אוווושר !!

16/05/2013 595 צפיות תגובה אחת

מכירים את זה?
מכירים את זה שאתם פתאום מגלים את העולם מחדש?
כאילו התחלתם לחיות מההתחלה, אבל עם ניסיון?
כי אם לא,
כדי לכם !
להכיר את ההרגשה-זאת הרגשה מדהימה.
אתה מרגיש כאילו נולדת מההתחלה כאילו החיים מתחילים מחדש אבל השינוי הוא שהם יפים מאושרים ואתה רק רוצה עוד ועוד- כמו סם אך לטובה.
תאמינו לי זה טוב בשבלינו ההרגשה הזאת של הקלה כאילו לקחת אוויר ושחררת- כן קשה לתאר את ההרגשה המדהימה הזאת אבל כדי מאוד לנסות.

ואני הגעתי עלייה אחרי שהבנתי שאני כמעט ושלמה עם איך שאני נראה אך מה שחסר לזה זה שאני מרגישה טיפה שמנמנה (איפלו שאני במשקל די שפוי לגובה שלי ותגידו לי אתם אם אני: מטר: 60 ושוקלת: 51.8 זה נורמאלי? ) גם אם כן זה יזיק להוריד 3 קילו בערך אז זה מה שהחלטתי.
יצאתי לריצה של חצי שעה בערך ופשוט הבנתי שאני אוהבת את זה וככה אני מרגישה טוב עם עצמי ותומכים בי.
אני מציע שכל אחת ואחד ימצא את הדרך שלו לאושר שלו לשלמות עצמית שלו כי תאמינו או לא זה משנה הכל !
את כל נקודת החיים שלך.
כי בכל זאת חיי רק פעם אחת- אז תנצלו כל רגע ורגע שאתם נושמים וחיים ותעשו אותם הרגעים הכי מאושרים שלכם :)
*יכול להיות שאתם חושבים שאני מטומטמת אבל פה אני רק כותבת את דעתי ומנסה לעזור *
תודה לכול מי שקרא זאת ואשמח אם תענו אם אני שוקלת נורמאלי לגילי.
תוודה רבה.


תגובות (1)

אני ממש לא מבינה בכל העניין של משקל, למרות שיותר נכון לומר מסה, אבל למי אכפת?
את צודקת לגמרי בזה שצריך למצוא מקום שטוב לך בו ולהמשיך. אני שונאת ריצה, אבל אוהבת רכיבה על אופניים. אני גם אוהבת לנגן, אבל על פחד הבמה שלי את תוכלי לקרוא אם תקראי את הסיפורים שלי למרות שלא אכפת לי אם לא (זה נשמע כאילו אני נואשת לתגובות, אבל ממש לא אכפת לי אם לא יקראו, העיקר שכתבתי).

16/05/2013 13:48
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך