נקמת הענקים פרק 25

צבי 4000 20/11/2013 778 צפיות 4 תגובות

<אביעד> המפלצות לא יכולים להפסיק לתקוף ליום אחד. חמקתי מרגל של ענק כחול וכרתתי רגל של ענק אחר. פרנק נלחם ישירות בלוקי ואני חייב להודות שדי התרשמתי ממנו. כל מכה שפרנק עשה לא משנה לאן הוא כיוון הוא פגע חזק בלוקי. קפצתי אל תקרת הזירה."הגיע הזמן שתראו מה בן האלים מסוגל לעשות" אמרתי וקפצתי הישר אל רצפת הזירה ונעצתי את חרב האלים. פתאום גל הדף התרומם וכל ענק שזה פגע בו נעלם. הסתערתי על לוקי ואמרתי לפרנק לשמור על הייזל."בסדר" הוא אמר. הצלפתי בחרבי ולקי חסם את החרב."אני לא יודע איך עשית את גל ההדף הזה אבל זה עדין לא משנה אני הרי אל" הוא אמר ותקף. בלמתי את החנית והעפתי לו אותה מהיד."עכשיו אתה נכנע" שאלתי."בחיים לא" אמר לוקי וירה מהחנית. הצלחתי לבלום את היריה בעזרת מגן האלים ועברתי לתקוף אותו. פרנק עזר להייזל לקום ויחד תקפנו את לוקי. הוא היה כל כך מופתע שלא עשה שום דבר כדי להגן על עצמו כך שבתוך שניות הבסנו אותו. קשרנו אותו לאחד העומדים בזירה ופנינו ללכת. ואז שמעתי את לוקי צוחק."מה אתה צוחק הרי כבר הבסנו אותך" אמרתי וכיונתי את חרבי לראשו. לוקי השתחרר ובעט בי. נסוגתי אחורה וראיתי את לוקי מסתער על פרנק ומעיף אותו ואז הוא פנה אל הייזל שעמדה עם חרב שלופה. לוקי העיף במכה אחת את החרב ולקח אותה."פולימפוס התחיל את הנקמה ואני ממשיך אותה" הוא אמר והניף את החרב ואז ראיתי את פרנק עולה על אירון ומסתער על לוקי."אתה לא פוגע בה" הוא אמר והצליף בלוקי אבל לוקי חסם את חרבו ושבר אותה. זימנתי ברק והשלכתי אותו על לוקי. הברק פגע בו והוא קרס על הרצפה אבל קם מהר. הסתערתי עליו ותקעתי לו בעיטה בראש אחר הפלתי אותו על הרצפה ועמדתי לנעוץ את חרבי כשפתאום הוא נעלם והתגלה מאחורי הייזל."תזהרי" קרא פרנק אבל זה היה מאוחר מידי. לוקי נעץ את חניתו בהייזל והיא קרסה על הרצפה."עכשיו תגידי יפה שלום" הוא אמר והניף את חניתו אבל אז פרנק התנגש בו שוב ואירון רמס אותו. "זה היה כואב" אמרתי אבל לוקי התאושש מהר והסתער לעבר הייזל. פרנק ניסה לעצור אותו בעזרת חנית של מפלצת שהוא מצא. אבל לוקי קפץ מעליו ושילח גל הלם בפרנק שעף מעל הסוס. לוקי התקדם לעבר הייזל. הסתערתי עליו אבל הוא זרק את החנית כמו כידון רגע לפני שהתנגשתי בו וראיתי את כיוון מעופה של החנית. החנית ננעצה בהייזל והיא נפלה על הרצפה. הייזל הוציאה את החנית והעיפה אותו אל מחוץ לזירה."עכשיו אין לך נשק" היא אמרה. לוקי העיף אותי מעליו ושלף חנית חדשה והסתער על הייזל. הוא הפיל אותה על הרצפה והניף את החנית. פרנק עלה על אירון והסתער לעבר לוקי. לוקי הרים את הייזל וכיוון את החנית לתוך ליבה."זה נגמר עכשיו" הוא אמר ונעץ את החנית בליבה של הייזל."אתה תשלם על זה ביוקר" פרנק צעק והתנגש בלוקי. הוא המשיך לגרור אותו עד שהם יצאו מהזירה ועלו אל הספינה. לקחתי את הייזל והלכתי לעבר הספינה.


תגובות (4)

~אני מנסה לא להתפוצץ~
המשך! (כתבת מספיק להיום אז אני נחמדה ולא צועקת מיד!!!!!!!!)

20/11/2013 10:49

המשך ברגע זה!

20/11/2013 10:54

כתבתי היום שלושה פרקים די ארוכים

20/11/2013 10:55

אביעד ואווווווווווווווווו שנים!!!!!!
חיחיח^_^ מה נישמע ?!?!?
טוב קודם כול אני מבקשת סליחה
ורציתי להגיד לך שקראתי את כול הסיפורים
שלך ואתה חייב להמשיך
אוהב. שרית :)

21/11/2013 05:24
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך