שובה של אנבת פרק 12
התעוררתי באור לבן עז לרגע חשבתי שאני כבר בגן עדן.עד ששמעתי קול מוכר שקורא בשמי ושואל עם אני בסדר פתחתי את עיניי והתרוממתי מהמיטה במהירות ומיד התקפלתי מכאבים אשר מגיעים מצווארי התיישבתי במהירות ובחנתי את החדר.
החדר היה מלא מיטות עם מצעים לבנים ומדפים מלאים בתרופות.
כמובן,זאת המרפאה במחנה "איך הגעתי לכאן?" שאלתי בקול צרוד.
פרסי שכך גיליתי זה שהיה הייתי אמר:"בא שליח מאמא שלך ואמר שאתם בצרות רצנו לכיוון הבית של אבא שלך ונכנסנו לבית בדיוק מתי שהוא נשך אותך לקחתי אותך במהירות על ידי,
ולקחתי אותך למרפאה ניסינו הכל כל מיני סוגי תרופות נגד ארס ולא הצלחנו כחום לבסוף את איבדת את הדופק שנייה לפני שמתת באופן סופי,הופיע עוד פעם השליח והביא לנו בקבוק קטן ובוא נוזל בודד הוא אמר לנו לתת לך את זה לפני שיהיה מאוחר במהירות נתנו לך את זה וחזר לך הדופק והנשימה לאחר מכן היית מחוסרת הכרה במשך שלושה ימים וכבר חשבנו שניכנסת לקומה עד שהתעוררת עכשיו "
"וואווו," אמרתי בהפתעה:" שלושה ימים זה הרבה זמן"
"חשבתי שכבר אבדת לי לנצח" אמר בעינים עצובות
"אההה," שיחקתי אותה נעלבת ואמרתי:"כל כל מהר רצית להיפטר ממני'
הוא צחק בשקט ואמר:"לא אני לא רוצה שתעלמי לי"
"פרסי תגיד אתה יודע איפה אבא שלי?"
"כן," אמר:"הוא. בסדר עדיין גר איפה שגר פעם. וזה מסביר כל כך הרבה דברים ב"אבא" המזויף שלך.
"כמו מה?"שאלתי
"כמו זה שהוא בא פעמיים ביום והתקשר כדי לדעת חדשות עלייך בדיוק באותו ייום שהיה כאן"
פתאום הבטן שלי קרקרה פרסי אמר:"ואני חושב שאת יכולה כבר לקום לאכול"
"קמתי מתנודנדת על רגלי כמעט נפלתי ופרסי תפס אותי
"אני בסדר" אמרתי:"אני פשוט צריכה להחזיר את שיווי המשקל שלי"
הלכנו לכיוון חדר האוכל לקחתי שלוש צלחות מלאות בבשר על האש אבל לםני שאכלתי הנחתי מנחה לאמא שלי
ישבתי בשולחן שלי כולם בירכו אותי על שהבראתי
אכלנו בדממה ואז לפתע האש רחשה ונשמע מתוכה קול שאמר"עכשיו אני מתחיל את הנקמה שלי"……….
תגובות (2)
תמשיכי!
המשך