אגדה, אגדה
אגדה אגדה,
אותך כה אוהב
אגדה אגדה,
יפה עם לב זהב
אגדה אגדה,
אמרי לי כבר עכשיו-
איך זה להיוולד בתוך אוטובוס?!
נולדת באוטובוס יפה ורכה,
עינים ירוקות כצבע "אגד", או קקה
(כמובן רק קקה של משהו שאכל דשא…)
עורך לבן כצבעו של סמל החברה,
אך לא אוכל לראותך (כי אין לי מושג מי את) וזה כל-כך נורא :D…
אגדונית שלי,
התאהבתי. ואין מה לעשות
אגונה שלי,
מטרתי בחיים היא רק אותך לראות…
לפגוש אותך יפה שלי-
יהיה הדבר המושלם 3>,
אגדה הגדי נא:
האם יש עוד כמוך בעולם?
אגדה אגדה,
אותך כה אוהב
אגדה אגדה,
יפה עם לב זהב
אגדה אגדה,
אמרי לי כבר עכשיו-
איך זה להיוולד בתוך אוטובוס?!
ואם יום אחד נתחתן…
רק תדעי,
אקריב את חיי בשבילך
(זאת אומרת לא למות אלא לסגור לך את הדלתות כל הזמן כי את באמת נולדת באוטובוס [חח])
אתן את כולי למענך
אגדה, אגדההה
תגובות (21)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
רחלי לא עושה לך טוב!!!
XDDDDDDDDDDDDDDD
גם אתן שמעתן על הילדה הזאת? חשבתי שרק הכיתה שלי קראה את זה…
מה?!?!?!?!?!?
חחחחחח
שחר- עכשיו תכתבי שיר על אחוזבת!!!
כן, גם אתן קראתם על זה…. שיעור לשון?
כן…
XDDDDDDDDDDD
חחחחחחח מזל שלא קראו לי ככה… אנשים מוזרים.
גם ילדה שקוראים לה עצמאות!
את בכיתה ז'?
כן. אולי אנחנו באותו בית ספר? (לא נראה לי…)
אני גרה ברמת גן.
את?
תל אביב, די קרוב לשם…
יאי…
הלוואי שהיה בבית ספר הזה עוד מישהו משוגע בצורה טובה כמוני, אבל כולם משוגעים פסיכים. לפחות בשכבת ז'. אני קוראת לזה "בית ספר טיפולי".
אני קוראת לכיתה שלי "כיתה טיפולית" XDDDDDDD…
אז כולנו טיפוליות….. גם שם יש חבורת ערסים שמפריעים אפילו כשהם בחוץ וכל חצי דקה יוצאים?
כן…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני וריקי חכמות בטיפשותנו!
יאיאייייייי אעאעאעאעאעא
יאיייייייייייייייייייייייייייייי
זה היה רעיון שלי שתכתבי ולא נתת לי קרדיט. מעצנת.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
וריקי? אני דווקא קוראת לכיתה שלנו בית חולים עקב הפציעות ושבירות היד הרבות שבה….
אבל גם כיתה טיפולית נכון.
כן…
אני ושחר חכמות בטיפשותינוווווווווווווו!!!!
מיק, התחברי נא למייל, עזרי לי להפריד בין חברותינו הרבות.
לא רבות כמו הרבה, רבות כמו ריב.