נקמת הענקים פרק 18:כריסאור מכה שנית
<אביעד>"לא הוא שוב" אמר פרסי."מה אתה מפחד פעם אחת הבסתי אותו בשניות" אמרתי."בסדר אבל שהוא מביא איתו את כל צבאו זה לא טוב" אמר פרסי."להתכונן להתנגשות" קרא ליאו ובאותו הרגע שני הספינות התנגשו אחת בשניה. כל המפלצות הסתערו אבל יונה העיף כמה מהם למים. עוד ועוד מפלצות המשיכו לחצות את הגשר שבין שני הספינות."ממתי יש לו כל כך הרבה מפלצות" התלונן קרטר וכרת ראש של קיקלופ."לא יודע" השיב פרסי בעודו הורג מנטיקור."אם אתם חושבים שזו הבעיה היחידה שלנו אז כדאי לכם לראות את זה" הצבעתי על משהו שנראה כמו בלוען רק בתוך המים."אני מקווה שזה לא הכניסה לים המפלצות" אמר פרנק וחסם חץ של קנטאור."צר לי להודיע אבל זו כן הכניסה לים המפלצות" אמר קייל. ואז ראיתי את כריסאור מסתער וחסמתי לו את המכה. הצלפתי לו בכיוון הראש אבל כריסאור חסם את החרב וניסה להעיף לי את החרב למים. יונה וקייל דאגו שעוד מפלצות יפלו למים וליאו שרף כל מפלצת שניסתה להרוג אותו. הספינות התקרבו אל הכניסה לים המפלצות."תגיד ביבי לחרב שלך" אמר כריסאור והניף את חרבו אבל אז תקעתי לו חרב בבטן."יש לך מזל שלא הרגתי אותך בעזרת טורפי האדס" אמרתי אבל כריסאור רק צחק ותנועה מהירה העיף את חרב האלים למים."עכשיו אין לך חרב" הוא אמר והצליף. הלהב חתך טיפה מחולצתי ואני נסוגתי כמה צעדים אחורה."עכשיו אתה מת הוא אמר אבל אז הוא קפא במקום. הוא הסתובב וראה חרב שמבצבצת לו מהחזה."ביבי" אמר קייל והעיף את כריסאור למים.
תגובות (4)
קייל הציל את המצב! יש! אני משועממת…
תמשיך!
עוד יש להם לעבור את הכניסה לים המפלצות את יודעת והקרב עוד לא נגמר
אבל בינתיים קייל ניצח את כריסאור!
ותמשיכי כבר את "אין אפשרות להתחבא" אני כבר לא יכול לחכות לקרב בין ניק לבין זאוס