שובה של אנבת פרק 5
בפרק הקודם:
הסתובבתי ואמרתי:”אההה וכירון מתי אני יכולה להיפגש עם אמא שלי שמעתי שהיא כל כך לפגוש אותי אז שתעשה את זה עכשיו שאני פה"
"אהה כן אנבת אמא שלך אמרה התחיל לומר כירון בנימה מלחיצה
היא, היא כבר כאן"………
הפרק:
"מה….מה…" התחלתי לגמגם ולבסוף הוצאתי משפט שלם:"מה זאת אומרת שהיא כאן.?"
"זאת אומרת אנבת יקירתי שאני ממש כאן מאחורייך" עורי סמר כאשר שמעתי את קולה זאת אתנה אמא שלי.
"אמא" אמרתי
"כן אנבת אני באתי לפה כדי לדבר איתך על היעלמות "הקטנה" שלך"
"אין לך על מה לדבר איתי אמא זאת הייתה ההחלטה שלי"
"לא אני לא בטוחה בזה"אמרה והנידה את ראשה "את לא מהאנשים האלה שיקומו ויעזבו הכל בלי סיבה."
אוי לא אסור לה לגלות את הסיבה שעזבתי אני חייבת לתת לה סיבה משכנעת מספיק כדי שהיא לא תחשוד. חשבתי.
אמרתי לה:"היה לי רע כאן אמא בסדר ,אני לא יכולתי לחיות בחיים כאלה שכל הזמן שרודפים אחריי מפלצות"
"זאת לא הסיבה אנבת אני מכירה אותך מספיק טוב בשביל לדעת שאת משקרת לי"
"את לא מכירה אותי בכלל,בשיחה הזאת דיברנו יותר מאשר בכל החיים"קלטתי שאני צועקת אליה וסתמתי את פי במהירת.
אתנה אמרה:"וגם אף פעם העזת להתחצף אליי אוו לצעוק עליי, וכמו שאת יודעת אני יכולה להיכנס למחשבות שלך ולמצוא את התשובה בעצמי."
"אז תעשי את זה וזהו" פתאום הרגשתי קור בגופי והרגשתי חדירה לראשי כנראה אתנה כבר נכנסה לשם וכנראה שהיא גם תמצא את התשובה.
כשאתנה יצאה ממוחי היא העבטה את פניה בדאגה ואמרה
"אנבת זה ממש חמור." ותאמינו לי כמה שידעתי על זה על מה שהוא אמר לי…….
תגובות (1)
המשך