נקמת הענקים פרק 1+הרשמה
<אביעד> איזה כיף ששנת הלימודים מגיעה לסופה כי אז אנחנו הולכים למחנה החצוים. הצלצול הגיע ובישר שעכשיו הפסקת 10."היום מגיעה לסיומה השנה הראשונה שלא תקפה אותנו שום מפלצת" אמרה איילת בגאוה."את יודעת שהייתה את הפעם ההיא שמפלצת תקפה אותי ואת יונה בשנה הקודמת" אמרתי."כן אני יודעת אבל עכשיו זו שנה חדשה ויכול להיות שלא תתקוף אותנו שום מפלצת" אמרה איילת. אחרי כמה שיעורים שהיו באותו היום הגיעה השעה אחת ויצאנו לארוחת הצהרים. אני אכלתי שניצל בעוד שיונה לקח תפוח אדמה ואיילת לקחה המבוגר."הם יודעים להכין פה אוכל" אמר יונה בעת שיצאנו מחדר האוכל."אתה ממש צודק" אמרה איילת. בסוף היום עמדנו ליד שער הכניסה כשפתאום שמענו צרחה נוראית ומכונית עפה באוויר בעוד מפלצת ענקית חוצה את הכביש הישר לעברנו." ברצינות המפלצות האלה לא יודעות מתי לתקוף ומתי לא" רטן יונה."מתברר שכן" אמרתי ואז בתונעה מהירה שסיעפתי את המפלץ בעזרת חרב האלים."זה היה קל" אמרתי. ואז הגיעה המונית שתיקח אותנו לנמל התעופה בן גוריון רק שלא ידעתי שהצרות עוד לא נגמרו.
תגובות (7)
רק שאין לי… אני אחשוב על אחת אולי…
אפשר
שם דני
גיל כמו כולם
מראה שיער ג'ינ'גי ארוך וחלק עיינים כחולות יפות נמוכה צנומה וחכמה מאוד
כישורים מיוחדים: קולטת שפות מדהים ויודעת לדבר בכל השפות שוטף מציירת כמו ואן גוך
רקע: הוריה היו חצויים והם מתו היא הייתה בדיכאון מאז
אפשר להיות חברה של אביעד עם אפשר או עם מי שבאלך
שרה מהמם
נשמע יפה אבל אני לא כול כך מבינה מיתולוגיה יוונית אז אני לא ירשום דמות .
ממש יפה ואני רוצה לקרוא !
שם: זואי טנקיר.
גיל: מה שאתה רוצה…
אופי: אמיצה, חכמה, יודעת לעקוץ אנשים טוב.
מראה: שיער שטני ארוך, עיניים כחולות.
הורה אולימפי: אפולו.
רקע: אין לי מושג…
אהה שחכתי
הורה אולימפי : אלת האהבה שחכתי איך קוראים לה
אני אוסיף את הדמיות ו nhbxeh מי ההורה של הדמות
הבנתי וזאת אפורטידה