צבי 4000
להגיב.

נקמת הענקים פרק 14

צבי 4000 05/11/2013 744 צפיות תגובה אחת
להגיב.

<אביעד> "המנצחת היא הקבוצה האדומה" הכריז כירון."כעת הגיעה השעה לארוחת צהרים". כעבור כמה דקות כבר ישבתי בשלוחן של זאוס ואכלתי שניצל כמו תמיד."אתה תמיד אוכל שניצל" שאל יונה."כן" אמרתי. אחרי כמה דקות הייתי בביתן שלי ונרדמתי. בחלום ראיתי ארמון עשוי כולו מזהב ושני שומרים גררו את איילת לעבר הארמון. הם נכנסו ועצרו לפני כס שעשוי גם הוא מזהב. לוקי ישב על הכס."הכניסו אותה לכלא" פקד לוקי על השומרים. השומרים עלו אל תא כלא וכלאו את איילת."במקומך לא הייתי מדבר כי מי שמדבר לוקי הורג אותו" צחק השומר ושני השומרים הלכו. אחרי כמה דקות של שקט לוקי קם והלך לעבר תא הכלא."בוא נבהיר לך כמה כללים של המקום."1.לא מדברים בלי רשות.2.מי שמדבר בלי רשות אני הורג אותו אבל בטח שמעת את הכללים מהשומרים. לוקי חזר אל הכס שלו. פתאום נכנס שומר אחד וכרע ברך לפני לוקי."משימת החיסול הושלמה בהצלחה" אמר השומר."מצויין" אמר לוקי "עכשיו כאשר אל אחד נרצח תהיה מלחמה בין האלים" לוקי צחק."אבל אני לא בטוח שהפיתיון שתפסת… הוא לא הספיק לסיים את המשפט כי לוקי כרת את ראשו. "אף חייל לא יטיל ספק בי ובפעולות שלי" קרא לוקי. "אף אחד לא שומע אותך" אמרה איילת."בפעם הבאה שתדברי אני הורג אותך" אמר לוקי ושלף את חניתו. הוא התקרב אל איילת"בעוד כמה ימים תבוצע ההוצאה להורג שלך" צחק לוקי ואז קמתי.


תגובות (1)

המשך מיד! כלומר, ממש עכשיו!

05/11/2013 12:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך