fearless13
מצטערת על הטעות בשם פשוט חשבתי על ספר שיא בקרוב אז התבלבלתי בשם, זה השם המקורי...

קמע הזהב של אפרודיטה| 1

fearless13 15/05/2012 983 צפיות 19 תגובות
מצטערת על הטעות בשם פשוט חשבתי על ספר שיא בקרוב אז התבלבלתי בשם, זה השם המקורי...

הלכתי במסדרון בית הספר, לעבר משרד המנהלת. “גב' קולינס, בואי, שבי.” הזמינה אותי המנהלת בחיבה. “אני רוצה להראות לך משהו…” אמרה ופנתה לעבר המחשב. לפתע הופיעה על המקרן- צילום מעט לא ברור של מישהו, עם שיער שחור ארוך, ז'קט אדום עם כתם צבע בצד שמאל, ומכנסי ג'ינס, מרסס על הקיר במסדרון בית הספר, סמוך לשירותי הבנות- “בית ספר זה שטות!”. לא הבנתי למה היא רצה שאראה זאת, אך אז הבנתי. הנערה שריססה- נראית בדיוק כמוני, אבל זו לא אני.
“את חושבת שאני החרבתי את מסדרון בית הספר?” שאלתי את המנהלת בחשש.
“עד שלא תהיה לי הוכחה שזו את, אז לא. אך, אני אצטרך לבקש לערוך חיפוש בתיקך ובארונית הפרטית שלך.”
“אני מאשרת, לא תמצאו שם דבר" עניתי.
“טוב. נלך אל הארונית שלך ונבדוק שם.” אמרה.
הלכנו אל הארונית שלי, ונעצרנו מולה. “פתחי" ציוותה. פתחתי את הארונית והתיק שלי, השרת החל לחטט שם. לפתע התרומם ובידו שקית שקודם לכן לא ראיתי, ובתוכה- מכל ריסוס של צבע.
“מה תגידי בנוגע לכך גברת צעירה?!” שאלה המנהלת.
“אינני יודעת, חלה טעות! אני לא עשיתי כלום!” התווכחתי לשווא.
“את מרותקת היום!” הצהירה ונתנה לי פתק ריתוק.
“לא!!!!!!!” רציתי לצעוק, אך צעקתי רק בלבי, כלומר, מה יעזור לי לצעוק לא? הרי ריתוק כבר קיבלתי.

סוף היום, הלכתי לכיתת הריתוק באי רצון.
נכנסתי לכיתת הריתוק, ושם ישבו כמה ילדים מהשכבה שלי, אף אחד מהם לא היה חבר שלי, או אפילו ידיד שלי.
ניגשתי אל קאסיה, היא לומדת איתי בכיתה, היא כרגיל לבשה חולצה שחורה הגדולה עליה בשתי מידות וישבה לבד.
“אפשר?” שאלתי והצבעתי על הכיסא שלידה.
“לא" אמרה. הסתכלתי ברחבי הכיתה:
אמינה ישבה לה בשולחן הראשון של הכיתה, אבל אני מעדיפה לשבת בסוף, איפה שלא יסתכלו עלי, ואני אוכל לצייר לי בשקט.
זאק ישב ליד איימי, כל כך מתאים להם, המקובל של הכיתה והמקובלת של הכיתה, יושבים ביחד.
יובל ש', הילדה הישראלית החדשה, ישבה, ועל הכיסא שלידה ישבה הילדה השנייה שהגיעה מישראל, שגם לה קוראים יובל. ומאחוריהן ישב ג'יי, החבר הכי טוב של שתיהן והיה מובן שהשלשייה הזאת לא תשמח לעוד אחת שתצטרף אליהם.
ברונו ישב לבד, אז אזרתי אומץ וניגשתי "אפשר?” שאלתי את אותה השאלה ששאלתי את קאסיה, והצבעתי על הכיסא.
“לא" אמר בקור.
המשכתי להסתכל, קורן ישבה ליד ריינה, החברה הכי טובה שלה.
צ'ארלי, ישבה לבדה גם כן, אבל ידעתי מה תיהיה תשובתה.
ליסה ישבה ליד ג'סיקה, ומלפניהן ישב ג'ו, המחזר של ליסה. לפי מה שראיתי, כל המקומות היו תפוסים, אז כנראה אצטרך לעמוד כל השעה, ואז לפתע שמתי לב שיש עוד מקום, ליד התלמיד החדש, ג'ייק.
“פנוי?” ניסיתי לשאול שאלה אחרת מזו ששאלתי בפעמים שעברו.
“כן" אמר. התיישבתי במקום הפנוי לידו.
“תודה" אמרתי וחייכתי לעברו.
“אין בעד מה, אני ג'ייק, ואת?” שאל.
“סטפני" עניתי.
“תלמידים! לשבת!” אמרה המורה בקי.
כולם התיישבו.
“אני נותת לכם משימה, תכתבו אותה על דף ותגישו לי בסוף השיעור" אמרה והחלה לכתוב משהו על הלוח. מיהרתי להעתיק. הבטתי בדף של והשוותי את מה שהוא כתב למה שכתוב על הלוח. “מוזר… יש לו שגיאות, וגם האותיות מבולגנות ולא מסודרות.” מילמלתי לעצמי.
“יש לי דיסלקציה" אמר, כאילו קרא את מחשבותי, או שפשוט שם לב לכך שאני בוהה בדף שלו יותר מדי.
“ואני סינתזית" עניתי לו. מוזר… זו פעם ראשונה שסיפרתי על כך למישהו.
“אה. גם אמא שלי כזאת" ענה.
“ג'ייק, סטפני!” העירה המורה בקי.
חייכתי לג'ייק והוא אלי.
לפתע נשמע רעש חזק, ואחריו נכנסו לכיתה חמישה גברים שבמבט ראשון נראו רגילים, כמו אבא שלי, או אדון שייק המורה להיסטוריה בו חצי מהבנות בכיתת היסטוריה מאוהבות עד מעל הראש.
אבל אז שמתי לב למשהו שלא ראיתי במבט ראשוני הם היו ענקיים, והיו להם רגליים העשויות מנחשים.
“גיגאנטים" מלמל ג'ייק "מה?!” שאלתי בחשש.
“גיגאנטים, בני גאיה, ענקים בעלי רגלי נחשים מהמיתולוגיה היוונית"
“אה" אמרתי למרות שלא הבנתי חלק מדבריו.
“אההאהה!” צעקה ריינה, כשלפתע אחד הענקים תפס בה ולקח אותה מן הכיתה.
“עצור!” צעקה להם בקי ללא הצלחה, הם לקחו את ריינה איתם לאנשהו.


תגובות (19)

לאן לקחו אותם? אני ממש במתח!
את כותבת ממש יפה! אני מחכה להמשך בקוצר רוח :)

15/05/2012 13:04

קרן – את לא קצת מעתיקה ממני את שם הסיפור? אשמח אם תשני אותו, גם אם לא התכוונת להעתיק. זה נורא דומה לשם שאני כתבתי.

לין.

15/05/2012 13:12

קרן, זה לא היה צריך להיות "קמע הזהב של אפרודיטה" ?

15/05/2012 13:22

חחחחח צ'ארלי נשמעת לא נחמדה XD
סיפור נחמד, מחכה להמשך (:

15/05/2012 21:53

קרן – שני את השם.

16/05/2012 02:15

קרן רק עכשיו ראיתי איך קראת לסיפור…. זה באמת ממש דומה לשם של הסיפור של לין, אני מציעה לך לשנות כדי שלא יתבלבלו בין שני הסיפורים..

16/05/2012 04:22

אוי זה היה אפרודיטה! המחשב תיקן את זה :(

16/05/2012 04:33

לין מצטערת על הטעות לא התכוונתי להעתיק.

16/05/2012 04:38

בקי היא המורה D:, בקי שלנו היא המורה D:

(מעניין אם משהו יעלה על מי אני, וקרן, בבקשה אל תגלי להם מי אני)

16/05/2012 05:05

ג'ייק = אור?

16/05/2012 07:40

קרן מי זה זאק?
ואיימי שלי,אני מקווה שהיא לא סנובית…..>-

17/05/2012 10:01

קלעת בול אור יקירי יש לי אסמכתא של מורה חחחחחחחחח וקרן אהבתי מאד מאד תמשיכי ♥♥♥♥

17/05/2012 10:08

חחחח אני מקובל, שינוי מרענן לחיים שלי D: אבל אני מקווה שאני לא סנוב או משהו
תמשיכי לכתוב רוני

17/05/2012 14:42

לא אתה מקובל חברותי כזה

17/05/2012 14:51

רגע, אני אצורף מתישהו?

18/05/2012 07:52

אתה כבר מצורף!!!

18/05/2012 08:42

נהדר,כל הכבוד! ~

19/05/2012 04:58

ובכן, רגע:
מתי כבר יראו את הבחור?
והאם הוא תואם בדיוק למה שאמרתי?!
כן?!
אגב, תודה רבה! קיוויתי כל-כך שהפרק יעלה…

20/05/2012 14:10

מי אני??????? (הדמות שלי)

24/05/2012 06:59
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך