נקמת הענקים פרק 12

צבי 4000 01/11/2013 741 צפיות 5 תגובות

<קייל> אחרי שלוקי נעלם הייתי בביתן שלי. ביתן האדס כולו היה עשוי מאבנים שחורות ומקור האור היחיד בביתן היו לפידים של אי ירוקה שבערו כל הזמן."מה קורה" שאל ניקו. אתם בטח זוכרים את ניקו די אנגלו החצוי היחיד(חוץ ממני) ששהה בביתן האדס."הכול בסדר" השבתי לו."יש משהו מיוחד שמטריד אותך" הוא שאל."חוץ מזה שדרקון ענקי תקף אותי הכול סבבה" אמרתי."זה הכל" שאל ניקו "כן" אמרתי לו."יש משחק תפוס את הדגל עכשיו" אמר ניקו וקם מהמיטה. ישר קפצתי מהמיטה שלי ויצאנו מהביתן. כשהגענו אל עמדת היציאה למשחק יונה ופרסי דיברו זה עם זה. אביעד בדיוק דיבר עם גייסון כשראה אותי."באמת תהינו מתי תבואו" אמר גייסון וחיבק את ניקו."לא ראיתי אותך הרבה זמן" "רק שנה לא ראינו אחד את השני" אמר ניקו."גיבורים" קרא כירון וכולם חדלו מלדבר."היום משחקים תפוס את הדגל" אמר כירון וכולם הריעו. בבקשה לבחור נשקים" אמר כירון. בחרתי חרב שחורה שעשויה מברזל סטיגאי וניקו בחר גם הוא חרב שחורה."הקבוצה האדומה בחצי היער הצפוני והקבוצה הכחולה בחצי היער הדרומי" אמר כירון ושתי הקבוצות יצאו למקם את הדגל.

תקענו את הדגל בראש אגרוף זאוס."נראה לי שאני רואה את הדגל שלהם" אמרתי ואכן ראיתי דגל כחול מנצנץ במרחק."צריך להשאיר שני שומרים על הדגל" אמר אביעד."נראה לי שעדיף ששני השומרים יהיו ניקו ואני" אמרתי."זה מסוכם על כולם" שאל יונה."כן" כולם אמרו ואז המשחק התחיל.


תגובות (5)

המשך! אתה יכול להמשיך מחר, כי אחר כך אני הולכת לסרט ואז אני אהיה אצל סבתא שלי.
אבל בכל זאת תמשיך.

01/11/2013 05:00

אני אמשיך היום ולאיזה סרט את הולכת?

01/11/2013 05:10

בדיוק עכשיו גיליתי שאני לא הולכת…. זה ממש טיפשי.
והתכוונתי לגרור שני חברים שלי לתור.

01/11/2013 05:11

מתי יש ואיפה?

01/11/2013 05:15

לא יודעת, בשתיים נגיד בקניו איילון.

01/11/2013 05:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך