נקמת הענקים פרק 16

צבי 4000 11/11/2013 790 צפיות תגובה אחת

<יונה> אם מעירים מישהו אז תעירו אותו בלי אזעקה. התעוררתי למשמע אזעקה ואז התנגשות של מפלצת ים בספינה. כשעליתי למעלה ראיתי את ליאו ופרנק נלחמים במפלץ עם 6 ראשים."ממתי הידרה יכולה לחצות את הים בשחייה" רטן ליאו. ההידרה העיפה את החרב של פרנק אל הים וירקה חומצה על ליאו שהצליח להתחמק בשנייה האחרונה. בניתים אביעד פרסי וגייסון הצטרפו לקרב וקרטר תקף על גבי גריפון את ההידרה. ההידרה כמעט נפלה לים אבל פתאום היא הצמיחה כנפיים והצליחה לעוף בחזרה לספינה."ממתי הידרות יכולות לעוף" שאלתי."לא יודע" השיב ליאו ולא שם לב לזנב ההידרה שחבט בו. פרסי תפס את ליאו רגע לפני שנפל למים."אני חייב לך בגדול" אמר ליאו וחזר להילחם. בסופו של דבר אביעד שרף את ההידרה בעזרת מטאור ישר לפרצוף של ההידרה."זה היה מהיר" אמרתי אבל אז הספינה נרעדה כאשר עוד מפלצת ים פגעה בגוף הספינה. "יש לי ניסיון רע עם היצור הזה" אמרו ליאו ומיהר למטה. אביעד זימן הרבה ברקים על היצור אבל הוא לא נפגע אלא להפך הוא נהיה יותר כועס כל פעם שברק פגע בו."עוד משהו מריח לי מוזר" אמרתי בעודי מנסה להתחמק מהמחושים של היצור."ברק אחד היה אמור לחסל אותו" צעק אביעד ועבר לתקוף את היצור במטאורים. לא שמתי לב לאחד ממחושי היצור שנכרך סביב הרגל והעיף אותי גבוה באוויר אבל הצלחתי לקרוע את המחוש ונחתתי על הספינה. "אני יודע איך להביס את היצור הזה" ליאו הביא אש יונית."מצוין אבל אם נפוצץ את זה על הספינה זה לא יגמר טוב" אמר פרסי. בשיתוף פעולה שלי ושל אביעד הצלחנו במתקפה משלובת להעיף את היצור חזרה למים ואז ליאו זרק את בקבוקי האש היונית והם התפוצצו על המפלץ והרגו אותו.


תגובות (1)

סליחה שאני מגיבה עכשיו, הייתי בקורס סייף…
המשך!

11/11/2013 11:35
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך