עוצמת עיניים- פרק ראשון

shayush9 07/03/2014 512 צפיות אין תגובות

פרק 1:
שמעתי את השעון המעורר מצלצל ולא רצתי לקום, המיטה הכל כך נוחה סיפקה לי מפלט טוב מהשיחה שההורים שלי רצו לקיים איתי הבוקר.. "יערונת? את ערה??" שמעתי את קולה של אימי "אני קמה!" צעקתי לה בעצבים.. הסתכלתי במראה של המקלחת רגע לפני שצחצתי שיניים, שיערי הבלונדיני גלש בגלים עד הצלעות שלי והעיניים הכחולות שלי נראו עייפות, שטפתי את פני וצחצחתי את שיני באיטיות, אחר כך אחרי בדיקה מקיפה של הארון לבשתי ג'ינס קצר וגופיית פסים, את שערי אספתי לקוקו גבוה ומרחתי מעט מסקרה על הריסים שלי.. כשירדתי לסלון ההורים שלי ישבו סביב שולחן האוכל כשלידם נעמה- אחותי בת השלוש ועל ידיה של אימי רות- אחותי בת החצי שנה..
לשבת לאכול ארוחת בוקר ביחד באמצע השבוע זה משהו שהיה קורה רק כשיש הודעה חשובה באמת.. כמו לפני שלוש שנים כשההורים שלי סיפרו לי שאחרי 13 שנה כבת יחידה אני הולכת להפוך לבת בכורה וכמו לפני חצי שנה שסיפרו לי שרות הולכת להיוולד. "עוד ילד?" שאלתי את ההורים שלי בגיחוך ולקחתי את רות מידיה של אימי, ממלאת את פניה בנשיקות עדינות "לא" אמרת אבי בקול רציני וסימן לי לשבת.. התיישבתי "אנחנו מתגרשים" הוא הודיע בקרירות.. "אתם מה?!" שאלה נעמה בהפתעה, היא לא הבינה מה זה אומר, אימי דפקה באבא שלי מרפק "מתוקה.. זה אומר שאבא לא יגור איתנו יותר, הוא נוסע לגור באמריקה והוא כבר לא יהיה חלק מהמשפחה" היא אמרה בעדינות "באמריקה?! אני יודעת שאתם רבים המון בזמן האחרון.. אבל אמריקה?!" שאלתי מופתעת "כן.. את זוכרת שלפני שנה אבא נסע לשם?" שאלה אימי ולא חיכתה לתשובה אלא המשיכה "אז מסתבר שפרי הנסיעה הזו היא תינוקת.. בת שלושה חודשים!" אמרה אימי בכעס.. לא ידעתי מה להגיד.. ההורים שלי סיפרו יותר מידי ליד אחותי ובכעס גדול אחד לשני "אני לוקחת אותן לגן, בסדר?! אנחנו נדבר בצהריים" אמרתי להם "אני כבר לא אהיה כאן" אבי אמר.. נעמה רצה וחיבקה אותו ואני קמתי, מעבירה את רות לאמא שלי "לא משנה… נתראה בצהריים" אמרתי לה ויצאתי במהירות מהבית.

הלכתי אל הבית שלי ניר, החבר שלי, רציתי את החיבוק החם שלו.. רציתי את המילים שלו שירגיעו אותי, הוא חיכה לי ממש מחוץ לבית שלי, מחייך חיוך גדול כשהוא רואה אותי "היי יפה" הוא אמר והצמיד אותי אליו, הריח שלו היה כל כך מוכר וכל כך אוהב שלא רציתי לעזוב אותו לעולם והתחלתי לבכות.. ידעתי שהוא מופתע "מה קרה יערה?" הוא שאל ושחרר מעט את חיבוקו כדי לראות את עיני , הוא ניגב לי בעדינות את הדמעות "ההורים שלי מתגרשים" אמרתי לו ופרץ חדש של דמעות זרם מעיני "מה קרה?" הוא שאל שוב "מסתבר שאבא שלי בגד באמא שלי, באמריקה ועכשיו נולדה לו תינוקת שקטנה מרות בשלושה חודשים והוא נוסע לגור איתם" סיפרתי במהירות בין כל הדמעות. ההורים שלי ניר היו גרושים כבר מספר שנים והוא ידע למה אני עצובה כל כך "יהיה בסדר.. יש לך אותי" הוא אמר ונישק את מצחי בעדינות


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך