מרוץ האלים חלק 2

צבי 4000 04/12/2013 691 צפיות 2 תגובות

״המכוניות דוהרות במסלול בזמן שהם מתקרבים במהירות אל המלכודת הראשונה״ קרא הכרוז. ארס לחץ על דוושת הגז ועקף את הרמס. זאוס פוסידון והאדס ניסו כל הזמן להעיף אחד את השני בעזרת נגיחה ברכב השני."והנה אנחנו מגיעים אל המלכודת הראשונה״ קרא הכרוז והחצים נכנסו לפעולה. ״המתחרים מנסים להתחמק מהחצים ובמיוחד ארפוטידה שכנראה לא רוצה שהיופי שלה יהרס״. "אחרי שהאלים יצאו מהמלכודת עם כמה חצים נעוצים פה ושם הם מתקרבים במהירות אל העיקול המסוכן" קרא הכרוז.״והנה הם הגיעו"."איזה נפילה כאשר הרה עפה אל תוך הבקע שמוביל הישר לטרטרוס"."אני מאחל לה הרבה זמן שם״ אמר זאוס בלי שאף אחד שמע.״שמעתי״ קראה ארטמיס והתנגשה בזאוס.״ לזאוס יש התנגשות כואבת עם ארטמיס אבל הוא מתיצב במהירות״ קרא הכרוז.״כל המתחרים יצאו מהעיקול ונכנסו אל המדרון התלול והמושלג"."לא יזיק לך קצת שלג״ אמר אפולו והתנגש בארטמיס שהתנגשה בסלע מושלג אבל נשארה במרוץ."הם יצאו מהמדרון וכעת הם מתקרבים אל המפל הגועש״.״האלים נכנסים עכשיו אל המפל והפייטוס לא מסתתדר כלכך טוב שם אבל הוא מצליח לשרוד את המפל״.״עכשיו המתחרים מתקרבים אל השער אבל קודם הם צריכים לעבור את הלהבים המסתובבים" קרא הכרוז. "עכשיו הם מזגזגים בין הלהבים ולאחד האלים המזל לא שפר עליו ולהב העיף אותו אבל הוא מצליח לנחות על המסלול״.״איזה התנגשות קטלנית כאשר ארס גורם לתאונת שרשראת והרמס יוצא מהמרוץ״.״כעת האלים שנשארו במרוץ עוברים דרך השער והיעד הבא שלהם הוא ״ים המפלצות״.


תגובות (2)

ים המפלצות! אני אוהבת את המירוץ הזה ♥

04/12/2013 11:21

( : תמשיך!

04/12/2013 12:03
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך