When the sun is rising above the mountains

Estonian 07/04/2012 735 צפיות 13 תגובות

When the sun is rising above the mountains,
I want to live, and I want to die.
When the sun is rising above the mountains,
I want to be as close as I can to the sky.

I hear the pan fluets playing,
old melodies.
I hear the birds, which singing,
it reminds me some old memories.

When the sun is rising above the mountains,
nothing could possibly go wrong.
Pounds are clear, cool, like a fountain,
just touching their coolness makes me storng.

I'm laying on the grass and dreaming,
of the world as is.
I want to see all this beauty,
for lots of years.

Ah…

When the sun is rising above the mountain,
trees are dancing the original dance.
And the wind earses every pain,
once again I feel that sense.

I'm laying on the grass and dreaming,
of the world as is.
I want to see all this beauty,
for lots of years.

Ah… ah… ah… ah…

I'm laying on the grass and dreaming,
of the world as is.
I want to see all this beauty,
for lots of years.

When the sun is rising above the mountains…


תגובות (13)

רציתי לדעת איזה קשרים יש לך עם המערכת אין ספק שהם קשרים מאד מאד קרובים כי את הסיפורים של אפילו מהיום ה-7 לחדש אישרו כבר ואילו את שלי ונראה לי שעוד אחרים לא אישרו מאז ה- 4 לחדש אולי פשוט אותי החליטו לשלוח הביתה וזו זכותם קטונתי אך מה עם השאר גם הם עלולים לאבד את מטה לחמם ?

07/04/2012 06:21

תומכת! XD

07/04/2012 07:06

כן, באמת מה הקטע?
למה בזמן שכולם מחכים שהסיפורים שלהם יעלו שלך עולים מהרגע שאתה שולח אותם?
יש לך קשרים עם המערכת שאנחנו לא מודעים אליהם?
אני גם תומכת בבקי, משהו פה מוזר -.-

07/04/2012 07:16

אוקיי, כשהיו לי 500 סיפורים, ביום ההולדת שלי, שלחתי בקשה לאתר שהיעלו את הסיפור החמש מאות שלי ביום ההולדת שלי, והם כתבו לי שאני עכשיו יכול להעלות סיפורים בלי שיעברו אישור של המערכת, כלומר, שהסיפורים עולים ברגע שאני מעלה לאתר, ללא בדיקה. אם שמתם לב, בשישי שבת בדרך כלל לא מעלים, ולכן אני מרשה לעצמי להעלות את רוב מה שכתבתי בימים האלו, כדי שהאחרים יוכלו להופיע בעמוד הראשי מתי שאכן מאשרים סיפורים.

07/04/2012 07:57

כמדומני, לי יש הרבה מעל 500 סיפורים. מדוע אני לא קיבלתי כזאת פריבילגיה מהמערכת.? אני מפרגנת לאור בכל ליבי, אך חבל לי על אחרים ועל עצמי שלא קבלנו גם דרך ביטוי יפה כזאת. אין לי בעיה לעבוור אישור של המערכת , אך לפחות שיפרסמו את מה שאחרים ואני כותבים לאתר.זו לא פעם ראשונה שאני שואלת או כותבת, דרך "צור קשר" , אך לדאבוני מעולם לא קיבלתי תשובה נאותה מכם. אבקש תשובה נאותה לכל מה שכתבתי.

07/04/2012 08:54

בקי,
לא אגיד מדוע אני יכולה להבין את החלטות המערכת, מפני שאין בדעתי לפגוע ברגשותייך.
אם כבר אור קיבל פריוילגיה, אז תפרגני לו על כך במקום להתמרמר על העובדה שאת לא קיבלת.
גם אני מופתעת מדוע אני לא מקבלת פריוילגיה, אבל אני יכולה להבין מדוע האתר לא נותן לי אותה (ואני מניחה שהסיבה היא התגובות המבקרות שלי והיחסים שלי עם משתמשים רבים באתר).

אז אני מפרגנת לאור, שקיבל את הפריוילגיה, ובצדק. מגיע לו.
הוא נייטרלי עם שאר המשתמשים באתר, וכותב רק תגובות חיוביות. יש גבול לכל דבר כמובן, אבל את לא תדעי על כך.

מקווה שסיפקתי תשובה.
לין.

07/04/2012 09:37

לא נראה לי שביקשתי את תגובתך

07/04/2012 11:04

בקי, למען האמת, גם אני תהיתי איך לא קיבלת גם, אבל זאת לא בשליטתי.

07/04/2012 11:18

בקי,
אני תמיד אוהבת לתת מתנות בלי שמבקשים אותן.

תודה על האהדה,
לין.

07/04/2012 11:18

את התייחסת אליך כאל אוויר אז למה שאקבל את "המתנה" למה ותדעי לך שאני האדם המפרגן ביותר בעולם ממש תפנימי זאת וחלילה וחס עיני לא צרה באור, חלילה וחב , אור הוא עילוי נער צעיר שכותב משמכמו ומעלה תמיד פירגנתי והגבתי בהמון אהבה ליצירות הפאר שלה , השאלה שלי היא מאד ברורה ונראה לי גם צודקת??????????!!!!!!!!

07/04/2012 11:34

אור יקירי אין לי דבר וחצי דבר אליך, נראה לי שהפירגון שלי כלפיך הוא אדיר כי אתה ממש אבל ממש גאון, תמיד איחלתי לך איחולים מפה עד להודעה חדשה.
השאלה שלי היא למערכת ולא נראה לי שאתה צריך להיפגע מכך או הסנגורית שלך לין???????????????????????????????????????

תודה שבוע טוב וחג פסח שמח ♥♥♥

07/04/2012 11:36

בקי,
מדהים אותי כל פעם מחדש לראות כיצד אישה בגילך המופלג משכמתה ומעלתה מצליחה להוכיח לי שהיא לא התבגרה. את מתנהגת כמו בת נוער חסרת כל תקנה, והשימוש בהרבה מאוד סימני שאלה לא ממש מרתיע אותי.

בברכה חמה (ושנונה למדי, אם תרשי לי),
לין.

07/04/2012 12:23

תודה לין ♥

07/04/2012 12:25
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך