ilana2908
אני לא יכולה להעלות עוד פרק היום, כי השגתי עבודה. אבל מה אתם חושבים שיקרה??
אהה, והסרט בהתחלה- סרט אמיתי. מי ששואל/ת, אני אפרט בתגובות אם תרצו...

הסירנא- פאנפיק על פרסי ג'קסון- פרק 11

ilana2908 07/07/2013 2357 צפיות 8 תגובות
אני לא יכולה להעלות עוד פרק היום, כי השגתי עבודה. אבל מה אתם חושבים שיקרה??
אהה, והסרט בהתחלה- סרט אמיתי. מי ששואל/ת, אני אפרט בתגובות אם תרצו...

~נקודת מבט של אלין~
מאז שאלינה הזכירה את הספגטי, לא יכולתי להפסיק לחשוב על הסרט.
זה היה סתם סרט שמצאתי בטלויזיה, על אנשים שרצו לדעת מה ברא אותם, סתם סרט מפגר…. אבל היה שם קטע מגעיל אחד, שבגללו אני מפחדת מספגטי.
ברור שלא הצלחתי לישון.
אחרי שעה של להתהפך במיטה, קמתי והלכתי לבדוק את הבית. ראיתי שזה היה פעם בית יפה, אבל עכשיו האבק כיסה כמעט את הכול.
הלכתי במסדרון, מעבירה יד על הקיר. כשהגעתי לסוף, ראיתי 2 חדרים- אחד היה חדר מרווח, עם דלת נוספת. עכשיו הבנתי איפה השירותים השניים.
בחדר השני ישן סמי. ניכנסתי בזהירות לחדר, מפחדת שהרצפה תחרוק ושסמי יתעורר. זה היה חדר רגיל, עם ארון בצד, מיטה ליד הקיר, ושולחן. על השולחן היו מונחים רק כוס עם מים, וכדורי שינה. כנראה סמי לא הצליח להרדם כמוני.
פתאום שמעתי צרחה. מיהרתי על אלינה, רואה שהזרוע הימנית שלה מדממת. פתאום אלינ הזדקפה וצרחה פעם נוספת. לקחתי תחבושת והתחלתי לנקות את הפצע. אלינה התנשפה בכבדות, ואז נרגעה. אבל בהבעתה עדיין היה פחד. "מה קרה לך? את נראית כאילו ראית רוח רפאים…" אמרתי. היא הסתכלה עליי, לקחה נשימה עמוקה, וסיפרה לי על החלום שלה.
"מה זה אומר?" שאלתי. נזכרתי בשורות של הנבואה:
'ליד האיים תמצאו את השבויים'
'ארבעה כוחות, ארבעה יסודות'
"אני חושבת שאני מבינה…" אמרתי בהיסח הדעת. "כן?" שאלה אלינה, לא מאמינה.
"כן, אבל אנחנו צריכים את סמי כדי לדבר על זה. אני לא רוצה לעשות משהו בלעדיו.." אמרתי לאלינה.
"אל תדאגי, יהיה בסדר. אני חושבת.."
"לא עוזרת"
שנינו התחלנו לצחוק כשצלצל הפעמון. הבטנו אחת בשניה, לא מבינות. ואז הבנו- פעמון הדלת. אלינה סימנה לי לא עם הראש, אבל לא הקשבתי. הלכתי לעבר הדלת, פותחת אותה קצת כדי שאני אוכל לראות מי שם.
ציפיתי למפלצת, או משהו עם 2 ראשים, אבל מה שראיתי היה ילד. קטן, כנראה בן 7. אבל הוא עדיין יכול להיות מפלצת, אז לא הכנסתי אותו.
"מי אתה?" דרשתי לדעת.
"אני קולביס, אחד משליחיו של היפנוס. רציתי להגיד שהוא מזמין אתכם לסעוד אצלו מחר בצהריים." אמר הילד והסתלק, משאיר פתק מאחוריו ואותי, מבולבלת יותר מידי.


תגובות (8)

Noa

איזה סרט???
פרק ממש טוב!!!

07/07/2013 07:17

לסרט קוראים פרומתאוס, על שם הטיטאן פרומתאוס. ראיתי את הסרט עם ההורים שלי, ולא ראיתי אותו עד הסוף, כי הוא היה מגעיל מידי. לא ממליצה, ובמיוחד לא הקטע עם הנחש…

07/07/2013 07:37
Noa

חחחחחחחח XDD

07/07/2013 07:39

את מפחדת מספגטי?
ותמשיכי:)

07/07/2013 10:53

כן אני מפחדת מספגטי
אני אמשיך :P

07/07/2013 11:05

עבודה? ספגטי? טיטאנים? תכף תגידי לי לי שגאיה והאדס יצאו לאכול נעליים בתל אביב, ואפרודיטה מתחתנת עם עמוד חשמל, זאוס לומד ריקודים סלוניים עם ארס, פוסידון ואוראנוס יושבים על תיק השקעות, אתנה בונה בית בשבי ציון, שקורונוס והפייסטוס לומדים ביחד מטמטיקה, איריס לומדת גרפיטי בניו אורלינס, הרה רועה פרות עם דרוזים, אפולו רוקד סמבה, וארטמיס צמחונית. ואני? יושבת פה, וכותבת, מה אחרים עושים בזמן שאני מתה לי משעמום!
CATMIO

07/07/2013 12:11

חחחחחחחחח הרגת אותי!!!

08/07/2013 03:12

חחחחחחח קורעעעעעע אהבתייייי

18/08/2013 13:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך