שוב ושוב:
שוב מול אותה המראה…
שוב אותה אשליה…
שוב ושוב ושוב, חלומות מתנפצים…
שוב ושוב, הם נעלמים.
שוב אותה הילדה…
שוב מול אותה המראה…
שוב ושוב ושוב, את נעלמת…
שוב ושוב, פתאום את נשארת.
במראה רואה פנים…
הפנים בכלל לא זהים…
לא ולא ולא, לי לא זהים…
לא ולא, הם נפלאים.
מתוך המראה הזאת…
ילדה יצאה לחיות…
לחיות בעולם משלה, לחיות עם מלא אהבה!
שוב ושוב ושוב, חלומות מתנפצים…
שוב ושוב, הם נעלמים…
שוב ושוב ושוב, את בחיים…
שוב ושוב, תפנימי בפנים…
שוב אותה הילדה…
לי היא אומרת, "תודה".
שוב ושוב ושוב, היא נעלמת…
שוב ושוב, מחליטה שנשארת.
תגובות (11)
ערב טוב סופר צעיר :)
ממש אהבתי 5+
תודה רבה ♥
מקסים! אפשר להפוך את זה לשיר של ממש!
סופר אתה למדת את ההמשך של המשפט?
( אתה ממש שופך כישרון 5+ , תלמד אותו כי הוא יחזור מעכשיו )
תודה רבה רבה לךךך ♥♥♥
סופר דופר.
ממש ממש מקסים, נורא התרגשתי!!
נשמע לי שיש לך בראש גם מנגינה לשיר, אני צודקת?
+5
אכן צדקת .. :)
ממש מקסים ויפה. אהבתי מאוד את הכתיבה שלך =)
תודה רבה :)))
סופר, דע לך שלפעמים סימני פיסוק יכולים לעשות את ההבדל בין טקסט גרוע לטקסט מצויין, העיקר זה לדעת איך להשתמש בהם ואיך להטות אותם לטובתך.
ואתה הצלחת, וזה מקסים בעיניי!
האווירה המעורפלת של השיר מתחברת מעולה עם השלוש נקודות לאורך כל השיר!(שבכל מקרה אחר הייתי מתנגדת להן, אבל הפעם זה פשוט מתאים ומתחבר ביחד. זה נפלא.)
רק הערה אחת היא לך, אם החלטת לדבוק בשלוש נקודות לאורך כל השיר, עלייך לדבוק בכל שורה ושורה. שבירת רצף השלוש נקודות במקרה הזה תסמן משהו שצריכים להתייחס אליו, משהו מפתיע.
לדוגמא, בבית הרביעי כתבת-
"מתוך המראה הזאת…
ילדה יצאה לחיות…
לחיות בעולם משלה, לחיות עם מלא אהבה!"
לאורך כל השיר יש שלוש נקודות, וכשפתאום יש סימן פיסוק אחד שונה זה מבליט אותו בין כל הטקסט וגורם לנו להתמקד בו, לכן צריך לשמור אותו למשהו חשוב שכדאי שנשים אליו לב. לדוגמא-
"החדר מסתחרר…
ההרגשה מעורפלת…
וראו זה בום!
הילדה נחטפת!"
אתה מבין? אני מקווה שהבנת, אני לא יודעת איך להסביר זאת אחרת.
אבל חוץ מההערה הזאת השיר מדהים לדעתי! קיבלת 5!
וכיף לראות אותך כותב כאן שוב!
תודה על ההערה.. הבנתי.
אבל זה היה משהו חשוב