בין אומה שנפלה ובין לאומה שקמה פרק-1 על מסדר האופל וקומוניזם
שנת-1948 לונדון,אנגליה
שמי הוא סקורפיוס, סקורפיוס סקארטו ואני לוחם אופל, ידוע לכם שלוחמי אופל הם רעים, אני לא יודע מאיפה, בספרי מדע או בסיפורים שלפני השינה, הרבה בני אדם חושבים שאנו חיות אדם המשתמשים בקסמים שחורים על מנת לממש את רצוננו, התשובה היא כן ולא. אומנם אנו לומדים קסמים אפלים אך אנחנו מדכאים, מזהירים בעינויים ואפילו הורגים כל לוחם אופל או קוסם שלקח יוזמה לעצמו והחל לזמן שדים או להתאגד עם מכשפים שעברו על החוק, רבים יאמרו שזה ברברי ושלאדם אין זכות להרוג אדם אחר ללא משפט ובכן אנו שופטים אותו, לכל לוחם אופל יש סמכות לשפוט כל עוד הוא שופט נכונה לוחמי אופל נחלקים לשלושה דרגות:
1. מתלמד-תלמיד הצמוד למאסטר.
2.אביר אופל או לוחם אופל-דרגת החיילים אין צורך בליווי של מאסטר ויכולת לפסוק דין.
3.מאסטר-מורה וחבר בועידת מסדר האופל. עד כאן סיפרתי לכם על תפקידי, כעת אספר לכם עלי אני לא ברור לי מי אבי או אימי אך זה מעולם לא הטריד אותי, כל חיי חייתי בקיסרות האופל, ארץ נסתרת שחיה על שטחה של האימפריה הרוסית, קיסרות האופל היא הממלכה שהוקמה בידי הקיסר פובוס אנטוניוס, אל זוטר שהוגלה מהאולימפוס, הוא הקים את קיסרות האופל והקים את מסדר האופל שהוא עמד בראשו, הוא זה שאימן אותי וחינך אותי, חברי למסדר היו לוחמי אופל אחרים כגון רוב ארג'אטו, בן למשפחה נוצרית אדוקה מספרד שברחה מהאינקיויזציה, זה היה לפני שהיא נפלה ב-1934, עוד ידיד שלי היה ג'ף רדקליף, הוא נולד למשפחה נוצרית אדוקה, יותר מידי אדוקה עד שהם החליטו לזרוק אותו לנהר התמזה כשראו את שערו האדום כלהבה, הקיסר פובוס שבדיוק היה שם הציל אותו ברגע האחרון ומסר אותו למאסטר נומרוס (שעליו אפרט בפרק הבא). האמת היא שלא כולנו יודעים מי הם הורינו רוב אינו יודע מי אביו וגם ג׳ף אינו יודע, שאר חברי בקיסרות, אני פה בממלכה הבריטית עם הקיסר, הבעיה היא שבאנגליה פורסם ספר מחריד בשם המניפסט הקומוניסטי, הקיסר קרא אותו, עכשיו תבינו הקיסר פובוס ייסד שלטון הדומה למה שכתוב במניפסט, אך כל מה שנכתב היה לא מדויק ולא אמיתי, הקיסר נאלץ לעמוד בפני פרץ מה שמכנים "מרקסיזם" עיוות הקומוניזם, מאבקו של הקיסר היה למנוע מהמפלגות הפועלים שבבריטניה לאמץ את הספר, פילוגים רבים נתגלעו וכעת אנו עמוק בבוץ הפוליטיקה והשחיתות, הקיסר לקח את המושכות לידיו והביא מספר לוחמי אופל, ההוראה היתה חסלו כל מי שמתנגד לשלטון הקיסר במפלגה, אבל האויבים שלנו היו מתוחכמים, הם שיתפו את הסקוטלנד יארד בעניין וכעת אנו נרדפים, אני חייב להפסיק את הכתיבה אנו מפנים את המחבוא שלנו היו שלום.
תגובות (7)
קודם כל,זה נשמע מעניין.
שנית,אתה צריך לפסק אחרת זה מקשה מאוד על הקריאה והופך את השורות לכאלה:"יעיכוכמחכיוחכמעחלכלםןאעללע." ואי אפשר להבין למה אתה מתכוון.
בהצלחה בהמשך!
תודה רבה! אני מנסה לפסק בצורה טובה יותר
אני לא קוראת הרבה מדע בדיוני, אבל זה ממש טוב !
ואוו!!!!
זה מהמם!!!!
ומסקרן מאד!!! :)
יפה יפה! זה ממש בגוש בעיניים, תפריד את זה לפסקאות שזה היה מסודר…
יש כאן בעיה מאוד קשה בסיפור…
קודם כל למי לעזעזל הוא מספר את זה? אני מתכוון, אני לא אוהב לגמרי את הרעיון שהדמות מדברת אל הקוראים והיו פעמים בפרק שהצלת את עצמך מתהום בכתיבה אבל כדאי מאוד שתסביר למה לעזעזל הוא מדבר אלינו, האם זה יומן? מכתב? כל דבר, רק תסביר.
"לא ברור לי מי הם אבי או אימי אך זה מעולם לא הטריד אותי" באמת? גם כשהוא היה קטן? הוא אף פעם לא תהה על זה? לא קצת הרחבה? לפחות תגיד מה קרה להם, או מתי הם נעלמו, זה לא ריאלי, אני מקבל את זה שהוא גדל ועבר זמן ולא משנה לו או משהו, אני לא מוכן לקבל את זה שהוא אומר שהוא לא יודע מי הם ולא אומר למה. זה הופך את כל השורה למיותרת ומוזרה.
אתה רוצה להגיד לי שאל שהוגלה מהאולימפוס הקים אימפריה בשטח רוסיה, ועדיין יש נוצרים בעולם? זה ידוע שהוא אל אולימפי? כי אם כן אז זה מוזר שיש עוד נוצרים. או שכל הדתות נכונות בו זמנית?
השאר קצת פחות דרמטי… אבל אפשר לשפר.
מה שכן הרעיון הכללי מקורי, ולפי דעתי יש כאן פוטנציאל. וזה ממש ממש ממש ממש ממש טוב רק שתדע, כי אין באתר שפע של מקוריות נגיד ככה.
קודם כל תודה, דבר שני סקופ כותב יומן שחלקיו הם סוג של אפילוג או סוג של הקדמה, שנית נאמנות של לוחם אופל נבחנת בזה שהוא אינו מתעמק בעבר אלא משרת את הקיסר, שנית הקיסר פובוס הוא אכן אל שהוגלה מהאולימפוס, מכיוון שהוא עסק באומניות אופל, ולכן הוא עזר להקים את הקיסרות על שטחי רוסיה הקדומה ואני מדבר לפני רוס של קייב או הרפובליקה הפיאודלית של נובורגרד (אם אתה לא יודע על מה אני מדבר לך לוויקיפדיה) וההורים ובכן הכל יוסבר בהמשך