מי ההורים שלי? פרק 5- מה זה עושה? (קצר במיוחד)
כמובן שלא ישבנו ביחד. אבל הוא עשה לי פרצופים כל הזמן. ושיואו, זה היה מעצבן!!!!!! אחרי ארוחת ערב, הלכתי לבקר את מישל. יעל כבר היתה שם. מישל ויעל הציקו לי כל הזמן, אבל הפסיקו לדבר על זה. פתאום הגיע מישהי, אני נשבעתי שאני מכירה אותה. כשראינו אחת את השניה, ישר הבנו את הקשר. רצתי אליהה וצרחתי: "יורי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!" יורי היא אחותי. הייתי בטוחה שהיא מתה. היא ברחה הרבה לפני השריפה, ולא חזרה. כל הבית היה משוכנע שהיא מתה. והנה היא כאן. המדריכה הראשית של מישל, לפני. יורי חיבקהאותי בכוח. ישבנו ביחד, וכל אחת סיפרה מה קרה לה. כשהגעתי לחלק של הדרקון, יורי התחילה לבחון את היד שלי. שכחתי לשאול את ליאו מה היד שלי עושה. (נשמע אידיוטי, מה?)יורי אמרה לי שנוכל לדבר מחרתיים. כי היא עסוקה מחר. ואני תכננתי לפגוש את ליאו מחר. ככה, שזה די הסתדר. מישל ואני התחלנו את הבוקר בזירה ללחימה בחרב. אני הייתי גרועה בזה. וגם בייריה בחץ וקשת. למזלי, היום בצהריים אני הולכת לגבעה עם ליאו, הוא יוכל להסביר לי על יד המתכת. ליאו כבר חיכה לי שם. הוא נופף לשלום ורץ למטה. לפני שהספקתי לדבר ליאו אמר: "את רוצה שאני יסביר לך על היד שלך כי את גרועה בחרב ובחץ וקשת?" הפנים שלי החליפו צבעים. מלבן,לאדום,לסגול,לירוק, ובסוף לצבע רגיל. "אתה עוקב אחריי או משהו?!" צעקתי. ליאו חייך והצביע על נקודה בחולצה שלי. "תגידי צ'יז!" זה היה ממש מעצבן. אבל… חמוד. "ליאו!!!" צרחתי ותךשתי את מצלמת המעקב מהחולצה. "מה…?" ליאו ניסה להיתמם. "רק רציתי לדעת אם מה שהתקנתי ביד שלך עובד!" אמר. צחקתי בקול ושאלתי אותו לגבי היד שלי. אז ככה, מסתבר שיש לי ביד: נגן MP3 , מסך טלויזיה, תא לדרכמות, מרסס מים להודעות משהו…, תא לבקבוקי אש יוונית, תא אוכל, תא נקטר, תא מלא מצלמות זעירות, טפרי ארד, כוונת לייזר לחצים, מצב לחימה אוטומטי, מגן מובנה (שלצערי כתוב עליו "ליאו מספר 1"), מבער, חבל, מכשיר העלמות, ותא בגדים. די שימושי? אז ככה, מסתבר שהמגן והטפרים ומצב הלחימה עומדים להיות ממש פעילים, בקרוב.
תגובות (3)
DDDDDD: תמשיכי !!
והקישור שנתת לי לשיר הניקואי לא נכון :(
ולסיום:
ניקו דיאנג׳לו כפרה עליו! פוראבר עד הקבר! לשאול ומעברר!
יאפ
קישור מתוקן: https://www.youtube.com/watch?v=WwHv1AQWSVI