Thinkfast
זה קצת מאכזב אותי, אפילו שאני ממשיכה ואמשיך לכתוב, זה פשוט מאכזב שאין לסיפורים שלי קוראים. ("כתר הקיסר", "מצריים השחורה", "אתה, אני, אתה ואני?", "המסע בעקבות פאן", "מבצע BAH1")

זה קצת מאכזב

Thinkfast 11/03/2013 690 צפיות 5 תגובות
זה קצת מאכזב אותי, אפילו שאני ממשיכה ואמשיך לכתוב, זה פשוט מאכזב שאין לסיפורים שלי קוראים. ("כתר הקיסר", "מצריים השחורה", "אתה, אני, אתה ואני?", "המסע בעקבות פאן", "מבצע BAH1")

זה קצת מאכזב,
שלסיפור עם המשך,
דווקא הוא, חסר קורא.
אולי מידי פעם תגובה קטנה,
שמעודדת את הכתיבה,
אך לעתים קרובות,
התגובות אינן מגיעות.
אני יכולה לשבת זמן רב,
לכתוב ולהשקיע אפילו עד מחר,
אבל כשמעלים,
העידודים לא מגיעים.
לקטעים קצרים,
לשירים נחמדים,
יש תגובות,
כאלה שעוזרות,
מעוררות ונותנות,
נותנות תחושה של שמחה,
נותנות תחושה של הערכה.
זה קצת מאכזב,
שלסיפור עם המשך,
דווקא הוא,
חסר קורא.


תגובות (5)

אני מסכימה איתך. זה באמת קצת מאכזב שאין לסיפורים קוראים/תגובות, אבל צריך בעיקר להתחבר לכתיבה ואז היא יוצאת טוב. גם מספיק שאת אוהבת את הסיפור וזה מה שחשוב.
הקריאה באתר היא יותר העדפה של כל אחד. לא כולם קוראים את כל הסיפורים שיש באתר והרי זה גם לא אפשרי.
יש סיפורים שהיו להם קוראים אך הם (הקוראים) נעלמו בהמשך, וזה באמת מאכזב כי זה נותן תחושה שהסיפור כבר לא מעניין יותר.
אז אחרי כל החפירה שלי אני אומרת לך, מה לעשות? זה החלטה של כל אחד עם הוא רוצה לקרוא או לא….

11/03/2013 11:24

את צודקת, אבל בהקדמה של כל סיפור היו לי הרבה תגובות, מה קרה שעכשיו הן נעלמו? חוץ מזה, לשירים ולקטעים קצרים שלי (למעשה הם ארוכים, הם פשוט ללא המשך) יש תגובות, מה קרה לסיפורים עם המשך?

11/03/2013 11:44

זה ככה לכולם, אבל שוב, מה אנחנו כבר יכולים לעשות?
עם אחד הקוראים (או במקרה של חלקנו כולם) עזב, אז כבר אין לנו מה להחליט לגבי זה…
אנחנו יכולים רק להתמיד בכתיבה ולקוות שבסיפור הבא שלנו יהיה קוראים/תגובות. (=

11/03/2013 11:49

את צודקת ^^

12/03/2013 07:20

(:

12/03/2013 07:25
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך