אגדות של מציאות

איש בלי שם 03/01/2016 1097 צפיות 8 תגובות
כן..

נגעתי ברצפת השמיים, חמה כוננה בלהט
תפרתי את צלי בצלך, הילד שלא גדל, לידך.

פי ממרה את פי, אני נוזף בחומריותי
ביקשתי מאל רגליים, בן הים המהלך, לצידך.

רק רגע בין הזמנים, אני ואני לא מתראים
נגסתי בתפוח, הנסיך שנדם ברוח, ליבו פתוח.

קראתי לך וקראתי בך, בין דפים ובין ההפך שברח
פיזרתי פירורים, עלם חכם ותמים, לך ולשנים.

ביקשתי אותך מבלי לדעת לבקש, רק לשאול
אני חיה, אהבה כמכה, אנצל בנשיקה.

אגדות וסיפורים, בין מציאות לדמיון מתגשמים
אני לא אלא אמיתי, מבקש אותך בשקט לעצמי.


תגובות (8)

שלום לך איש בלי שם(שלפי השירים המדהימים שלו אני סבורה שדווקא קיבל שם מאד טוב באתר.) ראשית, אני חייבת לכתוב כי קראתי עוד כמה מיצירותייך, ואני חושבת שאתה כותב ומביע את עצמך בצורה מדהימה. והדימויים שלך מאד מעניינים ונכונים. אשרייך. אך את השיר הזה אני מתקשה לאהוב. האם אתה מעוניין בביקורת בונה? (חייבת לציין שאינני אחת המתמחה בתחום כתיבת השירים, אלא בסיפורים. אבל אני חושבת שתמיד נחמד לקבל זווית ראיה אחרת.)
מחכה לתגובה שלך(:

03/01/2016 20:34

    תמיד אשמח.
    תודה על המחמאות, העלה לי חיוך..
    השירים שאני כותב ברובם המוחלט הם מחשבות רנדומליות שרצות לי שבראש וכמעט שלא מושקעת בהם מחשבה יתרה מעבר..ולכן זה צפוי שיהיו כאלה שלא יאהבו.
    ולמרות כל זה, ביקורת היא דבר טוב..
    אז לכי על זה.

    03/01/2016 20:56

    אני שמחה על התגובה שלך. נחמד לדעת שאתה אדם עם ראש פתוח והולך עם הביקורת יד ביד. אני חושבת שהתחושה העיקרית שהשיר הזה הביא לי הוא תחושת בלבול. הרגשתי שהכול מעט מפוזר, פיתחת רעיון אחד ומיד קפצת לאחר כאילו שהקודם פרח מראשך. ואני חושבת שכל המצב הזה יוצר תמונה לא ברורה בנוגע לכוונה של השיר. אני לפחות, התקשיתי להבין מה כוונתך ולכן לא הצלחתי להתחבר לשיר. יש שירים שיאה להם כך, אך אני חושבת שזהו סגנון שלא מתאים לכל שיר. ולמרות הנוקשות המדכאת שבתגובה הזו, מקווה שתאמין לי כשאציין שוב שאני מאד אוהב את צורת ההבעה והכתיבה שלך בשאר שירייך.
    אז אני מקווה שהביקורת עזרה לך איכשהו ושלא קשקשתי סתם שטויות. אשמח לקבל את התגובה שלך(:

    03/01/2016 21:08

דרך אגב, שכחתי להוסיף ששירים עם מחשבות רנדומליים הם בהחלט סגנון נהדר שיכול להפוך לסיפור הצלחה. אך צריך תמיד לזכור לשים את ה"דבק המחבר" בין רעיון לרעיון, כך שדבר יוביל לדבר. (לפחות כך אני חושבת.)

03/01/2016 21:11

את צודקת, בשתי התגובות שלך..
וכן, יש דברים שחסרים בשירים מסויימים שכשמופיעים, כמו בשירים אחרים..הופכים אותם למובנים ואולי גם לשלמים יותר.
אבל..
בגלל שכתיבה היא כלי שעוזר לי להבין את עצמי ואת המחשבות שלי, אני מעדיף שלא לגעת כדי שאוכל לרדת לסוף דעתי מבלי לבלבל ולהתבלבל..
לעיתים כן אערוך ואסדר ובאמת לפעמים התוצר המוגמר יהיה משויף יותר( הקטעים תה ושמו יסמין, אמיר הלוך ושוב, רוב קטעי "רוח שטות" למיניהם).
מבין אותך, ואולי מעכשיו אשים לב יותר לקטעים מסוימים בעלי פוטנציאל עריכה..
תודה רבה לך:)

03/01/2016 21:45

הכותב האהוב עליי באתר, פשוט תענוג צרוף לקרוא כל דבר שאתה מעלה לכאן וזה פשוט משמח אוי כל פעם מחדש, אין לך שמץ של מושג כמה הפעת עליי בתה ושמו יסמין ואמיר הלוך ושוב, אני חושבת שהיכולות שלך מופלאות והן מדהימות אותי כל פעם מחדש, אני יודעת שיצאה לי תגובה חנפנית להחליא אבל היי, כשיש כאלה שמגיעות להם מחמאות הם צריכים לקבל אותן ואתה בהחלט אחד מזה, אמנם הקטע הוא לא ארוך הוא מעורר השראה או משהו אבל אני מאוד אוהבת את צורת המחשבה שלך ואת הדרך שאתה מעביר דברים ואני בטוחה שאני אקרא את זה עוד כמה פעמים, יום טוב לך ומלא אהבה. (ושוב תודה לך על תה ושמו יסמין כי אני דיי בטוחה עם ע\כמה קיטשי ומוגזם שזה נשמע שהקטע הזה שינה לי את החיים)

03/01/2016 23:40

שמתי לב שהתגובה מבולגנת להחליא, סליחה על טעויות המקלדת הרבות והעצובות

03/01/2016 23:41

מגי מיי את פשוט מקסימה!
התגובה שלך גרמה לחיוך של ענווה, ותודה לך.
טוב לדעת שיש אנשים שהקטעים שלי עושים בהם משהו, עושה נעים.
:)

04/01/2016 00:02
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך