נקמת הענקים פרק 6

צבי 4000 21/10/2013 869 צפיות 2 תגובות

<אביעד> בטח עכשיו אתם חושבים שרייצל נפלה על הראש אז זהו שלא. זואי מהירה להביא שרפרף עץ והושיבה את רייצל. "זו הייתה נבואה קודרת למדי" אמר יונה. "בוא נלך לכירון" אמרתי והתחלנו ללכת. כעבור רבע שעה הגענו לבנין הראשי. "מה היתה הנבואה" כירון שאל כשנכנסנו. "זו הייתה הנבואה הכי קודרת ששמעתי" קרא קייל. "עכשיו אני רוצה להסביר על התמונה" הוא אמר והוציא את אותה תמונה שראינו קודם לכן בעליית הגג "בתמונה הזאת יש שלושה יהלומים" אמר כירון."הם מכונים יהלומי המיתולוגיות". "אבל יש שלושה יהלומים ואנחנו מכירים רק שני מיתולוגיות" אמרתי. "מתברר שיש עוד מיתולוגיה". "יש עוד מיתולוגיה שאנחנו עוד לא מכירים" אמר כירון."המיתולוגיה הנורדית" הוא אמר. "אז מה היהלומים" שאלה זואי. "היהלומים נוצרו כדי לשמור על האיזון בין שלושת המיתולוגיות" אמר כירון. "אז אנחנו צריכים למצוא את היהלומים ולהביא אותם לכאן" שאלתי."לא אבל אתם צריכים להביא אותם למקדש המיתולוגיות ולאחד בין היהלומים רק כך נוכל לשרוד את היום האפל הקרב ובא"."מאז ששמענו את הנבואה הכל נהיה יותר טוב" רטן יונה. "הנבואה הזכירה יום אפל" אמרתי. ואז ראיתי שכירון נחרד לגלות על היום האפל. "אתה מכיר משהו על יום אפל" שאלתי את כירון. כירון רק הנהנן "ימים אפלים הם הימים הכי גרועים של עולם המיתולוגיות" אמר כירון. "ביום הזה הכוחות האפלים מתעוררים במולאם ואינם ניתנים לעצירה". "זה מסביר למה בנבואה כתוב שאנחנו צריכים להביס אותם עד היום האפל" אמר קייל. "מתי היום האפל הבא" שאלתי את כירון. "היום האפל מתחיל בעוד חודש בדיוק. "אז יש לנו חודש למצוא את היהלומים האלה להביא אותם למקדש המיתולוגיות ולאחד אותם". "בדיוק" הוא אמר ובמילים האלה נגמרה השיחה.


תגובות (2)

המשך! ועכשיו!

21/10/2013 11:46

תמשיך

22/10/2013 05:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך