שיחה ידידותית עם האולימפוס
לפעמים, הייתי רומה להיגיד משהו לכול אל בפנים:
ארטמיס: "מה הקטע בלהיות בתולה? אז בשביל מה יש בנים? אולי נאדה אותם וזהו?!"
אפולו: "מה האובססיה הזאת לפרות? כאילו, הילדים שלך יתחבו לסטייק אדום דובדבן?!"
זאוס: "למה אתה חייב ללבוש כחול, אם, יש ברקים צהובים, וכתומים? אחיך, אל הים, לא לובש כחול, מאיפה השריטה הזאת?!"
פוסידון: "למה יש לך ריח של דגים?"
דמטר: "מה הית עושה אם היו מקרבים אלייך גפרור?"
הרה: "למה את תומכת רק במשפחה המושלמת?"
דיוניסוס: "למה אתה תמיד מסתובב עם פרצוף חמוץ? לא כואבות לך העייניים?!"
ארס: "אתה צבעתה את הפרות משה רבינו באדום? למה?!"
הפייסטוס: "למה הזקן שלך בוער? לא שחיתה בחיים, או התקלחתה?"
אפרודיטה: "למה את כל כך אוהבת בושם? ןלמה הילדים שלך כל כך מטופחים? לא שמעת ש'כסף לא גדל על העצים' לכן, אי אפשר לקנות בושם במיליון שקל?!!!!!!!!!!"
אתנה: "למה הילדים שלך הם כל כך גאוותנים? את צריכה ללמוד, שלא כל אחד יכול ליצור בניין מושלם!"
הרמס: "למה לנחשים שלך קוראים ג'ורג' ומרתה?"
והתגובות:
ארטמיס: "את צודקת, באמת למה לא?!"
אפולו: "כן, ברוב הפעמים הם עושים את זה. בגלל זה אני גם אל הרפואה. לרפאות אותם כיש סטייק בסביבה, הם מתעלפים מהתרגשות!"
זאוס: קודם כל, הוא היה מאדה אותי ורק אז אומר "רעיון טוב… הרה מותק, את יכולה לקנות לי חליפות כתומות?"
פוסידון: "מרוב דיג. והבושם החדש שלי לא עוזר נכון?"
דמטר: רצה כל עוד נפשי בי?"
הרה: "כי, וואו, אין לי סיבה. כי, היה כיף לזרוק את הפייסטוס מגג האולימפוס?"
דיוניסוס: "זה כואבלי. אני לוקח משכך כאבים לפני השינה."
ארס: מאדה אותי ואומר: "כן! האמת שלא!! זאת שאלה מכשילה?…"
הפייסטוס: "האמת שזה סתם. אני כן מעלה אדים אחר כך במקלחת, ולא אוהבים להיות איתי בבריכה. זה רק אני ודאקי, ברווזת הארד שלי!" ובוכה ומרעיד את האדמה.
אפרודיטה: "זה חדש לי, אבל, זה לא יעצור אותי מלקנטות שני מ"ל בושם במיליון דולר!!!"
אתנה: מאדה אותי ואומרת: "זה פגם יסודי!! גם בארי, הדובון שלי אמר לי, זה, זה… פגם יסודי!!" ובוכה בבכי היסטרי.
הרמס: "לא יודע. ההורים שלהם החליטו ככה. אני יפנה למשרד האוכלסין! ג'ורג', אתה לאויס. ומרתה, את לריסה."
תגובות (7)
חחחח מה
וואט לוללללל XD
גאוני!
חחחחחחחחחחחח זה גאוני!!!
תודה רבה!
CATMIO
הרגת אותי. במיוחד עם אתנה. אני מתה מצחוק. אבל למה לא רצית להגיד כלום להאדס? מה עם האדס?.
אדירררר, זה הרג אותי XD
אופס… שכחתי את האדס רק על זה הוא היה מאדה אותי!