשר, שאתה יודעה את זה אתה לא רק תבדוק בזכוכית מגדלת את הפרטנר שלך אלה במיקרוסקופ כי אחר כך מאוד יהיה קשה למצוא פתרונות, שני הצדדים ידועים זאת ושני הצדדים במודע וגם שני הצדדים יודעים שבוחנים אותם והם בוחנים את הצד השני, אף אחד לא רוצה לפול בפח ובלימודים במדרשה גם מלמדים איך לבחון את בן הזוג עוד מהשידוך הראשון ועד לסוף האירוסים בעצם אפילו עד ניתנת הטבעת יש מקום למיבחנים, כולם יודעים זאת מקבלים זאת, לדעתי זה יותר בטוח, ובקשר לרע? אני מכירה את עצמי ועברתי הרבה רע ומשברים בחיים גם בלי בנים, וששני בני זוג באים באמת בנכונות להיות בשביל האחר ולהתמודד עם כול קושי ביחד, אז גם את הרע הזה הם יעברו גם אם מדובר ברע של אחד לשני, הם ידעו מראש למה הם נכנסים עוד מתוקפת המבחנים הם יצרו לעצמם תמונה כוללת אוביקטיבית לא לפרטי פרטים אבל כולל של למה הם נכנסים, אני עדיין חושבת שזה יותר בטוח וטוב, מה את אומרת? כי אני לא אוהבת משחקים אין לי צרוך ביזבוז זמן מיותר על משחקים אני אוהבת רצינות ונאמנות ועל ידי כך אולי גם אמצא את זה בעזרת השם . נ.ב, תבדקי עוד שתי דקות את תייבת הדואר שלך, לליט

08/02/2015 04:35

    לא את מתעלמת מהטיעון המרכזי. בפועל דברים אחרים מאשר ב"כמעט" או בתאוריה. עד שאת לא באמת גרה עם מישהו ומתנהגת כאילו אתם נשואים, עוד לא פגשת בכל ההפתעות. מה לעשות. אנשים לפעמים מפתיעים את עצמם ואחד את השני. זה לא עניין של להיות מטומטם. או רע. אלה כפשוט… לא מתאים. גם הרבה פעמים סיטואציה מסויימת מוציאה בין דני אנשים כימיה טובה וסיטואציה אחרת כימיה רעה. זה לא במודע ולא בנשלט ואין אופציה להכיר את זה עד שלא מתנסים.

    08/02/2015 18:17

זה מדהים, ורואים שזה בא מהלב.
את כותבת בצורה אמינה מאד, גם אם זה רק כמה משפטים.
ממש אהבתי.
*עלו עוד פרקים בסיפור שלי, אשמח מאד אם תקראי.*

09/02/2015 00:27

וזה לא ממש נקרא שיר את יודעת… זה מן כמה שורות.
אולי תשני את זה לסיפורים לפי נושא? ובתגיות תכתבי את הנושא האמיתי של הקטע הקצרצ'יק הזה?

09/02/2015 00:28

מקסים, אפילו שאני לא בטוחה שהבנתי אותו לגמרי. השורה האחרונה הזכירה לי שיר של הסמיתס, יש מצב שזה זה?

08/03/2015 23:55

כן… רשמתי בתגובות שזה כן (: asleep

09/03/2015 12:23
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך