נקמת הענקים פרק 4: חטיפה

צבי 4000 18/10/2013 812 צפיות 2 תגובות

<קייל> הסתערתי לעבר המפלץ אבל הוא העיף אותי בזנבו. אביעד ניסה לשפד אותו במכת ברק אבל הדרקון התחמק."איך הדרקון מצליח להתחמק מכל מתקפה" שאל יונה." כנראה שמשהו מגונן עליו" אמרתי."אבל מה יכול לגונן עליו" שאלה איילת בעודה מנסה לירות על הדרקון חצים."בטח קמע או משהו" אמר יונה ואז שמתי לב שעל צוואר הדרקון יש מין תליון בצורת כוכב. "צריך להגיע לתליון הזה ולשבור אותו" אמרתי. "בטיפול" אמר אביעד ובמהירות הצליח להגיע אל צוואר הדרקון וניסה לשבור את התליון בעזרת חרבו. בסופו של דבר התליון נשבר."תתקפו אותו עכשיו" קראתי ונעצתי חרב ברגלו של הדרקון. אביעד שיפד את הדרקון בעזרת מכת ברק ויונה הטביע את הדרקון בגל של מים ואז פתחתי חור מתחת לדרקון והוא נפל ואז סגרתי את הבור."משחק יפה" פתאום ראינו דמות מסתורית עם חנית שאי אפשר היה לזהות כי מערבולת ענקית הקיפה אותו. ואז הוא הרים יד ואיילת נגררה אילו. אביעד זימן ברק רציני ואמר: אם אתה לא משחרר אותה אתה מת". אוו אני ממש מת מפחד אמרה הדמות בציניות. ואז אביעד השליך את הברק ופגע בדמות ואז איילת בעטה בדמות והצליחה להשתחרר מאחיזתו."עכשיו אתה כן מפחד" שאל אביעד אבל הדמות לא אמרה דבר ורק תפסה באיילת ונעלמה יחד איתה.


תגובות (2)

אני לא אכתוב להמשיך בגלל שלא נראה שאני אמשיך היום, אבל עדיין תמשיך מהר.

18/10/2013 03:59

יפה וכל הכבוד על ההשראה מבין סובק

20/10/2013 08:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך