קללת אדמה – פרק 23

Estonian 18/07/2012 996 צפיות 51 תגובות

אוי אלים אדירים. לא נכון. לא, לא, לא, לא. חזרתי צעד לאחור כשתומאס התיישר במקומו בזהירות והביט בי כאילו מנסה לקרוא את מחשבותיי. נאנקתי כשהבנתי שהוא יכול לעשות את זה. נשמתי נשימות נרעדות והגוף שלי סירב לזוז למרות שהמוח שלי צרח ופקד עליי לברוח. ועכשיו.
הרגע שמעתי את תומאס אומר ש… ש…
פסעתי עוד צעד לאחור. אבל כשתומאס נעמד המוח שלי נכנס לפעולה- הסתובבתי וברחתי.
"אמה!" תומאס קרא אבל אני כבר יצאתי מהמעבדה המשונה ורצתי לכיוון לא מוגדר. מול המעבדה היה יער, התיישבתי מאחוריי עץ והחזקתי את ידי קרוב לליבי. ניערתי את ראשי והרגשתי בחילה נוראית. אני עומדת להקיא.
בכל פעם שתומאס הסתכל עליי במבט המרוכז.. בכל פעם שחייך אליי… כשידו תפסה בסנטרי והכריחה אותי להביט בעיניו…
'אני מאוהב בכל ליבי באמה' המילים חתכו את ליבי כמו סכינים. פאניקה שטפה אותי.
הרגשתי שהגוף שלי רועד. נכנסתי לפאניקה עמוקה כל כך שלא הרגשתי באדם שהתיישב בישיבה שפופה מולי עד שהתחיל לדבר. וברגע שעשה זאת נרתעתי לאחור כאילו התחשמלתי.
"אמה" הוא הביט בי בשקט.
כמעט קפצתי באוויר מפחד ומיהרתי להתרחק. "בבקשה, תומאס.." התחננתי והרמתי אחת מידי אל מול פניי כאילו כדי להתגונן מפניו, "אל – "
"אמה! תומאס!" לוקאס קרא ואני נסגתי לאחור אפילו יותר מתומאס. דמעות צרבו בעיניי. "היי, איפה הייתם? טוב בכל מקרה, אנחנו חייבים ל…" קולו דעך ככל שהתקרב אלינו.
ואז הוא הבחין בעובדה שחיבקתי את ברכיי והנחתי את ראשי עליהם. הוא התיישב לידי במהירות. "אמה?" הוא שאל, טלטל אותי בזהירות. אבל אני השארתי את הראש למטה. בכיתי. "אמה, בבקשה, תרימי את הראש" לוקאס ביקש, "מה קרה? מי – "
"תגיד לו תומאס" ביקשתי בשקט. ידעתי שקולי יבגוד בי אם אגיד עוד מילה אחת יותר.
"להגיד לי מה?" לוקאס שאל בזהירות והכריח אותי להרים מבט, "להגיד לי מה?" הוא חזר.
הנדתי בראשי ובלעתי רוק בכאב.
"האסלר?" לוקאס קם על רגליו כמו שתומאס עשה. השפלתי את מבטי. כשתומאס לא דיבר לוקאס התעצבן. הוא נהם: "האסלר או שתספר לי עכשיו איך פגעתי באמה או שאני אהרוג אותך במו ידיי"
"לא" אמרתי בשקט וקמתי ממקומי. עכשיו ראיתי שלמרות שלוקאס היה נמוך ממנו הוא תפס בחולצתו של תומאס והצמיד אותו לעץ הקרוב כשפניו קרובים אל פניו תומאס ומבט מאיים בעיניו.
לוקאס שיחרר את תומאס שנפל על הדשא הרך ופנה אליי, הוא בדק את פניי וחיפש חבורות או פצעים.
"אני בסדר" אמרתי, "אני לא פגועה"
לא באופן פיזי.
תומאס התרומם בזהירות ממקומו והביט בי. הוא לא אמר מילה אחת.
"תומאס?" שאלתי בשקט, "אתה רוצה לספר ללוקאס מה שמעתי?"
תומאס הניד בראשו, "לא, אני ממש לא רוצה"
לוקאס הביט בשנינו. "מה קורה פה?" הוא שאל.
לא הסרתי את מבטי מתומאס. "אם לא תספר לו, אני אספר" אמרתי בשקט.
"את מאיימת עליי?" תומאס השיב ולקח צעד לעברי. לוקאס נעמד בינינו ונעץ בתומאס מבט חמור.
נשמתי נשימה עמוקה והבטתי בלוקאס. "תומאס החליט שהוא מאוהב בי באופן מוחלט."
ראיתי את הדם שועט בגופו של לוקאס ומרתיח אותו. לוקאס האדים מכעס ותפס את תומאס חזק יותר. תומאס החוויר מפחד.
"זה נכון האסלר?" לוקאס התיז בזעם, "אמה אומרת את האמת? בטח שהיא אומרת את האמת. היא מעולם לא שיקרה לי." המבט בפניו של לוקאס היה הרוס, כואב. "אתה יודע כמה זמן חיכיתי לאמה, תומאס? שלוש שנים. שלוש שנים יותר מדי! הייתי כותב פתקים כמו אידיוט ומשליך אותם לפח. הייתי מזייף התקפות מצד אוראנוס רק כדי שאמה תהיה שם ותטפל בי. הייתי מתנהג כמו אידיוט רק כדי שהיא תנזוף בי בחיוך." צחוקו היה חסר הומור. הוא דחף את תומאס חזק יותר אל העץ. "ואתה חושב.." קולו הונמך והיה מאיים, "שאתה יכול לבוא ופשוט לקחת אותה ממני? לא האסלר, בשום אופן לא"
"אתה חושב שאני רציתי את זה?" תומאס שאל והביט דווקא בי, "את חושבת שאני רציתי להתאהב בחברה של אח שלי?"
"חתיכת אידיוט!" לוקאס קרא בזעם, "אתה חושב שזה מעניין אותי אם רצית את זה? לא. התשובה היא לא אז אל תפתח את הפה שלך! אני אוהב את אמה יותר משאני אוהב את החיים שלי. ואין לי שום כוונה שאתה תגזול אותה ממני. אני אוהב אותה יותר מאמא שלי ומאבא שלי שניהם ביחד. אני אוהב אותה יותר מאת המחנה. שהמחנה יוחרב, רק שהיא תהיה איתי."
לוקאס שלף את החרב שלו.
"ואין לי בעיה אפילו להילחם על האהבה שלי." הוא אמר. "Je me battrai pour ça".
"לוקאס, לא" אמר תומאס, ובעיניו מבט מודאג.
לוקאס סובב את החרב שלו וכמעט פגע בתומאס, אבל באינסטינקטים של לוחם, תומאס שלף את החרב שלו וחסם את של לוקאס.
"האסלר!" צעק עליו לוקאס.
תומאס אפילו לא מצמץ כשהוא הביט בלוקאס ואמר בקול בטוח ושליו, כאילו לוקאס כבר לא מפחיד אותו, "אתה בכלל לא זוכר למה את כועס עליי" תומאס אמר ומצחו של לוקאס התכווץ, הוא שחרר את תומאס. ואני הבנתי מה תומאס עושה. הבטתי לרגע בלוקאס שנסוג לאחור והתרחק כאילו מישהו אמר לו ללכת. מישהו מאוד מסוים. ואז מבטי חזר להתמקד בתומאס.
"אתה לא יכול להשתמש ב.. בדבר הזה על החברים שלך!" אמרתי כשהבנתי בחלחלה שאני הבאה בתור. "אם תעשה את זה, תומאס. אם תשכיח ממני את הדבר הזה… אני לא אסלח לך. לעולם"
"למה?" הוא שאל ורגש התערבב בקולו, "גם ככה אכפת לך רק מלוקאס ושלא תעזי לסתור אותי! תודי בזה אמה. מאז שהגעתי למחנה כל מה שראיתי זה אותך ואת לוקאס."
"אתה יודע שזה לא – " אמרתי אבל קולו חתך את קולי וגרם לי להירתע.
"לא הייתה לך שום זכות לשמוע את מה שאמרתי. לא הייתה לך שום זכות להתגנב מאחוריי הגב שלי ולשמוע את הסודות שלי!" הוא אמר והרגש היחיד שליווה את קולו היה כעס. "זה לטובתך, אמה."
עכשיו גבי היה מוצמד אל העץ ותומאס עמד במרחק של נגיעה ממני. הסתובבתי והתכוונתי לברוח כשידו אחזה בכתפי, הוא התקרב עוד צעד ועמד מאחוריי. לא הצלחתי להשתחרר מאחיזתו, הוא היה חזק מדי.
"לא… תומאס." לחשתי ועצמתי את עיניי.
ואז תומאס לחץ את כתפי והתחלתי להרגיש ערפול חושים כשלחש באוזני: "את לא תזכרי כלום."


תגובות (51)

ישש~!
המשכת!!!
יאיי! הולכת לקרוא!!!

18/07/2012 08:45

יואוו! מגניבבב!
האמת שלרגע שכחתי שיש לו את הכוח הזה..
אבל הפרק מדהים וארוך (סוף סוף!!~)
מעניין מה יקרה בהמשך…
יאללה אור תמשיך!

18/07/2012 08:58
.

איזה ילד מניאק!!!!!!!!!
מפלצת!!!!!
אכפת לך לרצוח את תומאס?

18/07/2012 09:06

מרים – תודה.
וסקאל – נראה לך שאני ארצח את תומאס?!?! הוא הדמות ש-ל-י! הוא החמודי הקטן שלי! הוא -לא- ימות! והוא לא מניאק! הוא עשה את זה כי הוא ידע שהם יתנהגו אליו מגעיל אם הם יזכרו את זה !

18/07/2012 10:30

תומאס ♥
הוא מדהים,למה לרצוח אותו?!

18/07/2012 10:31

ייאי! אוהבים את תומאס שלי!

18/07/2012 10:31

כאילו דה!
הוא יותר מושלם מלוקאס ויותר נעלה ממנו,
הרי הכירו בו פעמיים!
איך אפשר לרצות ל-ל-לרצוח אותו!?
אני לא אמשיך לקרוא את הסיפור אם ירצחו אותו.

18/07/2012 10:34

מור – הידד! ברור שהוא נעלה יותר מלוקאס הקרפד הצרפתי! חה – ירדן!
אוף. שאמה תקלוט כבר שהיא מאוהבת בתומאס קשות ותעיף את הקרפדיון הזה.
מועחעחחעחע אני יודע כבר איך זה ייגמר!
והוא לא ימות! לעולם לא! אהההההההההההה !~!!~!@!@!@

18/07/2012 10:39

ברור שאוהבים את תומאס.. אתה יודעת איך אוהב אותו יותר?
כשהוא יהיה גבר!
ואמה תהיה שלו!
ולא אכפת לי מלוקאס! למרות שיש לו שם מדהים!! =)
חחחחחח

18/07/2012 10:40

*יודע.. חחח טעות..
הקרפד הצרפתי??.
נחמד!! =]

18/07/2012 10:42

שלוקאס ילך לעזאזל!
אמה ותומאס צריכים להיות יחד,לא אמה וצרפתי מטופש!~
הוא דוחה אותי,איך הוא מוכן לרצוח ככה את אחיו.

18/07/2012 10:43

מוחעחעחעחעחעחעחעחעחע.
בכל מקרה – הוא יהיה גבר! הוא כבר עכשיו שרירי וגבוה! קדימה אמה! תתאהבי בבחור!

18/07/2012 10:43

תכתוב כבר פרק 24 ~

18/07/2012 10:44

חחח.. אור!
אתה אשם!!!
תזרז את העניינים כבר!

18/07/2012 10:45

אני לא יכול! אמה מסרבת להתאהב בתומאס! יש לה משום מה חיבה עזה לקרפדים!

18/07/2012 10:49

אז תחסל את הקרפד,ונגמר הסיפור. לא כך?

18/07/2012 10:51

במצב כזה יש רק דבר אחד לעשות! (טם טם טטםם…)
להרוג את כול הקרפדים!!
ואיכס! אני שונאת את החיה הזאת צפרדע או קרפד או וואט אבר!
חחח.. תיפתר ממנו!!!

18/07/2012 10:51

היי! מור תני כיף!!!!

18/07/2012 10:52

*לתת כיף*

18/07/2012 10:53

אויש… חכו תראו מה יקרה (מבט מרושע)

18/07/2012 10:54

מבט מרושע? זאת אומרת רק דברים טובים!
ודברים טובים הם אסונות ללוקאס!!

18/07/2012 10:55

כן.. בעיניין הזה אני לא כול כך סומכת עלייך אור!

18/07/2012 10:55

אוקי אוקי! רק בשבילכן! הנה פרק 24 !

18/07/2012 10:58

איזה מרגש! הוא מראה לנו את פרק 24!

18/07/2012 10:58

אתה מראה לנו אותו,נכון?

18/07/2012 10:59

יששששש!!
מה העלת?..?

18/07/2012 10:59

אור לאב ♥

18/07/2012 11:00

אה…… בעצם,תשכח שאמרתי את זה 0-0

18/07/2012 11:01

ייאי ! אוהבים אותי! רק רגע, אני אראה את זה לאמא ואבא שלי!
מוחההחחהחהחההחהחהחהחהחה

18/07/2012 11:01

לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא למה את חזרת בעצמך ?!~?!!!?

18/07/2012 11:01

חחחח… איזה הזויים..
נווו אור אני מחכה בקוצר רוח!!!

18/07/2012 11:03

העלתי כבר! זה באתר !

18/07/2012 11:04

יאיייייייייייייייייי!!
עפה לקרואאאאאא!
ואיך זה העלה כול כך מהר?

18/07/2012 11:05

מה הקטע של כולכם להיפטר מלוקאס ?!
אני לא מרשה לכם להיפטר מהחבר של הדמות ש-ל-י. אני אחליט את מי היא תאהב ואת מי לא!
אז אסטוניין אם לא אכפת לך, אל תעודד אותן לעשות משהו מרושע…!

18/07/2012 11:08

מי את שתגידי לנו אם להפטר מהלוקאס או לא?! ואז מה אם לוקאס הוא הדמות שלך גם, הוא עדיין קרפדה מקפצת! האם קרפדה מקפצת משתווה לשוויצרי חתיך כמו תומאס? (ואני בכוונה אומר חתיך כדי שאמה תשים לב… בעצם אין טעם… היא דיסלקטית! מוחעחעחעחעחעחעחעחע. התחרפנתי D:)

18/07/2012 11:09

ירדן,אני אקטול אותו במו ידיי,או רוחנית דרך אלו שיהרגו אותו….
ואת תראי שבסוף אמה תתאהב בתומאס החתיכייי *~*

18/07/2012 11:10

מוחעחעחעחעחע !! מור! כיף וירטואלי!!

18/07/2012 11:12

מה נראה לכם?!!?!? תומאס לא -כזה- חתיך ואז מה אם הוא שוויצרי!
אסטוניין, בפעם האחרונה, תיזהר ממני עם הקרפדים, ואם אתה תעשה מבטא צרפתי כבד אני אהרוג אותך.
וכן, יש לי זכות להחליט אם תפגעו בדמות ש-ל-י. כי לוקאס הוא דמות שלי!
אף אחד לא קוטל את לוקאס!

18/07/2012 11:13

ירדן! חוצפנית! את לא תגידי על הדמות שלי שהיא לא חתיכה! היא חתיכה פי 94385912834591 מלוקאס המקורפד! ולהזכיר לך שאני הצרפתי מבין שנינו?
בכל מקרה – להשמיד את לוקאס! להשמיד את לוקאס! להשמיד את לוקאס!

18/07/2012 11:19

אתה לא תשמיד את לוקאס, חתיכת חוליגן!

18/07/2012 11:21

חח.. שתבינו.. אני בעניין הזה עם אור..
חח.. ולי יש איתך עניין לא סגור!

18/07/2012 11:22

לא, לא, לא…. מרים אל תשתפי איתו פעולה!

18/07/2012 11:31

מצטערת מותק.. אני חולה על תומאס.. =))
אני פשוט מאוהבת בו… (אני אוהבת להוציא אותך מהכלים..חחח)

18/07/2012 11:34

וזה לא מצדיק את אור!
אור אני שונאת אותך!
תמשיך כבר!!

18/07/2012 11:35

לא תצליחי להוציא אותי מהכלים!
וחוץ מזה, לי ולך יש אויב משותף: אסטוניין.

18/07/2012 11:39

טוב בזה את בהחלט צודקת.. חחח
בואי נתכנן עליו מזימה.. מוחעחעחעחעחע!

18/07/2012 11:41

אוקיי! מה בא לך שנעשה לו?

18/07/2012 11:43

נעבוד עליו שאנחנו…. לא יודעת.. מאוהבות בו? (איככככ..)
חח.. אין לי משוו נורמלי…

18/07/2012 11:45

אני -שונאת-את-תומאס-!
אעאעאעאעאעאעעעעעעע איזה *******!!!!

18/07/2012 11:47

היייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!!
אף אחד לא שונאת את תומאס החתיך שלייי!
ומור! אני צריכה עזרה כאילו!
ואיפה אור?

18/07/2012 11:49

משכית – איך את מעזה לשנוא את תומאס? !?!?!?!??!?!?!?!1?!?!?!?!?!!?@??@!?@!?@!?@!?@!?@!?!?@@!?@!@!?@!?!#?#?!?$?#!@$!?%^?$?&?^??!%^&?@$?H@?%?^@T%%#?!VC?$%^??GS?DBTFA?V?ADF?

18/07/2012 11:57
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך