פרדוקס – פרק 22

Estonian 17/12/2011 783 צפיות 2 תגובות

כירון הושיב אותי ואת תומר ליד הבניין המרכזי. גם סתיו הייתה שם.
"תקשיבו טוב, בסדר?" ביקש כירון.
שררה שתיקה מלחיצה סביב השולחן העגול.
"בכל מקרה, מי מכם ראה אנשי זאב לאחרונה?" שאל כירון.
הרגשתי איך אני מחוויר אבל העדפתי שלא לענות על השאלה.
"בכל מקרה, לאחרונה אנשי הזאב תוקפים במקומות שונים בארץ בפעולה של בוס כלשהו. חשבתי שאלו רק אנשי זאב בהנחיית ליקאון, אך מסתבר שעוד מפלצות יצאו לפעולה בעקבות בוס מיסתורי. למיטב ידיעתי הבוס מעוניין להשמיד את האלים על ידי כך שיחריב את כסי המלכות שלהם.
"אז מה אנחנו צריכים לעשות?" שאל תומר.
"לאחרונה קיבלתי דיווח על מרגלים בארמון התרבות והמדע כאן בוורשה" אמר כירון.
"מה זה ארמון התרבות והמדע?" שאלה סתיו.
"זה הר האולימפוס החדש, יש שם 42 קומות וקומה סודית שהיא קומה מספר 43, שהיא ממוקמת בגובה רב. עולים לשם עם מעלית מיוחדת. שם הם שוכנים.
המצפה בקומה השלושים הוא המקום שבו שוכנת המעלית הסודית. צריכים כרטיס מיוחד בשביל להגיע לקומה ה – 43.
"אז זאת אומרת שיש מרגלים שבודקים איך אפשר לפלוש לאולימפוס?" שאל תומר.
"בדיוק" אמר כירון.
"ואנחנו צריכים לעצור אותם" אמרתי.
"כן" אמר כירון "קיבלתי דיווח שבו נאמר שהם נמצאים לא רחוק בעיר בשם לודז'".
"המחנה שלהם שם?" שאלה סתיו.
"כנראה שכן" אמר כירון "אף על פי שמשהו נראה לא הגיוני בבחירת המחנה הזה. אני מאמין שזה איננו המחנה האמיתי שלהם אך החלטנו לשלוח אתכם ללודז'".
"כדי שנמות שם?" שאלתי בחצי חיוך משועשע.
"לא" אמר כירון "אבל כדאי שתתאמנו עוד קצת, עוד שבוע תצאו לשם".
"אבל למה דווקא אנחנו?" שאלתי את כירון.
"אם אגיד לכם למה, לפחות תשבעו בנהר סטיקס שתצאו" ביקש כירון.
"אבל קודם תגיד אם אתה רוצה שנמות שם?" שאלתי. אפילו שאבא שלי הוא אל המוות ידעתי שלא משנה דבר, אם אמות אני אמות.
"לא, אני מאוד לא רוצה שתמותו ואני סבור שלא תמותו" אמר כירון.
"אז תספר" ביקשתי.
"השבעו בנהר סטיקס שתלכו בכל מקרה" ביקש כירון.
"נשבע" אמרתי.
"נשבעת" הבטיחה סתיו.
תומר לא נשבע.
"אני לא רוצה לשמוע" הוא אמר "אני רוצה לחזור לביתן שלי".
"בסדר" אמר כירון והביט בתומר כאילו הוא יודע עליו סוד שאחרים בכלל לא יודעים.
"אתם שניכם צאצאים של האלים הגדולים" הסביר כירון "זה ימשוך את המפלצות, ירחיק אותם מהאולימפוס. כאשר יגיע הזמן אני אודיע לכם לחזור מהר בשביל להילחם נגדם וכעת תלכו להילחם. וכדאי לכם להתאמן עם בני ארס בלחימה בחרב, או בבני אתנה. שני הביתנים יאמנו אתכם בצורה הטובה ביותר".


תגובות (2)

אווווו תמשיך!!! D:

17/12/2011 21:38

תמשיך. עכשיו!!!
אני במתח!
אתה כותב מדהים! בבקשה בבקשה תמשיך מהר!

18/12/2011 05:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך