The Fox
הבסיס בנוי על חלום שחלמתי.
ארטמיס נתנה לי מתנה, כמו שמתואר בסיפור - התקווה.

מתנתה של ארטמיס.

The Fox 24/11/2013 3607 צפיות 12 תגובות
הבסיס בנוי על חלום שחלמתי.
ארטמיס נתנה לי מתנה, כמו שמתואר בסיפור - התקווה.

"קחי זאת, זה ייתן לך תקווה." היא אמרה, שמלתה הכסופה מתבדרת סביבה מהרוח הנושבת, בוערת כמו אלפי כוכבים.
הבטתי בה בחוסר הבנה, בעיניה הכסופות כזוג כוכבי צפון יפהפים, שערה החום כיסה את מסגרת פניה הילדותיות כווילון. למרות שנראתה כילדה, עיניה היו בוגרות ואפילו מעט מותשות.
"תקווה? דבר שכזה אינו קיים." מלמלתי באותו רגע, בוהה בכדור הבדולח הקטן שבידיה הדקיקות והמוארכות. בתוך הבדולח לא הייתה עיר קטנה שמכסים עליה שלג עם הזזה של הכדור, ראו שם את החלל, מליוני כוכבים נפרשו על הכדור הקטן, מנצנצים על רקע שחור – החלל. לראשונה כאשר ראיתי את הבדולח נדהמתי, הוא היה כל כך מרהיב ביופיו.
"האמיני לי, יקירתי. התקווה קיימת באופן מועט, אך היא קיימת." לחשה לעברי האלה,"והיא בידייך, הגני עליה." האלה החלה לבהוק באור כסוף, וגופה הבהב לשבריר שנייה.
"אך גברתי, כיצד אוכל להגן על תקוות האנושות? איני אלא רק בת תמותה, איני נעלה בשום פנים ואופן." לחשתי בשקט, משפילה את מבטי אל הרצפה ולא נוגעת במתנתה החשובה, שאחריותי עליה.
ארטמיס הנהנה, וענתה בשלווה:"הנך בת תמותה, אך לבך טוב."
אני רציתי למחות, אך ארטמיס קטעה אותי. האלה הניחה בכפות ידיי הרועדות את הבדולח היקר.
"זמני תם. שמרי על מתנתי לך, ואולי הגורל יאיר פנים ונתראה שוב." ארטמיס שרקה, ומהשמיים השחורים כלילה, נאסף מהכוכבים, הגיעה מרכבתה של ארטמיס. מרכבתה בצבע כסף המגולפת באלפי ציורים יפהפים, רכבה על פניי האוויר רתומה לצבי חינני, הרודף אחר הכוכבים במטרה להגיע לארטמיס. פרוותו של הצבי, הייתה כסופה ומעט לבנה, מלאת נקודות בוהקים שמאירים את שמי הלילה ככוכב זורח.
מילותיי לא יצאו מתוך פי, האלה עלתה למרכבתה, צועדת בקלילות. האלה העיפה אליי מבט אחרון, בעיניה הכסופות נראה שבריר מהתקווה שנתנה לי.
"שמרי על התקווה." היה משפטה האחרון שאמרה לי.
היא חצתה את שמי הלילה וברגע לאחר מכן, הבזק אור אדיר כיסה את השמיים השחורים, עיניי היו עצומות. כאשר פקחתי את עיניי, גיליתי שהבדולח גם הוא זורח באור כסוף, כמו גופה של ארטמיס.
זה ייתן לי תקווה, אמרה. דבר שאני כה זקוקה לו – תקווה.


תגובות (12)

איזה חלום מדליק O_O

24/11/2013 07:37

הלוואי עלי! ושאימא שלי תיתן לי מתנה! (למרות שגם ארטמיס מגניבה)

24/11/2013 07:41

זה ממש יפה, את כותבת טוב!
רק- ""אך גברתי, כיצד הוכל להגן על תקוות האנושות?"
אני חושבת שלא כותבים 'הוכל'
הסיפור עדין ויפה וממש אהבתי!

24/11/2013 07:42

הו אני יודעת שכותבים אוכל, זה היה בטעות. לא ראיתי את הטעות הזו, אני מיד אתקן.
תודה רבה.

24/11/2013 07:43

את כותבת ממש כמו סופרת אמתית! כדי לך להמשיך גם אם אין לך רעיונות, תאמיני לי שלאט לאט אם תמשיכי תיראי שהרעיונות באים מעצמם! והסיפורים הכי טובים באים מהחלומות, גם לי יש סיפור מעולה שהגיע מחלום שחלמתי! תמשיכי!

24/11/2013 07:47

דרך אגב……………………………………..
תמשיכי. מיד. את. הסיפור. של. ניאו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

24/11/2013 07:49

הו נטע, יש לי חדשות רעות.
אין לי כוח לסיים את סיפורו של ניאו.. אז תהיה הפסקה קטנה (גדולה). באלי באמת לשכתב את הסיפור הזה לסיפור בהמשכים, יש כל כך הרבה מקומות שאפשר לקחת אותו אליהם.

24/11/2013 07:54

אני אחכה, אבל חסר לך שאת לא ממשיכה! (רמז: אימא שלי על מנטיקור רעב במיוחד)

24/11/2013 07:55

ולא רק אמא של נטע אלא גם אמא שלי, שידועה בחוסר הרחמים שלה …
רימונים על ראשך!!!!!!!!!
היא תכריח אותך לשתות מיץ רימונים ולאכול רימונים ולקלף רימונים כל החיים שלךךךךךך!!!!

25/11/2013 11:56

אגב, ממש אהבתי את הקטע.
זה יהיה סיפור בהמשכים?

25/11/2013 11:56

אני חושבת שכן.
אבל אני בת האדס, זה לא משפיע 3:

26/11/2013 04:43

גרר.
רימונים על ראשך!

28/11/2013 05:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך