צבי 4000
פרק לפני אחרון!

נקמת הענקים פרק 29: בגידה

צבי 4000 25/11/2013 899 צפיות 3 תגובות
פרק לפני אחרון!

<יונה> ארגו 2 הגיעה לרומא וכעת ריחפה מעל לבניין גרסיה. פרסי סובב את התותח לכיוון הבניין."כולם לסתום אוזנים" קרא והתותח ירה על הבניין. הבניין התפוצץ וחשף בור. ליאו הלך לעבר חדר המנועים."כולם מוכנים לצניחה חופשית לטרטרוס" שאל ליאו."בבקשה לא להקיא על הספינה" הוא כמעט לחץ על הכפתור כאשר מתוך הבור התרומם עמוד של אש סגולה שנאחזה בארגו 2."אנחנו תקועים" קרא ליאו וטיפס אל ההגה. פתאום פיצוץ עלה מחדר המנועים ומהמדחפים."עכשיו אין לנו מנוע ומדחפים" אמר פרנק."חיבים לנטוש את הספינה" קרא גייסון אבל הוא נצמד אל גוף הספינה. פרסי ופרנק גילו שגם הם מוצמדים אל הספינה. למעשה כמעט כולם היו מוצמדים אל גוף הספינה."מי שיכול צריך לברוח מהספינה" אמרה פיפר."ולנטוש אתכם אין מצב" קרא קייל "בדיוק" אמרתי."אתם חיבים" קרא ליאו. קרטר הצליח לטפס אל החרטום ושלף סכין."בשביל מה הסכין" שאל אביעד."בשביל להרוג אתכם" הוא אמר וקפץ על פרסי אבל חסמתי את הסכין."אתה לא קרטר" צעקתי "אז מי אתה"."אני הוא שד שברח מהשאול הוא קרא ותוך כדי השתנה עד שהפך לשד וריחף מעל הספינה."ביבי" הוא קרא אבל נאחזתי בו."מהר תנו את הידים" קראתי אל אביעד וקייל. הם תפסו ביד שלי וגרמנו לשד להתרסק על האדמה. קמנו והשד כבר שלף חרב."אתם מתים היום" הוא קרא ותקף.


תגובות (3)

מה?!?!?! לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אתה לא יכול לגמור את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

25/11/2013 07:48

יהיה ספר המשך.

25/11/2013 07:49

אני יודעת! אני סתם בהתקף!

25/11/2013 07:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך