אני משולש
אני משולש עם שלוש צלעות,
שלושה קודקודים ומאה ושמונים מעלות.
עלי מרוחים רוטב פיצה ורסק עגבניות,
אני משולש וגם אתה יכול להיות…
פיתגורס אמר איזה משהו עלי ועל צלעות,
אבל צלעות אינן תוספת לפיצה, אז לא יכול להיות.
פיתגורס היה משפטן יווני,
מה הקשר שלו לפיצה? הוא לא פיצאן! וזה לא הגיוני.
עיגול זה סתם דפוק, משולש זה הכי,
אך כשהמציאו את הגלגל, כולם שכחו אותי.
הפסיקו להזיז עגלות עם משולשים,
כולם עברו לגלגלים עגלגלים.
אנשים מטופשים, לא מבינים את העולם,
משולש זה כה מדהים, יודעים את זה כולם.
חייזרים, וגם רוחות, אותי מעריצים,
בולסים משולשי פיצה טעימים ומפליצים.
תגובות (99)
האם אמרתי לך אי פעם עד כמה אני מעריצה אותך?
אתה כותב בצורה מדהימה, מעולם לא חשבתי על משולש בצורה עמוקה שכזאת!
עכשיו גרמת לי להבין עד כמה נטושים ועלובים מרגישים משולשי הפיצה כשמוכרים אותם בעיגולים גדולים, קטנים בין עוד רבים כמותם, לא יכולים לקבל את תשומת הלב וההערכה המגיעה להם.
אתה גאון בן אדם.
תודה רבה.
אכן מצבם של משולשי הפיצה עצוב…
חחח…
הפילוסופים שבנינו יגידו כמה אפשר ללמוד מהשיר הזה על מצבם של האנשים בעולם כיום.
אני חושבת שאפשר ללמוד על מצבם של משולשי הפיצה במציאות עגולה שכזאת. ישר כוח, שיר עם פואנטה אמיתית, ולא שיר עם פואנטה קיטשית של "למה עזבת אותי?" :)
אני שמח שאנשים מבינים ומזדהים עם המסר.
אני גם חושבת שזה טוב אבל שירי אהבה שלי ושל כולם דווקא טובים מאוד!
אני כותבת בכלליות אבל אני בטוחה שיש יוצאים מן הכלל :) סליחה אם פגעתי:)
פיצותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
ריקי! גאד התחברת!
אני מרגישה כל כך רע כי אין לי המשך בשבילך לאהבה שטנית עכשיו….
לא נורא, יש לך פרקים להשלים אז אני לא מרגישה רע.
סליחה, ריהאנה, מה את קשורה פה? יאללה עופי עופי!
סתם P:
נעלבתי.
מאוד.
אני באה לערוף את ראשך!
ערפו את ראשם!
עכשיו נהיית המלכה של הקלפים?
כן!
אני אוהבת מאוד את אליס בארץ הפלאות!
אני מתחפשת לארנב הממהר.
בא לי גם את אליס! בחיים לא קראתי.
אתה מת.
לך לקרוא מיד, אין ספר גאוני יותר מזה.
יש בו כל כך הרבה איגיון ומשפטים חכמים וכל זה תחת מסווה של סיפור ילדים, עליך לקרוא את זה, לא תצטער.
אני מצטער, אבל אני באמצע נמסיס, של אסימוב ואחר כך ברשימה שלי "עולם חדש מופלא"
אז תכניס את זה לרשימה.
או שאני יכולה לכתוב על זה פאנפיק!
נתת לי רעיון.
אבל השורה התחתונה: תקרא את הספר מתישהו טוב?
אני הבת של הכובען ^-^
אתה באמת הבן של הכובען?
אני אליס שהוקפאה בזמן.
אני אליס לידל ואני גאה בזה!
ריקי, אני התגעגעתי אליך!
אתה?! ><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
ברור שהיא הבת של הכובען המטורף!
אם היית מכיר אותה טוב היית מבין D:
לא הבנתי! היא בן או בת?
בת -.-
אדוני, התכונן לקטילה מלכותית מידיה של ריקי הסדיסטית והמזוכיסטית.
לערוף ראשים? *רגע דרמטי* אוי… לן…
אבל סדיסטיות! יאי!
אני אליס הסדיסטית בכבודה ובעצמה, ידידתו של צ'שייר
אתה קורא עכשיו את נמסיס? אדיר! אני יוכל לעשות לך ספוילרים בכל רגע נתון, מוהאהאהאהא…
גם אני לא קראתי את אליס, אבל הנה עובדה מעניינת: האם ידעתם שדמותו של הכובען המטורף מבוססת על דמותו של אייזיק ניוטון בכבודו ובעצמו, מכיוון שגם ניוטון נהג לחבוש כובעים שהשתמשו בכספית תהליך הייצור שלהם (ומכיוון שנשם אדי כספית, אחזו בו ניצני הטירוף)? אה, ובנוסף, דמותו של החתול צ'שייר מתבססת על דמותו של סטיבן הוקינג, מכיוון שגם סטיבן הוקינג הולך ונעלם, וגם אצלו החיוך נעלם אחרון.
סטיבן, סיימתי כבר את נמסיס, היה נהדר, תודה על ההתעניינות. גם עולם חדש מופלא היה מהנה מאוד ואני ממליץ לך, אם לא קראת (למרות שאת הסוף לא כול כך אהבתי, ובזאת מסכים איתי המחבר, אלדוס האקסלי, שמתח ביקורת על הסוף הזה בעצמו, לקראת צאתה של מהדורה מאוחרת יותר של הספר).
ולא באמת נראה לי שיש הרבה אמת בקביעה שהדמות של צ'שייר מבוססת על הוקינג, שנולד במאה שאחרי צאת הספר לאור…
לא הבנת את הבדיחה? הבדיחה מבוססת על העובדה ששליטתו של הוקינג בגופו נעלמת עם הזמן, וכעת הוא מסוגל לשלוט בשרירי פנים בודדים. ומכיוון שחיוכו של החתול צ'שייר נעלם אחרון, חשבתי שיהיה משעשע להשוות בין המקרים. הבנת? לא? אני לא מאשים אותך.
הבנתי את הבדיחה, אך למען אלו שעתידים לראות את דבריך ולקבלם כאמיתות שאין עליהן עוררין, ומבלי שיסתפקו לגביהן, ילכו ויפיצו את השמועה, חשבתי שאולי יהיה כדי שיראו קודם משהו כמו זה שכתבתי.
יכול להיות.
אחרי חולית, בלייד ראנר, ואולי עוד כמה ספרים… נראה איפה אני אשים אותו ברשימה…
העיקר שתקרא.
ממליצה בחום.
אתה יודע שאתה המודל שלי לחיקוי?
בטח שאני יודע שאני המודל שלך לחיקוי.
השאלה היא למה זה ככה?
כי אתה חכם.
כי אתה גאון בעצם, אתה ממש אדיר.
אין לי הסבר.
וואו, תודה! את מתכוונת לזה?
(את לא מכירה אותי…)
או שיש לי.
הסיפורים שלך גאוניים בפשטותם, הדיאלוגים איתך מעניינים.
ויש לי אובססיה להעריץ אנשים לא מוכרים ומסתוריים כדוגמתך, דניאל.
[קראתי את הפרופיל ורציתי להשוויץ]
אני אוהב שמחמיאים לי :)
אני לא יודע אם חוכמה או כשרון הם דברים ראויים להערצה. כי אחרי הכול, אי אפשר לחקות אותם. זה או שנולדים איתם או שלא. הם לא הישג. אבל עדיין, אני אוהב מחמאות, גם אם הן לא לגמרי ראויות.
תודה (עכשיו אני מרגיש גאוותן…)
זה מאוד מעליב. לקחת את דניאל בתור המודל שלי לחיקוי, ולא אותי? אני מאוכזב ממך עמוקות. ואגב, כשחושבים על זה, כל המחמאות שרשמת לדניאל תקפות גם לגבי (למעט "בפשטותם" ו-"דניאל").
כשהיא אמרה גאוניים בפשטותם, היא כנראה התכוונה להגדרה של "אלגנטיים".
ואגב, גם את בלייד ראנר קראתי. הסוף לא הדהים אותי.
בלייד ראנר בעברית?? איפה מצאת כזה דבר בארץ?????
לא יודע, זה פשוט היה שם במדף הספרים שלי.
אתה אדם בר מזל, סטיבן. הספר הזה נדיר בארץ.
עזוב משולש, את המחומש קיפחו :(
למה?
תן לי דוגמה למשהו בצורת מחומש חוץ מהמחומשים בשיעורי גיאומטריה.
הפנטגון
אה. וחוץ מזה?
בניינים שנראים כמו הפנגון…
אהה… ועוד מלא דברים!
חחחחח אהבתי D;
ופיצה! אנחנו כולנו משולשי פיצה…
את לא יודעת כמה זה נכון!
כולנו משולשי פיצה… כמה שזה אמתי…
כולם יודעים שמתומנים זה הכי אחי!
עכשיו באמת הגזמת!
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
משעמם לי.
בואי נפתור את זה ביחד…
יש לך הצעה לפתרון?
כן.
תדבר.
מתומנים זה מגניב.
מתומנים זה מאוד מגניב ^‿^
משולשים הרבה יותר!
גם וגם!!!
אם משעמם לך את יכולה לקרוא את כל הסיפורים באתר.
או [פרסומת סמויה בעוד 3..2…1…] את הסיפור שלי אהבה שטנית!
או את שלי. גם אופציה נחמדה.
אתם רציניים ? ומה עושים המתועשים בעולם שכזה ?
משולשי פיצה זה קולי ><
משולשים לשלטון!
ועוד פרסומת סמויה נחמדה-
יש אצלי הרשמה ובקושי נרשמו.
תגאלו אותי מייסורי? מישהו?
נרשמתי!
חד קרן-לברדור-קסום-נחמד.
אני היא אורין פדוברית ואני עיגול!
אורין!
התגעגעתי!
רייצ'לללל
אתם יודעים מה, את המשושים הכי העלימו! שש. רק שש.
את המצולעים בעלי 42 הצלעות באמת מפלים! והם גם הכי חשובים, אבל זה כבר נושא אחר…
שכחת להוסיף את הלך לישון
הלך לישון? על מה את מדברת?
האמת היא שמערכת התגובות פה פחות טובה מהקודמת לדעתי, אחרי שהם הוסיפו את האופציה לשרשור, כלומר, להגיב על תגובה קודמת, כי אין סדר כרונולוגי לתגובות.
תגובות חדשות, אם הן חלק משרשור, יכולות להיות בכול מקום ברחבי טופס התגובות – למעלה, תקועות באמצע וכדומה, בעוד שבמערכת הישנה, תמיד היו התגובות הכי חדשות מופיעות למטה בטופס.
מה אתם אומרים? צריך לפנות בקשר לזה להנהלת האתר?
אך מה אתה רוצה שהם יעשו?
לדעתי הם יכולים פשוט לעשות אפשרות כזו של הגדלת תגובות, כלומר כאשר תרצה לראות שרשור תגובות תצטרך ללחוץ על כפתור מסוים בתגובה שעליה עשו את אותו שרשור, וכך ייפתחו לך התגובות. כך זה לא יפריע לתגובות הרגילות, וגם זה יהיה הרבה יותר נוח ושמיש.
התגובות יהיו מסודרות לפי סדר כרונולוגי וכול תגובה תהייה "רגילה", אבל שתהייה אפשרות ללחוץ על כפתור שמראה על מה הייתה התגובה הזאת. ככה התגובות יהיו מסודרות בסדר הרגיל של ישן למעלה, חדש למטה וגם אפשר יהיה לבדוק למי כול תגובה נכתבה.
ככה זה פחות או יותר נראה בכול אתר שמכבד את עתמו.
שיר משעשע כראוי,
שביד.
נ.ב
לא להגיב, יש 68 תגובות!
א. תודה.
ב. לא יודע מה להגיד על זה…
קוביות! קנו קוביות! הוסיפו גם מימד שלישי למצולעים שלכם!
השיר מבריק, אבל שכחת גם את הסינוסים, הקוסינוסים והטנגאנס. חוץ מזה, בבית הראשון והשני משקל השורות איום ונורא, ובנוסף אתה מעלה שאלה מסובכת: מה זה לכל הרוחות "פיצאן"? עוד הערה קטנה לסיום (בנוגע לסיום) היא שאני מתעב את המשפט "בולסים משולשי פיצה טעימים ומפליצים". עדיף לך לקצץ ב-"פיצה" (ולהשאיר רק "משולשים" כי ברור במה מדובר), ואני ממליץ בחום למצוא חרוז אחר למילה "מעריצים".
הצעת כמה הצעות לשיפור וציינת מספר דברים שאינם לרוחך. אשמח אם תפרט מדוע. מה רע למשל במילה "מעריצים"?
ולפני שאתה עונה, קח בחשבון שהשיר נכתב בכוונה תחילה כך שהוא מגוחך.
אין לי כל בעיה עם המילה "מעריצים", אבל המילה "מפליצים" גורמת לשיר להשמע ילדותי מדי.
ובכן, זו הייתה המטרה פחות או יותר, שישמע מגוחך. זה נראה לך מגוחך יתר על המידה?
זה לא עניין של מגוחך יתר על המידה, זה פשוט נשמע ילדותי. המדריך, לדוגמה, הוא מגוחך לגמרי אך עדיין נשמע מבריק לגמרי. אתה מבין את הכוונה שלי?
הבנתי (נראה לי). זה כמו שאני לא אשתמש בסלנג כבד ולא אכתוב עם סימני קריאה מרובים בסיפור.
חששתי שמישהו יחשוב ככה על השיר הזה שלי. הייתי צריך להבין שזה יהיה אתה…
אבל ממש אין לי כוח לשנות אותו עכשיו, וכנראה שגם לא יהיה לי אי פעם. מצטער, אבל כנראה שנגזר עליו להשאר כמות שהוא, יצירה עלובה ומטופשת.
ניצחון לקוביות1 מואהאהאהא!
אולי תעשו עד 111 תגובות?
איך זה ניצחון לקוביות? השיר שלהן יותר טוב? כי לא נראה לי שקיים שיר כזה, או בכלל, יצירה ספרותית שמוקדשת לקוביות (באתר). ~מאתגר אותך לכתוב משהו הקשור בקוביות/מהלל קוביות~ (למרות שאתה כותב רציני ומעולם לא פרסמת באתר יצירה מגוחכת להחריד כמוז זו.)
מתומנים.
בטח ריקי, מתומנים.
מתומנימנימנים!!!!
אני ממשיך לא הולך להמשיך בשיחה המפגרת הזאת. מצטער.
ממש*
שיהיה.
(שיגעון בדידות, מתנצלת)
הייתי שמח להמשיך איתך את הפיגור הזה של המתומנים, אבל אני פשוט ממש ממש חולה ואין לי כוח… סורי.
א – תהיה בריא
ב – אני פשוט מפגרת\ מטומטמת\ חסרת שכל\ וכולי מידיי…
:)
מהמשולשים זה הופך לשיחות על ספרים ואז אליס הפלאות ובסוף מתומנים. אני נשארת עם המשולש, אני חולה על פיצה! 3>