sapir13
מישה מכיר את דוב לבן שלי?
כן? לא? לא משנה, בכל אופן, אני עושה עוד כמה כאלה בסגנון (בגלל זה זה בשירים, כי זה במבנה שירי)

הנערה בשמלה הלבנה

sapir13 03/12/2013 780 צפיות 7 תגובות
מישה מכיר את דוב לבן שלי?
כן? לא? לא משנה, בכל אופן, אני עושה עוד כמה כאלה בסגנון (בגלל זה זה בשירים, כי זה במבנה שירי)

שתיקה קטנה,
ציפור,
רפרוף כנפיים אחד,
אחרון.
חיוך בודד שהלך לשלום,
לב שבור,
ללא אפשרות להתחדש.

חושך בחוץ,
חושך בפנים,
משהו ישן, אבד בין השנים.
היד מושטת,
מי יתפוס אותה?
צעד קדימה,
רק לראות אותה.

פוסעת לאט,
בשממה,
כולה זוהרת,
מלאת שמחה.

אני מביט בה,
דרך החושך,
מאחורי העצים הכתומים,
היא כה יפה,
הנערה בשמלה הלבנה.


תגובות (7)

זה כאילו שיר בהמשכים?
בכל אופן, זה כתוב נפלא :)

03/12/2013 13:34

וואו, זה כזה… מקסים. אין לי מילים, זה פשוט מקסים.

03/12/2013 13:35

זה רעיון מקסים! ממש ממש יפה, עכשיו כשהזכרת את הדוב הלבן חלקים מתקשרים לי, פרט לכך הכתיבה מרשימה ומהפנטת, אם זה שיר בהמשכים אני עוד יותר אשמח להתמיד לקרוא :) כבר ציינתי שאהבתי? ;)

03/12/2013 13:58

ממש אהבתי את השיר :)
נ.ב- גם את שמת לב שכל הכותבים הוותיקים נעלמו פתאום מהאתר .. :( פתאום האתר נראה ריק ….

03/12/2013 14:41

ווה, ספיאנו! הלו!
הכתיבה שלך מקסימה, והשיר פשוט יפהפה ומתוק. באמת שאין ממש איך לתאר, חוץ מזה שנדמה שהשיר נלקח מספר רב מכר ומתאר אהבה של דמות לאחרת. בכל אופן, מדהים!

04/12/2013 02:10

וואו. פשוט ווואו. ממש אהבתי את השיר, הוא כתוב נפלא ובצורה זורמת. איך שאני ראיתי את זה, השיר מתחלק לשני חלקים- החלק הראשון מורכב מהבית הראשון והבית השני, והוא מדבר על החמצה, דיכאון, עצב וחוסר יכולת להשתנות. והחלק השני מורכב מהבית השלישי והבית הרביעי והוא מדבר על אהבה סודית, לא ממומשת… אפילו שהשיר (בעיניי) מחולק לשני חלקים, הוא זורם מהחלק הראשון לחלק השני בלי בעיה ושני החלקים קשורים זה לזה (אולי בגלל חוסר היכולת להשתנות האהבה לא ממומשת ונשארת סודית?)
חחחח לא בטוחה שלזה התכוונת אבל ככה ראיתי את השיר. בכל מקרה, מהמם! אהבתי הכי את העצים הכתומים… :)

06/12/2013 05:38

אומייגאד אני רואה עכשיו כמה כתבתי *~*
חחחח סורי על החפירה… אני מרגישה עכשיו כמו המורה שלנו לספרות, אשכרה מנתחת את השיר ><

06/12/2013 05:39
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך