מועדים לשמחה
מועדים לשמחה לכל בכותבות והכותבים הצעירים שאני מאד אוהבת לאהוב.
למרות שהחלטתי כי לא אכתוב ולו מלה באתר הרגשתי צורך הערב כן לכתוב (בתקווה שלא ימחק כמעט כרגיל).
אני עוברת ימים מאד מאד קשים כאשר האיש האציל האיש שהוא כל חיי האיש שהוא אהבת חיי מאושפז בבית חולים ומצבו מאד מאד קשה.
למה אני כותבת זאת ? אתם כולכם נערות ונערים צעירים ולעיתים אני שמה לב שאתם מתרגזים ולא מרוצים מדברים חסרי ערך לחלוטין, לעיתים יש סכסוכים עם ההורים, לעיתים בבית הספר וכו' וכו' זה מצב שכיח בגילכם אך אני רוצה לקחת אתכם למקום אחר למקום של חולי וסבל ולכן וכאן הפואנטה מה אני רוצה לומר ולכן תשתדלו להתנהג יפה עם ההורים שהם בסך הכל רוצים את טובתכם, אין הורה לפחות לפי מיטב הכרתי שרוצה כי לילדו יהיה רע אין כזה דבר וגם אם כועסים עליכם ולעיתים לא בצדק תדלגו תעבירו אותה הלאה ושימרו על בריאותם.
אמר לי פעם איש נבון מאד מאד "כשיש הורים יש לנו עולם ומלואו" צדק האיש נכון ???????????
אני מאחלת לכולכם ולכל בני ביתכם מועדים לשמחה חגים וזמנים לששון , תשבו בסוכה ואני מתחייבת כי אהיה האושפיזין בכל אחת מהסוכות שבו תרצו לארחני.
מקווה שתקראו זאת והלוואי ולא ימחק באהבה בקי ♥♥♥♥
תגובות (2)
חחחחח XD שלומית בונה סוכה מורכבת ירוקה ^_^
בקי שלייייייייי :)
אהובה את על ליבי אני כול כך מסכימה איתך
הרבה נערים ונערות לצערנו היום חושבים שמצבם קשה אבל אולי כן אני לא אומרת נגד
אבל למה סתם הם עוד קטנים אני אומרת מסכנים אלה שיש להם חיים אפורים באמת
את פשוט מהממת ואני מסכימה איתך
אני רוצה להגיד לך שיש ה׳ למעלה והוא שומע לתפילות של כולנו
אוהבת שרית
נשמה שלי אם היית לידי הייתי נותנת לך חיבוק גדול גדול גדול , נכנסת עמוק לתוך לבי ואני פשוט מאושרת שחזרת לכתוב, אנא אל תעזבי , תמשיכי לכתוב , לבטא את מה שיש על לבך .
אני יודעת מעצמי כאשר קשה לי על הלב הכתיבה מאד מאד מרגיעה .
אם יש ימים קשים תנסי להבליג ולעבור הלאה את בת מוערכת אצל ההורים שלך ואת אחות טובה לאחייך הקטנים כל הדברים הללו צריכים לשמח אותך כי אין כמו משפחה תומכת ואוהבת.
חג שמח מתוקה שלי והלוואי ורק בשורות נשמע הלוואי אמן ואמן באהבה בקי ♥♥♥