ג'וקר
רק תגיבו לא צריך הרבה כדי לכתוב סיפור רק ביקורת עוזרת

בין אומה שנפלה לאומה שקמה פרק 7-האופרה

ג'וקר 04/08/2013 907 צפיות אין תגובות
רק תגיבו לא צריך הרבה כדי לכתוב סיפור רק ביקורת עוזרת

אני שונא אופרות, הבהרתי זאת רבות בפני חברי ובפני המורים שלי, הבהרתי זאת אלפי פעמים לפני היציאה שלנו, אך הקיסר לא היה מוכן להקשיב, וכך עמדנו ג'ף, אינגווה ואנוכי עמדנו למרגלות בית האופרה הקובנט גארדן, הקיסר התעקש שאני ואינגווה נלך כזוג, לא אהבתי איך שזה נראה אינגווה היתה ממש מרוצה מהסידור הזה, הפגישה נקבעה בשעה שתיים בצהריים, יום שבת הזה היה רגוע ביותר, כאילו העולם עצר מלכת, הפגישה עם הליגה היתה מפלט אחרון לפני השימוש במסדר האופל כך הסביר לי הקיסר, "אתה הולך מהר מידי." העירה לי אינגווה "עוד יחשדו בנו."
"תודה אינגווה." ענה ג'ף במקומי "נראה לי שסקופ הבין." ייתכן שהוא ראה את הכעס בעיני, התחננתי בפני הקיסר להיות חלק מצוות החילוץ אך הקיסר התעקש שאני ואינגווה מתפקדים טוב ביחד, "תראה בזה נחמה." אמר לי רוב ארג'אטו, "לפחות אתה לא תהיה תקוע עם מקסימוס, מקסימוס היה מאסטר במסדר האופל, כמו כל המאסטרים הישנים גם לו היה ראש חיה אבל שלו היה מהמוזרים היה זה ראש של כלב זאב, הוא התלבש תמיד בגלימת קיסר סיני, היות והוא הושפע מתרבות המזרח הרחוק, הוא היה האיש היחיד שהחל להלחם נגד מכירת האופיום לאנשי סין הכבושה, בנוסף לכך מקסימוס יצר את הצד שלו במסדר האופל, הצד הזה התנגד טיפה לדרך הקומוניסטית של הקיסר וזה הרתיח את דמם של הקנאים במסדר, הוא הגיע מסין במיוחד בשביל הפגישה עם חברי הליגה, בנוסף לכישורי הלחימה שלו מקסימוס היה אסטרטג מדרגה ראשונה שהשתווה לבלנקו השונא המושבע שלו. "אתה מוכן?" שאלה אינגווה, "מה?" שאלתי "אנחנו בכניסה." אמר ג'ף שהגיש את הכרטיסים אל השומר הכניסה לבניין האופרה, "מצטער." מלמלתי "אני הייתי טרוד."
"תתרכז אנחנו בפנים!" גער בי ג'ף "אל תריםעליו את הקול ג'ף." אמרה אינגווה. "הוא צודק, אני לא מרוכז." אמרתי, "שש…." סיננה אינגווה ואנחנו נכנסנו אל היציעים שם חיכו לנו המושבים, "איפה נציגי הליגה?" שאלה אינגווה כשהתיישבנו במקומות שהוקצו לנו "הם יגיעו." ענה ג'ף "הם לא צפויים."
"רק שלא יצאו מתוך התיקרה." מלמלתי, הרגשתי ביד האוחזת בחוזקה בידי, נדרכתי ואחזתי את מקל ההליכה שלי בחזקה והבטתי בידי, זו הייתה ידה של אינגווה שנגעה בשלי, "מה לעזלזל את עושה." סיננתי בין שיני "משחקת את המשחק." היא ענתה בחיוך "אני מקווה שהוא ייגמר." מלמלתי "הו אל תדאגו הוא ייגמר מהר יותר מכפי שתוכלו לדמיין." אמר קול מאחורינו שלושתינו הסתובבנו במהירות, מאחורינו ישבו שלושה גברים לבושים בשחור, וכשאני אומר לבושים בשחור אני מדבר על החולצות, המטפחות, והצעיפים שלהם, "אתם הנציגים של ליגת הצללים?" שאלתי מיד ושמעתי איך התזמורת פוצחת במנגינת "חליל הקסם" של מוצארט "ואתם הנציגים של הקיסר פובוס." אמר זה שדיבר ראשון הוא היה בעל שיער חום וארוך שנגע קלות בכתפיים שלו, השני היה בעל שפם דקיק ושיער קצר שחלקו הקידמי הושאר ארוך מספיק בשביל בלורית, השלישי היה מוזר מכולם הוא לבש שחור בדיוק כמו עמיתיו למשלחת אך ללא כל הבעה בפניו עיניו לא הביטו בנו ופיו מלמל שוב ושוב "מה הבחור הממלמל עושה?" שאלתי בשקט "הוא מאתר לחשי קסם עויינים." ענה השני "זה החזק מביננו." הוסיף הראשון. "אבל כעת הבה נדבר בעסקים."
"כן." ענה ג'ף "סקופ דבר איתו." הוא נראה לחוץ, "אוקי כיחכחתי בגרוני היינו צריכים לדבר בשקט, הצופים האחרים הביטו בנו בכעס, "הקיסר מבקש לבלום את הקומץ שמתאגד כנגדו במפלגה הקומונסטית פה." ציטטתי את מה שהורה לי קיאוס מקסימוס לומר "ואיך אנחנו מרוויחים מזה בנו של היפריון?" שאל הראשון "מה קראת לי?" שאלתי בבלבול, "סקופ…" סינן ג'ף "תיצמד לתוכנית!"
"הקיסר אמר שהוא ייתן לכם מקום להקים בסיס לימודים בארצות הברית."
"ואיך זה עוזר לנו?" שאל השני וליטף את שפמו, "שמענו מה קרה לכם כשניסתם להקים מכללה בהונגריה." עניתי בחיוך לא נראה שזה משמח אותם, הראשון הסמיק מזעם ולחש "אל תזלזל בליגת הצללים, אנו אנשי הזרם החדש ואנחנו נביא את הפיתוח והקידמה אל הקסם."
"מה שקיסרות האופל תתמוך ותעזור לכם בזה." אמר ג'ף בשקט, הקוסמים הביטו זה בזה ולבסוף אמר הקוסם הראשון "אנו נעזור לכם, הליגה תשלח לכם תגבורת על מנת להתמודד נגד המורדים הפוליטים הללו." לפתע נשמעה שריקה חדה והקוסם השני קרס על המושב שלי עם חץ נעוץ בליבו "בוגדים!" אמר הראשון בזעם "איך אתם מעיזים.." לפתע נשמעה יריה והצופה שלידי קרס על מושבו הקהל צרח ואני הרמתי את האורח, חור שנוצר על ידי כדור ניקב את מוחו "אני חושבת שפה מגיע הרגע שאני אומרת מה סקורפיוס אמר לכם." אמרה אינגווה "לברוח!" אמר ג'ף ואנחנו קמנו מיד פונים לעבר היציאה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך