אלת המזל הרע – פרק 1

Mrs. Pancakes 21/07/2013 883 צפיות 13 תגובות

אני יושבת מול המחשב וכותבת שטויות בפייסבוק.
"החיים משעממים" ציינתי. לפתע קפצה על המסך הודעה.
"אינך יכולה להשתמש בתכונות מסוימות של פייסבוק למשך שלושים יום".
"מה?!" צרחתי , מרוב עצבנות לקחתי כרית וצרחתי עליה.
"אבל עדיין , אני יכולה לכתוב סטטוסים…" אמרתי , לפתע על המסך צץ סטטוס של אדי , החנון של הכיתה. המורה הכריחה את כל הכיתה להוסיף את כל הילדים מהשכבה , קראתי את הסטטוס.
"את מי אתם הכי שונאים בשכבה?" כך היה כתוב , הצצתי בתגובות , וראיתי את התגובה של נישה , מלכת הכיתה הסנובית.
"ניטורי כאפה המכוערת הזאת!" התעצבנתי , רציתי לצרוח עליה "זה ניטורי קאפה!" צרחתי על הכרית שצרחתי עליה מקודם.
"ניטורי! תרגעי קצת! אנחנו ישנים!" צרחה אימי , כי עכשיו שלוש בצהריים.
שמעתי אותה אך לא עניתי. הייתי ממש צמאה והלכתי לשתות.
שסיימתי לשתות , הלכתי לחדרי , מישהי עם שיער צהוב מרקר ועיינים ירוקות עמדה שם.
"אני מצטערת , אבל מה את עושה כאן?" שאלתי.
"אני האלה לורה מאז'ר , ובאתי להציע לך הצעה מוגבלת" אמרה , הסקרנות שלי גברה יותר ויותר.
"אני שומעת" אמרתי והתיישבתי על המיטה.
"אני מציעה לך , ניטורי קאפה , להפוך לאלה קדושה" אמרה , פערתי את פי.
"מה?!" אמרתי בהלם , אני הולכת להיות אלה!
"כן" אמרה.
"אני מקבלת עלי את ההצעה" אמרתי בחריצות וחייכתי.
"קודם כל , את צריכה שיהיה לך 'שומר'." אמרה. בכל זאת , אני לא ממש זהירה לפעמים.
"האי!" (הערת הכותבת. האי – כן ביפנית). אמרתי בחריצות.
היא נעלמה , ובמקומה עמדה שם נערה עם שיער חום ארוך במיוחד ועיינים ירוקות.
"שלום…?" אמרתי.
"אני מינה , השומרת שלך" חייכה.
"גם את אלה?" שאלתי , ידעתי שהתשובה תהיה חיובית.
"ובכן , אני אלת המזל הרע , אני אוספת מזל רע מאנשים , שומרת אותו בקופסא ובמקום זה הם מקבלים מזל טוב" אמרה והראתה לי קופסא אדומה עם מנעול בצורת לב.
"אהה , אני ניטורי , בת אדם רגילה ומשועממת" אמרתי.
"ובנוסף אני השומרת שלך" אמרה.


תגובות (13)

טם טם טם! המשך :)

21/07/2013 07:32

נשמע מעניין.מחכה להמשך.
דרך אגב,ההרשמה עדיין פתוחה,כי אם כן יש לי דמות שנראה לי שחסרה בסיפור….

21/07/2013 07:56

טםטםטם!!!! נישה המרושעת הזאת!!! חחחח אני המצאתי אותה. וגם את לא חושבת שאת ממהרת מדי?

21/07/2013 07:56

טםטםטם!!!! נישה המרושעת הזאת!!! חחחח אני המצאתי אותה. וגם את לא חושבת שאת ממהרת מדי?

21/07/2013 07:56

אוקיי , תרשום אותה ואני אוסיף אותך .

21/07/2013 07:56

שם:דרגון.
גיל:תבחרי מה שבא לך.
מראה:שיער שחור קצר,עיניים שחורות,גבוה.עם חרב ארוכה שחורה על הגב שאף פעם לא שולף,ולא נותן לאף אחד לגעת.ג'קט חצי שחור חצי לבן שתמיד עליו.
אופי:משועמם,חסר מוטיבציה וחסר עיניין לכל דבר מלבד אוכל,כל פעם שמבקשים או אומרים לו לעשות משהו הוא מתלונן ושואל אם צריך לקום בשביל זה(כן,הוא שוכב על כל הזמן,כל פעם על משהו אחר)

21/07/2013 08:02

הוא אל \ משהו?
עם כן , תרשום איזה.

21/07/2013 08:04

טוב….חשבתי שתיהיה חסרה דמות חסרת עיניין-לא חשבתי מה היא תיהיה…..
טוב,שיהיה אל מלחמה.הוא שואב שמחה מאנשים,ובמקום השמחה מתמלא דחף למלחמה(זה יסביר את החרב).

21/07/2013 08:06

טוב

21/07/2013 08:11

שם: ביאנקה
גיל: בת אלמוות!!!!! (כן, אני לא שפויה.)
אלת ה…: חתולים!!!!! (הוחכה נוספת.)
מראה: שיער שחור, עייניים של חתול, טלטלים, גבוהה,.
אופי: גמישה, חכמה, טובה בצייד, יכולה להתפרץ, אוהבת חוטים, חכמה, ערמומית, ומסוכנת עם עצבנתם אותה.
ממני,
חסרת השפיות + מוח,
CATMIO

21/07/2013 09:24

אלת החתולים- בסתת. (כן ככה קוראים לה באמת, אם את מעוניינת.)

21/07/2013 09:45

כן , אני לא קוראת בדרך כלל סיפורי אימה וסיפורים על אלים. בנתיים זה נשמע סיפור מעולה!

21/07/2013 10:43

חח תודה (:

21/07/2013 10:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך