אני לא גיטרה
אנא, אני רק בן אדם,
וזה קורע אותי מבפנים.
בבקשה ממך, היי החלטית!
אל תתגרי. אמרי לי הכול!
חדלי מלתת בי את מבטייך המתגרים,
מדוע אינך יכולה להשתמש במילים?
את הרי יודעת כמה שאני ביישן,
את מבינה שאני לא יכול לגשת אלייך ופשוט לשאול או לומר.
אז מדוע אינך עושה את הצעד הראשון?
את רק יושבת שם, עם מבטך המחויך ולא עושה דבר.
את מתעללת בי, באמת, עם החיוך הזה שלך.
ואני יושב, בוהה, ממשיך לחכות לך.
אני כותב לעצמי ומסתיר במגירה.
די!
אנא הפסיקי לפרוט על מיתרי לבי,
אני לא גיטרה.
שלך, אוהב (בסוד), ידידך.
תגובות (34)
שיר או לא, זה עדיין יפה, ומציאותי בהחלט. עם כל הקטע של הבנות שהמון פעמים לא אומרות ישירות וזה מבלבל ולפעמים גם מעצבן (אני עצמי בת, אבל במקרים מסויימים מעדיפה ישירות), ואני מניחה שזה לא מקל על אנשים ביישנים.. אבל אין מה לעשות, משום מה נקבע בחברה שבנים מתחילים עם בנות, והצעד הראשון מוטל עליהם:\ בכל מקרה, אהבתי.
תודה: )
אני אהבתי את זה מאוד, בנות זה עם מבלבל וחצי [אמרה בת]
אפשר לשאול אם זה אמיתי? אם לאדון דני יש לב?
הא?
הא?!?!?!?!?!?!
[סתם, לא באמת. אבל ברצינות, זה אמיתי?]
כמו שאמרתי, זה סתם…
שיר יפה :)
קיבלת השראה מהשיר אני גיטרה?
תודה על תשומת הלב והמחמאה. זה חשוב לי, אחרת לא הייתי מפרסם דבר שכזה.
חחח של בני אמדורסקי? לא, ממש לא.
אם זה היה אמיתי, אני בטוחה שהיא הייתה רצה אלייך.
זה כובש ויפהפה.
את אומרת שאני צריך להראות לה?
למה לא?
כי זה מביך…
מביך… אם לא תעשה כלום, מחר מישהו אחר יהיה איתה. (פסיכולוגיה הפוכה)
אז מה כבר תפסיד? היא תגיד לא? נו… בקטנה. היא תגיד כן? מזל טוב:)
אבל… אמאלה…
חחחחח אל תיתן לפחד לעצור אותך.
:(
זה כול שיש לי לומר בתגובה.
בנים. אתם כל כך קשים להבנה.
בנות, אתן הכי מובנות וישירות בעולם. ולכן לא כתבתי את השיר הזה מעולם.
חחחחח.. נו אם אנחנו כל כך מובנות, אז פשוט תראה לה את זה כבר!!
אני מאוד מקווה שלא עבר יותר מידי זמן ושזה עדיין רלוונטי.. כי לדעתי אתה צריך להראות לה את זה.. מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות? טוב יש הרבה דברים גרועים *לא מעודדת שכמותי* אבל, יכול להיות שהיא תגיד כן וזה יהיה שווה את הכל..
וחוץ מזה.. "לא" הרבה יותר עדיף מ"מה אם?" …
ממש יפה אהבתי !
תודה.
נחמד, זה די קרע אותי מבפנים שאתה מרגיש ככה והעביר בי צמרמורת קלה. אהבתי, זה היה פשוט נחמד.
תודה:)
משום מה דווקא השיר הזה שלי ממש פופולרי…
דני, דניאל
איזה שגיאות בסיפור היו לי? אוקיי תודה שזה מדהים אבל התגובה הייתה אגרסיבית מעט. אני לא חושבת שהיו לי שגיאות, שגיאות כתיב בטוח שלא. פשוט תגיד אם ראית משהו לא כשורה, זה חשוב.
היא לא הייתה אגרסיבית, פשוט יש לי הומור דפוק.
שמתי לב.
חחח באמת?
כן. וגם אני לא מצליחה להיכנס לקישור שצריך לשלוח לתחרות הסיפורים. ברור שבא לי להשתתף אבל אני לא יכולה להיכנס לקישור.
מה זאת אומרת לא יכולה להיכנס לקישור? תעשי העתק הדבק משורת הכתובת למייל.
אמרת לשלוח למייל שלך. אני לא יכולה לשלוח. עשית קישור עם הכתובת מייל שלך והופיע כזה צג צהוב של דואר. אני לא יכולה לשלוח לך את הקישור. זה מסובך אני לא יודעת איך להסביר את זה. אבל אם אתה רוצה שהסיפור יהיה בתחרות פשוט תכתוב לך את השם שלי ושל הסיפור ותוסיף לרשימה שלך.
חחח את יכולה להעתיק את כתובת המייל ששלחתי לך ולהדביק אותה בשורת הנמען בוכנת המייל שלך ואז להדביק את הקישור לסיפור בשורת התוכן. Lol. כמובן שאני יכול פשוט לסמן לעצמי שאת משתתפת אבל אני מעדיף שהכול מסודר ומאורגן אצלי במייל.
חחחח טוב
שלחתי. תשלח לי הודעה כשזה נשלח בבקשה
חחח די זה מקסים, זה אולי דרוש קצת עיבוד אבל גרם לי עונג לא מהעולם הזה לקרוא ולחיוך דק. נדוש זה רק כשנמאס, מה שכתבת לא מאוס כלל כי זו זווית אחרת לסיטואציה ידועה אולי אבל עם הגשה טובה ומקורית ובאמת יש הרבה ביקוש לז'אנר הזה אז אל.
אגב, זה נשמע מדהים מה שיש לך איתה ומלא התרגשות. אתה חושב שהיא קוראת את זה? אולי. בכל אופן זה בטח מאוד מפחיד לעשות צעד כי זה יכול לכאוב או אי הבנות או מבוכה וזה ממש עדין לך. הייתי הולכת על דברים עדינים יותר כדי לפענח את הסיטואציה כמו שצריך כדי שלא יהיו אי הבנות או הפתעות. זה קל לברר משאתה חושב (: אם זה רלוונטי לך ובא לך עצה מאדם רנדומלי תשלח לי משהו בפרטי, יש סימנים שלא צריך להגיע למצב מובך כדי להבין אותם